Tjärhovs Elektriska

Tjärhovs Elektriska

Vi utför de allra flesta arbeten inom elinstallation, stora som små. Oavsett uppdragets storlek så utförs det med noggrannhet, hög kvalité och med fokus på att du som kund ska känna dig nöjd och trygg. Förutom vanligt förekommande installationsarbeten utför vi även projektering av el-, tele-, data-, och larmanläggningar,...

8 omdömen om Tjärhovs Elektriska

Pontus S
Skrev om Tjärhovs Elektriska

Jag rekomenderar verkligen Tjärhovs Elektriska! Väldigt trevliga och kunniga!

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Thomas H
Skrev om Tjärhovs Elektriska

Snabb kontakt och snabbt utfört arbete! Rekommenderas!

Petter M
Skrev om Tjärhovs Elektriska

Vi är mycket nöjda med företaget. Väl utförda jobb.

Mella El
4.7/5 i betyg av 86 omdömen 4.7 av 86 omdömen

Inkoppling av el i utbyggnad och väldigt nöjd med resultatet, trevlig personal och snyggt och prydligt utfört.

Anna S
Skrev om Tjärhovs Elektriska

Supertrevlig och kunnig kille som hjälpte mig med olika typer av jobb; kollade skicket på befintliga installationer, drog fram nya uttag i kök, hall och badrum bl a. Tack A. Jag är mycket nöjd :-)

Pär O
Skrev om Tjärhovs Elektriska

Koll på läget. Tekniskt och praktiskt kunnig. Lättsam att ha att göra med. Löser problem utan knot.

El-Ljus
4.7/5 i betyg av 88 omdömen 4.7 av 88 omdömen

Har under många år använt EL-Ljus till alla renoveringar som tex. spottar i taket, badrumsrenovering, köksrenovering, central damsugare etc.

Suzana D
Skrev om Tjärhovs Elektriska

Allt var helt utmärkt, kan starkt rekommendera Tjärhovs Elektriska!

Arne M
Skrev om Tjärhovs Elektriska

Bemötandet höll en hög servicenivå och var trevligt! Företaget levde upp till förväntningarna men kunde ha varit lite mer proaktivt vad beträffar eventuella lösningar på problem och analys av förutsättningar som senare upptäcktes. Därav skillnaden i rekommenderas och utmärkt i betyget nedan. En god kontakt under arbetet. Det offererade priset motsvarande det värde som levererades. Sammanfattningsvis hittills en bra leverans, dock ej ännu slutlevererad.

Din Elektriker i Stockholm
4.8/5 i betyg av 258 omdömen 4.8 av 258 omdömen
BadgeFourYears

Professionell, kompetent, pålitlig och service-minded elektriker som jag varmt kan rekommendera. Mitt självklara val.

Björn K
Skrev om Tjärhovs Elektriska

Tjärhovs Elektriska har gått igenom, och bytt ut elinstallationen i hela våran villa på två plan (tidigare ojordade uttag). Huset hade tidigare en hel del bristfälliga "hemma-kopplade" installationer, som i vissa fall krävde ganska mycket jobb att åtgärda. Vi är mycket nöjda med arbetet, som sköttes snabbt och professionellt.