feedback company

Reco
Ring företaget
Boulevard Teatern

Götgatan 73 116 62 STOCKHOLM

Boulevard Teatern finns på Götgatan 73 i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Konsertarrangör och Teatrar

www.boulevardteatern.se

Mer funktioner

Vad tycker du om Boulevard Teatern

Läs vad Recos användare tycker om Boulevard Teatern

• Status: 105
    skrev om Boulevard Teatern:
    Var där på "Comedy Central Standup", vilket är det jag egentligen bedömer. En stark 2,5:a eller en svag 3:a efter att Jakob Ökvist dragit ned standarden efter Kodjo och en Brittisk herre. Men är ju positivt att man förlängt livet med några goda skratt åtminstone, även om man förväntat sig lite mer!

Företag nära Boulevard Teatern

Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Götgatan 55, Stockholm

Läs mer om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Marcel G

Marcel G tycker:

"Eva och sköterskan Kerstin är mycket trevliga och professionella. Eva har stor kunskap om estetisk tandvård och det märks att hon är intresserad och t ... "

Tandläkare Gunnar Abele

Götgatan 55, STOCKHOLM

Läs mer om Tandläkare Gunnar Abele

Anna P

Anna P tycker:

"Duktig, trevlig, bra med barn, seriös, öppen prick "

Victoria Akademin

Götgatan 81, Stockholm

Läs mer om Victoria Akademin

Jenny V

Jenny V tycker:

"Jag kan verkligen rekommendera Kia om ni ska förlänga ögonfransarna! Nogrann och känner mig fantastisk snygg varje gång jag varit där! :) "

Swahili Bob´s Tattoo & Piercing

Bondegatan 16, Stockholm

Läs mer om Swahili Bob´s Tattoo & Piercing

Johanna H

Johanna H tycker:

"Här är dom riktiga proffs. Grymt trevliga och tillmötesgående och mysig lokal. Gjorde min första tatuering hos Martin för drygt 2 månader sen, en pand ... "

Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier

Hallandsgatan 48, STOCKHOLM

Läs mer om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier

Göran S

Göran S tycker:

"Pålitliga killar. Proffsigt och snabbt arbete. Håller angiven tidsplan. Toppen. Dessutom mkt trevliga. "