Titania

Titania

Ring 08-668 44 44 www.titania.se
4.3

Titania är ett Stockholmsbaserat byggföretag vars huvudsakliga verksamhetsområde är nyproduktion av bostäder i egen regi. 2017 tog vi hem vinsten av arkitekturpriset Årets Stockholmsbyggnad med vårt projekt Modellvillan i Enskededalen. Mer information om oss hittar du på vår hemsida.

246 omdömen om Titania

Maryam P
Skrev om Titania

Man får inte ens hälften av det man betalar är. Billigare att bo på hotell än här. Dålig och otrevlig bemötande, ingen kommunikation mellan olika arbetare mm Rekommenderar EJ

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Fredrik H
Skrev om Titania

Titania byggde vindsvåningar i vår fastighet. Balkongerna läcker in. En balkongdörr rasade in för att botten var popnitad. Säkerhetsbryggan på vindsvåningens balkonger är popnitade i ena ändan, och kommer alltså rasa om man står längst ut. Titania svarar inte på våra mejl.

Anders D
Skrev om Titania

Titania har under platschef Ghiyam Zamanis ledning genomfört stambyte i och återställning av 78 lägenheter i Brf Trekanten på Söder där jag, Anders Dahl, varit beställare. Utöver stambytet drogs även två nya värmestammar i 60 lägenheter. Upphandlingen gjordes i full konkurrens baserat på ett upphandlingsunderlag som togs fram av en byggnadsexpert, Jan Fagerström från Fagerströms Konsult & Byggnads AB, anlitad av föreningen. Byggnadsexperten fungerade även som beställarombud i projektets genomförande. Projektet har genomförts...

Svar från Titania

Hej Anders. Och tack för den uttömmande rekommendationen. Allt verkar ha varit i god ordning under projektet ser jag. Jag ska se till att Ghiyam får veta att ni är nöjda. Med vänliga hälsningar Rikard, Titania

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Fredrik S
Skrev om Titania

Fantastiskt kunniga och kundorienterade! Extra stor eloge till Tomek och Witek som hela tiden var lyhörda för våra önskemål. Tack också till Björn Askinger och Per Selander som arbetsledde hela entreprenaden.

Svar från Titania

Hej Fredrik. Vi är glada över att höra att du är nöjd med vår personal. Tack för din rekommendation. Med vänliga hälsningar Rikard, Titania

Maria H
Skrev om Titania

Jag och min man tittade på vår dotters nyrenoverade tvättstuga och gästtoalett i Rönninge, och blev mycket imponerade av Titanias arbete. Vi valde därför att anlita Titania när vi skulle renovera vårat badrum i vår lägenhet. Vi har inte varit på plats under renoveringen. Vi har kännt fullt förtroende för Pawel Sakowicz, Björn Askinger och alla andra inblandade i detta projekt. Vi är väldigt nöjda med resultatet.

Svar från Titania

Hej Maria. Och tack för din rekommendation. Det är alltid lika trevligt att höra att kunder blivit nöjda. Med vänliga hälsningar Rikard, Titania

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Inger S
Skrev om Titania

Mitt namn är Inger Stjernholm. Jag har sedan 2004 bott i Modellvillan 21 Gamla Tyresövägen 310. I januari 2016 började Titania en omfattande ombyggnad av fastigheten. Från början tyckte jag att jag fick för dålig information men efter att jag vid flera tillfällen haft kontakt med Niklas Sehlin både per telefon och vid besök i bygget känner jag mig lugn eftersom han lyssnat på mina synpunkter. Vi har diskuterat och kommit överens. Jag är särskilt nöjd med kök och badrum. Vid mina besök har jag också träffat arbetsledare Marcin Majchrowski som även han gjort ett gott intryck.

Svar från Titania

Hej Inger. Och tack för din rekommendation. Vad bra att du är nöjd med Niclas och Marcins insatser och att resultatet av ombyggnationen är till belåtenhet. Det gläder oss att höra. Med vänliga hälsningar Rikard, Titania

Johan Ä
Skrev om Titania

Vi anlitade Titania för helrenovering av två badrum hösten 2015. Vi är mycket nöjda med hela projektet rakt igenom. Från offert och planering med Björn A till genomförandet som sköttes exemplariskt av Grzegorz och hans gäng. Vi hade en tät dialog genom projektet om vad som hände nu och vad som skulle ske härnäst och tack vare deras smidighet blev det inte alls så jobbigt som vi förväntat oss att bo i en byggarbetsplats i 8v. Allt blev klart inom utlovad tid och helt fantastiskt snyggt!

Svar från Titania

Hej Johan. Vad trevligt att höra att ni än nöjda med både projektets hastighet och resultatet Med vänliga hälsningar Rikard, Titania

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Mimmi A
Skrev om Titania

Vi anlitade Titania för totalrenovering av badrum vid årsskiftet mellan 2015 och 2016. Vi bestämde oss att anlita Titania, dels för att Titania hade många positiva recensioner och dels för att vi var imponerade av försäljningschefens (Björn A.) omfattande fackliga kunskap. Sedan har vi haft kontakt med projektledaren (Per S.). Per var nog också väldigt upptagen men han försökte alltid klämma in bokning för oss när det behövdes. Honom kan man se i många instruktionsfilmer på nätet. Per strävade efter perfektion och kunde...

Svar från Titania

Hej Mimmi. Och tack för din rekommendation. Björn har varit med i branschen länge och har hunnit skaffa sig en både bred och djup samling fackkunskaper. Jag är glad att ni fick ta del av denna och att arbetet i övrigt gick bra. Med vänliga hälsningar Rikard, Titania

Linda E
Skrev om Titania

Titania har renoverat mitt badrum och jag är väldigt nöjd med arbetet. Kontakten med Björn Askinger och Pavel har varit toppen från början till slut, vi fick bra råd och tips inför arbetet och badrummet blev till och med klart något före tidplanen. Offerten stämde väl överens med den slutliga summan. Jag skulle inte tveka att rekommendera Titania till andra eller anlita dem igen.

Svar från Titania

Hej Linda. Vad trevligt att höra att allt gått som, eller bättre än, planerat. Tack för din rekommendation! Med vänliga hälsningar Rikard, Titania

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Aja R
Skrev om Titania

Titania har renoverat mitt badrum. Jag är väldigt nöjd med arbetet och allt gick enligt planerna. Väl utfört arbete och väldigt fint bemötande från början till slut. Kändes tryggt att ha en så proffsig firma som även kunde ge en bra råd vid olika val och beslut. Ett stort tack till framför allt Björn och Pawel. Skulle utan tvekan anlita Titania igen.

Svar från Titania

Hej Aja. Och tack för din rekommendation! Det är alltid trevligt att höra från nöjda kunder. Med vänliga hälsningar Rikard, Titania

Fredrik H
Skrev om Titania

Vi har anlitat Titania för renovering av tvättstuga och liten toalett och är mycket nöjda med resultatet. Vi fick många värdefulla tips och råd redan vid första kontakten med Björn Askinger och offerten stämde väl överens med den slutliga summan. Byggarbetet flöt på bra och blev klart inom utsatt tid. Vi tvekar inte att anlita Titania igen.

Svar från Titania

Hej Fredrik. Vad trevligt att höra att allt gått enligt planerna och att ni haft nytta av våra tips och råd. Tack för din rekommendation! Med vänliga hälsningar Rikard, Titania

Urban F
Skrev om Titania

Vi har haft stambyte i BRF Trekanten på söder. Jag är väldigt nöjd både med platschef Ghiyam Zamani och den personal han har haft. Arbetet har gått punktligt t.o.m. före tidplan. Det har varit "rent" och ordning på på arbetsplatsen. Jag har bott hemma mesta tiden och det var inga problem. Väldigt proffsig och trevlig personal. Titania kan verkligen rekommenderas!

Svar från Titania

Hej Urban. Och tack för din rekommendation! Vad bra att det gick att bo hemma det mesta av tiden och att stambytet blev klart före utsatt tid. Med vänliga hälsningar Rikard, Titania

Ulf R
Skrev om Titania

Titania har utfört stambyte i BRF Bofinken Wiboms väg 5, i Solna, och jag har haft en bra dialog med Niclas Sehlin under entreprenaden. Vi är mycket nöjda med slutresultatet i våra våtutrymmen även om tidplanen blev förskjuten. Ulf Rundqvist

Svar från Titania

Hej Ulf. Vad trevligt att höra att ni är nöjda med slutresultatet av stambytet och att dialogen med Niclas har varit bra. Med vänliga hälsningar Rikard, Titania

Lena L
Skrev om Titania

Michal arbetsledare Gjorde hantverksjobb i min lgh. Satte upp hyllor, gardinstänger lampor. Snyggt och effektivt. Lena Lindblom

Svar från Titania

Hej Lena. Och tack för din rekommendation. Det gläder oss att allt verkar ha gått smidigt. Med vänliga hälsningar Rikard, Titania

Nina S
Skrev om Titania

Titania har renoverat vårt badrum på Solsidan och vi är mer än nöjda. Alla dokument och certifikat kom både på mail och post innan arbetet. Offerten var tydlig. Likväl som dokument vid slutbesiktning. Björn, Per, Grzegorz och Karrol hade ett trevligt och hjälpsamt kundbemötande. Några små kommunikationsmissar. Jag kommer att anlita dem igen. Nina Sidander

Svar från Titania

Hej Nina. Det gläder oss att ni tycker vår dokumentation före, under och efter renoveringen varit tydlig. Och att ni är "mer än nöjda" med ert badrum. Med vänliga hälsningar Rikard, Titania

Elisabeth A

Titania har i anslutning till stamrenovering i vår brf på Wiboms väg i Solna renoverat våra två badrum. Platschefer har varit Massoud Zolfaghari och Niclas Sehlin, arbetsledare Marcin Majchrowski. Alla hantverkare har varit proffsiga, nu senast vill vi särskilt nämna plattsättaren Arkadiusz Gierszewski och elektrikern Tadeusz Jamrozik, Vi är mycket nöjda med våra fina, funktionella och lättskötta badrum och vill därför varmt rekommendera Titania. Elisabeth och Gert Auer

Svar från Titania

Hej Elisabet och Gert. Vad kul att ni är nöjda med ert nya badrum och att ni rekommenderar Titania. Det tackar vi för. Med vänliga hälsningar Rikard, Titania

Agneta W
Skrev om Titania

Rekommenderas bara om ni gillar otrelivgt bemötande och problem. Vi stambytte i somras. Jag vet inte ens var jag ska börja. Listan är så lång på alla felaktigheter,oproffsigt slarv och brist på kommunikation. Det värsta dock var Ghiyam Zamani, platschefen. Hans otrevliga bemötande var rent kränkande. Jag kan inte förstå hur en sådan otrevilg lögnaktig människa får ha sitt jobb kvar och fortsätta att mobba boende. Tyvärr kan jag inte ge sämre betyg än en nolla. Jag skulle vilja ge honom minus. Jag önskar att jag fick vara hans chef för en dag!

Johan och JOHAN F gillar detta
Svar från Titania

Hej Agneta. Kan du vara vänlig och meddela vilken adress detta gäller, samt dina kontaktuppgifter, till kommunikationsansvarig@titania.se så att jag kan ta upp detta med de ansvariga inom projektet och återkomma till dig. Med vänliga hälsningar Rikard, Titania

Michael R
Skrev om Titania

Vi har fått badrummet renoverat hemma hos oss på Rottnerosbacken i Farsta. Vi är jättenöjda med resultatet och hur alt har hanterats av Titania. Kommunikationen med dom som arbetat här har varit excellent! Vi har haft Pawel och några av hans gubbar här, vi hade lite missförstånd som snabbt och proffsigt löstes. Vi är jättenöjda med Titania.

Svar från Titania

Hej Michael. Vad kul att höra att du är nöjd med Titania och att kommunikationen generellt har fungerat bra. Med vänliga hälsningar Rikard, Titania

Anders W
Skrev om Titania

Jag har arbetat utomlands de senaste fem åren och kom hem först dagarna innan arbetet i min del av huset startade (Etapp 4). Jag fick jag ett mycket bra bemötande av Hamid på kontoret och kunde trots den sena ankomsten göra min beställning av utrustning till toalett och badrum. Mitt under arbetet kom så mitt flyttlass med 120 kolli att lossas i min lägenhet. Flexibiliteten hos montörerna var stor och man undvek arbete i min lägenhet under tiden flyttgubbarna var i huset, vilket var till gott stöd. Jag hade ett ett läckage...

Svar från Titania

Hej Anders. Och tack för din rekommendation! Vad bra att vi kunde hjälpa dig med din diskmaskin och att det gick så smidigt för dig att flytta in mitt under pågående renovering. Med vänliga hälsningar Rikard, Titania

Tomas B
Skrev om Titania

Jag har anlitat Titania Bygg & VVS AB för att totalrenovera mitt badrum, Allt blev bra o arbetet flöt på som det skulle och inom tidsramen. Tack Björn Askinger och Jozef för at lått och gott samarbete. Tack! Tomas Bergström, Slätbaksvägen, Årsta

Svar från Titania

Hej Thomas. Vad trevligt att du är nöjd med Björns, Jozefs och Titanias insats! Tack för din rekommendation! Med vänliga hälsningar Rikard, Titania

Kambo H
Skrev om Titania

Vårat omdöme om företaget Titania Bygg & VVS har under ledning av platschef Ghiyam Zamani utfört stambyte och renovering av badrum WC och en hel del i köket i vårt hem i BRF trekanten på söder i Stockholm. Jag och min dotter hade ett mycket givande möte med platschefen Ghiyam Zamani. Vi kände oss trygga redan då när vi gick ifrån mötet. Vi har valt att ta deras material till vårt badrum och gäst-WC. Deras arbete har utförts på ett mycket grundligt och noggrant samt på ett väldigt effektivt sätt, allt detta höll mycket...

Svar från Titania

Hej Khambou. Vad trevligt att höra att ni är nöjda med Titanias arbete och att ni fann kontakten med Titanias medarbetare förtroendeingivande. Tack för rekommendationen. Med vänliga hälsningar Rikard, Titania

Kjell L
Skrev om Titania

Titania Bygg & VVS har under ledning av platschefen Niclas Sehlin utfört stamrenovering och renovering av badrum och WC i Brf Bofinken i Solna. I vår lägenhet valde vi att välja ett eget utförande på inredning och vägg- och golvbeläggning. Jag hade givande möten med Titania där våra lösningar diskuterades. Arbetet utfördes sedan på ett mycket bra sätt och jag är mycket nöjd med slutresultatet. Kjell Lindberg Wiboms Väg 11 17160 Solna

Svar från Titania

Hej Kjell. Vad bra att du är nöjd med ditt inflytande över, och slutresultatet av, renoveringen av ditt badrum. Med vänliga hälsningar Rikard, Titania

Maria  B
Skrev om Titania

Tog in flera offerter och Titania var överlägset bäst när det gällde att skriva utförlig offert, bifoga alla nödvändiga dokument och det var det enda företaget som även postade offerten utöver att maila den. Mycket uppskattat. Första gången som jag renoverade och fick ett mycket bra bemötande av Titania med Per Selander och Pawel i spetsen, fick svara på alla dumfrågor som jag hade och de gjorde ett utmärkt jobb. De rekommenderade mig även att installera en extra lampa i badrummet vilket var kanon, om de inte hade gjort...

Svar från Titania

Hej Maria. Vad bra att du fick ett ljust badrum. Jag ska hälsa Per och Pawel är du uppskattar deras insatser. Med vänliga hälsningar Rikard, Titania

Stig-olof C

Mitt namn är Stig-Olof Carlsson och bor på Wiboms väg2 i Solna, BRF Bofinken. Titania har utfört stambyte i vårat område, badrummet blev mycket fint renoverat. Jag har även haft kontakt med platschefen Niclas Sehlin och arbetsledaren Marcin Majchrowski och dom har alltid varit tillmötesgående. Jag vill rekommendera Titania.

Svar från Titania

Hej Stig-Olof. Och tack för din rekommendation. Vi försöker alltid vara tillmötesgående gentemot våra kunder och det är alltid glädjande när det uppskattas. Med vänliga hälsningar Rikard, Titania

Thomas L
Skrev om Titania

Fina slutresultat generellt, lätta att kommunicera med, dokumentationen framme och viljan och förmågan att få ihop allt till slut. Företaget och platsledning Ghiyam Zamani, har skött sig väldigt bra genom hela processen och gett ett stabilt intryck. Som byggprojektledare (Brf Gyllen, Gyllenstiernsgatan 15-19) kan jag verkligen rekommendera Titania för ett stambyte.

Svar från Titania

Hej Thomas. Det var trevligt att höra att du är nöjd med Titanias insats och att du kan rekommendera oss. Tack för det. Med vänliga hälsningar Rikard, Titania

Daniel B
Skrev om Titania

Jag letade efter en seriös företag som hade alla typ av behörigheter såsom Säker vatten, BKR, allmänbehörighet för el etc. och lite till. Jag önskade att hitta en pålitlig företag för el dragning i hela lägenheten, vattendragning till köket och renovera/bygga det gamla badrum/förrådet till en bekväm och minst sagt modern badrum med Unidrain istället för den klassisk runda golvbrunn i mitten av badrum, vägghängd WC, golvvärme, sänkt tak och spottar, sätta laserskuren kaklen, göra bästa fall med dem klinker av stengodslera...

Svar från Titania

Hej Daniel. Och tack för din rekommendation. Vi är glada över att vi lever upp till dina förväntningar, som av inlägget att döma verkar vara rätt höga. Med vänliga hälsningar Rikard, Titania

Alex K
Skrev om Titania

Jag heter Alex Karpsson, som bor i Wiboms väg 9 (17160 Solna). VVS Titania utför stambyte och badrums renovering i hela byggnaden. Arbetet pågår smidigt för oss, allt göras enligt planen och vi kan följa med schemat som hänger på våra dörren. Niclas Sehlin är platschef hos Titania på detta projekt. Det blir lätt å kontakta honom och ta allt i ordningen. Han vet hur man ska styra stora projekt och planerar arbetet ordentligt. Jag tycker om hans insats i hela renoveringen och skulle rekommendera honom till framtidiga projekt.

Svar från Titania

Hej Alex. Och tack för din rekommendation. Detta kommer Niclas tycka om att höra. Med vänliga hälsningar Rikard, Titania

Marita S
Skrev om Titania

Jag heter Marita och bor på Wiboms väg i Bostadsrättsföreningen Bofinken, Solna. Vi har beställt fullständig renovering av Titania AB av badrum och Wc i vår lägenhet, vi har mycket goda erfarenheter av vår kontakt med Titania, deras platschef Nicklas Sehlin och övrig arbetsledning. De har varit mycket tillmötesgående och tålmodiga i alla kontakter från beställning till färdigt arbete. Vi är mycket nöjda med kvaliteten på genomfört arbete som helt motsvarar våra förväntningar. Alla hantverkare är skickliga yrkesmän och dessutom...

Svar från Titania

Hej Marita. Vi är glada att ni gett oss förtroendet att få hjälpa er med ert badrum. Med vänliga hälsningar Rikard, Titania

Andreas P
Skrev om Titania

I samband med stamrenovering Brf Bofinken så kontaktade jag platschef Niclas Sehlin ang radiatorbyte . Snabb leverans och riktigt duktiga rörmokare Piotr Kapuscinski , Zenonn Gorkiewicz gjorde en 1a klassig installation av detta . Andreas Petersen Wibomsväg 17

Svar från Titania

Hej Andreas. Det var trevligt att höra att det gått snabbt och blivit bra. Vi tackar för din rekommendation Med vänliga hälsningar Rikard, Titania

Benny A
Skrev om Titania

Vi tog in ett antal offerter på Bra Byggare och vi anlitade Titania, mycket tack vare att vår kontakt Hans-Christer ingav ett stort förtroende, för att renovera vårt badrum på nedervåningen samt elcentralbyte i tvättrum. Offerten var mycket utförlig och förtroendeingivande med alla certifieringar för våtrum mm. Vi är mycket nöjda med arbetet och resultatet. Snyggt, snabbt och proffsigt av arbetsledaren Grzegorz och de andra i teamet. De var klara snabbare än beräknat, trots att influensan härjade.

Svar från Titania

Hej Benny. Och tack för din rekommendation. Det var trevligt att höra att det blev klart snabbare än väntat och att ni är nöjda med resultatet. Med vänliga hälsningar Rikard, Titania

Mats B
Skrev om Titania

Titania har genomfört stambyte för vår brf på Gyllenstiernsgatan. För vår bostad har detta bl.a. inneburit totalrenovering av badrum och WC, nybyggnad av ett duschrum samt installation av ny diskbänk. Arbetet är snyggt utfört av duktiga hantverkare och vi är verkligen nöjda med resultatet. På Gyllenstiernsg.15 har vi haft glädjen att ha Ghiyam Zamani som platschef. Vi har upplevt kontakten med Ghiyam som mycket positiv, han är glad och vänlig i sin utstrålning och har visat både flexibilitet och tillmötesgående,...

Pascual G
Skrev om Titania

Vi gjorde stambyte hemma, renoverade badrummet med Titania och de gör ett mycket bra jobb. Jag tycker att Niclas Sehlin hos Titania var mycket duktig, han lyssnade på våra frågor och hela teamet jobbade bra, fast vi fick problem med hissen i huset under tre veckor :-( Det som jag uppskattar mest är att de har varit mycket hjälpsamma även med design. Badrummet blir nästan klart och jag är säker att vi kommer att få bästa resultat. Tack för det. Gonzalo Gonzalez Wiboms väg 11-BRF Bofinken

Lennart P
Skrev om Titania

Hej ! Vi är otroligt nöjda med vårt badrum på Wiboms väg 5, 171 60 Solna i BRF Bofinken. Allt är snyggt och noggrant gjort. Vår kontaktperson Niclas Sehlin har vart guld värd, och alltid tillmötesgående, och även alla arbetare har vart duktiga och kompetenta på utmärkt sätt. De var noggranna med att städa efter sig och det var inte alls så farligt med allt damm osv. Hälsningar Michaela & Lennart

Leif L
Skrev om Titania

Titania stamrenoverar i vår förening Bofinken i Solna. De har gjort det på ett suveränt sätt. Dessutom behövde jag hjälp efter att huvudjobbet var klart. Marcin Majchrowski och Matti Siklander var snabba att ge mig exakt den hjälp jag behövde! Mycket tacksam för det!

Erik S
Skrev om Titania

Vi är nöjda med badrumsrenoveringen. Det gick mycket bättre och smidigare än vi trodde. Det utförda arbetet höll hög kvalitet och tidsplaneringen gick som beräknat. Vi är särskild nöjda med målaren Krawiec, som är väldigt serviceinriktad, gjorde ett fint arbete och lyssnade på våra synpunkter. Platschefen Niclas Sehlin är mycket kunnig och ledde sina hantverkare bra. Erik Svensson, Wiboms väg 4. BRF Bofinken Solna.

Per
Skrev om Titania

Stam- och badrumsrenovering i BRF på Östermalm, våren 2015. Ett mycket bra helheltsintryck av Titania och vi blev nöjda med arbetena i vår lägenhet. Stamrenovering i BRF är aldrig roligt. Stök, bök och damm överallt under lång tid. Titania gjorde dock ett mycket bra jobb i vår förening. Hantverkarna var huvudsakligen utländska med begränsade språkkunskaper men mycket skickliga och alltid vänliga och hänsynsfulla. Platschefen Ghiyam höll ihop det hela på ett mycket bra sätt. Han var alltid lätt att nå och gav snabba och...

Per

anders s
Skrev om Titania

Tack Titania! Mitt badrum i Brf Gyllen, Gyllenstiernsgatan 15, blev toppenfint! Stort tack till platschefen Ghiyam Zamani som alltid varit tillgänglig och tillmötesgående. /Anders

Jens M
Skrev om Titania

Efter att ha tagit in ett antal offerter anlitade vi Titania, mycket tack vare att vår kontakt Hans-Christer ingav ett stort förtroende, för att renovera vårt badrum på nedervåningen samt stambyte ner i källaren. Vi är mycket nöjda med arbetet och resultatet. Snyggt, snabbt och proffsigt av arbetsledaren Grzegorz och Karol. De var klara snabbare än beräknat, trots att de upptäckte en tidigare okänd brandskada gömd under det gamla badrummet och priset blev närapå exakt detsamma som offerten, förutom extraarbetet som krävdes på grund av brandskadan.

Kent V
Skrev om Titania

Vi anlitade Titania för en helrenovering av vårt badrum på övervåningen. Björn Askinger som blev min första kontakt ingav stort förtroende. Jag hade lite tankar om hur jag ville ha det men fick vettiga råd om varför vissa saker inte fungerade, både praktiskt och estetiskt. Arbetsledaren Roman hade jag som direktkontakt, det fungerade jättebra. (Jag upptäckte visserligen då hur dålig jag var på engelska, men det fungerade bra.) Om jag funderade över något så fixade han det på en gång. Killarna som jobbade var väldigt duktiga...

Kari O
Skrev om Titania

Stambyte / vattenledningar i ett 11-våningshus HSB . Riktiga proffs, vänligt bemötande . håller tidtabellen. kunde bo kvar i huset. total entreprenad tog ca.5 månader. Nackdelen .dammigt, hög bullernivå vid vissa speciella arbetsmoment..Jobbet är klart nu - kan rekommendera . utmärk finish på kakeljobb samt vattenledningar -toa-kök-badrum. Helnöjd Sitt Namn: Kari Ohtamaa Adress: Wiboms väg 4, Solna BRF: BRF Bofinken Kontaktperson hos Titania: Niclas Sehlin

Gunnar E
Skrev om Titania

Ghiyam Zamani har varit platschef på Gyllenstiernsgatan i samband med stamrenoveringen där. Renovering och ombyggnad har skötts på ett snyggt och proffsigt sätt

Hans P
Skrev om Titania

I år var det dags att helrenovera vårt badrum. För två år sedan lät vi Titania renovera vårt lilla badrum och det fungerade så bra på alla sätt så vi beslöt att anlita Titania den här gången också. Vi är helt nöjda med Titanias arbete. Arbetet utfördes snabbare än beräknat; så snabbt att vi inte hann få hem badrumsspegeln i tid. Installationen av spegeln fixades i efterhand av Titania utan extra kostnader. De Titania-personer vi mött har alla varit professionella i sitt arbete. Björn (privatkundsansvarig) kom med många...

Hans P

Bo K
Skrev om Titania

Vi har en bostadsrättslägenhet på Wiboms Väg 2 BRF Bofinken i Solna. Den har genomgått en besvärlig renovering efter vattenskada och dessutom genomförs stambyte i föreningen. Detta har medfört betydande påfrestnionmgar i det dagliga livet, men nu , när det närmar sig fullbordan, vill jag gärna lämna positiva synpunkter på hur Titania handskats med oss. Vattenskadan infann sig den 27 juli 2014 och var upptorkad veckan före nyår. Det är klart att livet blir surt (!) vid sådana händelser, men Titania ställde upp så gott de...

Atze D
Skrev om Titania

Vi är mycket nöjda med stambytet i vår lägenhet (4 rok, Brf Gyllen, Gyllenstiernsgatan 15). Badrummet och gästtoaletten blev jättesnygga. Platschefen Ghiyam Zamani, arbetsledare Marius och hans team jobbade effektiv, kundvänlig och enligt planering. Vi rekommenderar Titania och speciell det här teamet om man vill bygga eller renovera badrum och toalett.

Torbjörn B

Titania hjälpte oss att bygga om vårt badrum i sommarstugan på Ljusterö. Vi är väldigt nöjda med resultatet, allt har gjorts med bra kvalitet och snyggt genomfört. Under byggtiden så har jag haft kontakt med Grzegorz som har varit väldigt hjälpsam med alla frågor och som har ställt upp väldigt bra. Vi är väldigt nöjda med jobbet som Titania har gjort och kan rekommendera dem.

Jan A
Skrev om Titania

Renoverat badrum i villa. Mycket seriöst och bra företag. Initial kontakt med Hans-Christer Ahlin som gjorde ett verkligt stabilt intryck. Vi hade billigare alternativ men hade på känn att det skulle löna sig i slutänden att betala lite extra för några som har koll. Processen uppstyrd och bra, Hans-Christer höll vad han lovat. Arbetsledaren Grzegorz väldigt kunnig, lätt att ha att göra med och mycket lösningsorienterad. Svarar alltid snabbt på tel/sms, löser problem smart och smidigt och är allmänt proffsig. Vi är väldigt nöjda med detta företag och deras medarbetare.

Amanda L
Skrev om Titania

Jag är helnöjd med stambytet i Brf Gyllen. Platschef Ghiyam Zamani har varit enkel att ha kontakt med. Väldigt snabb och hjälpsam när jag undrat något. Jag tycker även att de anställda på Titania har varit trevliga och tillmötesgående. Häromdagen fick jag till exempel låna en stor stege när jag behövde en. Det är verkligen sånt som jag uppskattar!

Eva E
Skrev om Titania

Februari-15 påbörjades stambyte i min pappas lägenhet Wiboms väg 4, Brf Bofinken, Solna. Titania i Stockholm var företaget som skulle utföra arbetet. Informationen som gavs före stambytet och under arbetets gång har varit klar och tydlig, vilket som hyresgäst känts mycket tryggt. Niklas Sehlin och samtliga medarbetare har varit tillgängliga och mycket hjälpsamma och tillmötesgående under hela stambytesprocessen. Utförandet är snyggt och professionellt och till stor belåtenhet. Likaså efterarbetet där återställande av lägenhet...