Tjärö

Tjärö

Ring 0454-600 63 www.tjaro.com

Med havet i alla vädersträck startar ni dagen med ett morgondopp från klipporna, frukostbuffé serveras med hembakat och småvarmt, sedan är det bara att ge sig ut och uppleva skärgården. Bo på vandrarhemmet, i egen båt eller på tältplatsen.

39 omdömen om Tjärö

Emil J

Säger bara sswc!

Thomas S
Skrev om Tjärö

Tjäro och SSWC. Tja. Vad mer?

Daniel E
Skrev om Tjärö

Otroligt service-minded personal. Vacker och idyllisk miljö. Enda motorfordon som finns på ön är två traktorer. Så långt från storstadsbruset man kan komma. Längtar tillbaka.

Béatrice K

Bara varit där en gång på SSWC men blev förälskad i ön. Vilken underbar natur. Boendet är riktigt bra, maten bra och väldigt trevlig personal men något fiberaktigt på frukostbordet hade inte skadat.

Nils B
Skrev om Tjärö

Bra personal. Bra ställe. Fint och avkopplat.

Ulrika I

Åk dit!

Joakim N
Skrev om Tjärö

Mysiga stugor och suverän natur. Otroligt serviceinriktad personal som lyckas få allt att flyta, trots att ön invaderades av 400 internetnördar. Bonus är caféet som har våffelbuffé.

Nikke L gillar detta
Tomas S
Skrev om Tjärö

Inte min grej, men om man gillar vacker natur och trevligt lantliv så.

Gunnar B
Skrev om Tjärö

Harmonisk miljö och otroligt serviceinriktad personal.

Ingela H gillar detta
Bobo W
Skrev om Tjärö

Helt underbar ö. Har bara varit där i samband med att ön varit invaderad av internetnördar. Men kommer garanterat återvända i andra sammanhang för att få uppleva naturen och lugnet...

Jonathan S
Skrev om Tjärö

Fantastisk miljö och ett varmt mottagande från personalen. :)

ingela o
Skrev om Tjärö

Duktig personal som är duktiga på att anpassa maten efter alla typer av kosthållnigar och allergier, helt utan krångel.

Karl N
Skrev om Tjärö

Grymt att de fixade 400 nördar en helg. Och imponerade mat ett par helger senare. Den pigvaren glömmer jag aldrig.

Alexander L

Fantastiska får och härlig stämning!

ANDREAS I
Skrev om Tjärö

Fantastisk ö i Blekinge skärgård. Pinsamt nog så var den helt okänd för mig innan Sweden Social Web Camp, trots att jag bara bor 4-5 mil därifrån.

Fredrik B
Skrev om Tjärö

Helt underbar personal, helt underbart läge. Helt underbart helt enkelt.

Kristoffer F och 4 andra gillar detta
Mikael N
Skrev om Tjärö

Glad och trevlig personal som inte verkar vara rädda för att jobba hårt för att få dig att trivas på den i övrigt trevliga ön.

Deeped S
Skrev om Tjärö

Vilken personal! Vilket ställe! Vackert som en dröm.

Maria H och 3 andra gillar detta
Ingela H
Skrev om Tjärö

En sagoö i den Blekingska skärgården som erbjuder STF-vandrarhem, dödsklippehopp och fårmöten. Jag har besökt två gånger i samband med Sweden Social Web Camp, i år tillsammans med över 400 nätnördar. Fantastiskt trevlig personal också. När jag frågade om de var less på oss så svarade en av tjejerna på sjungande blekingiska: "Nejrå, vi längtar efter er hela året" Det är gott betyg för campet också. Det blir nog en tur nästa år igen.

Mikael S och Jerry S gillar detta
Malin S
Skrev om Tjärö

Fantastisk personal. För att inte prata om naturen! Att ligga på klipporna och titta på stjärnfall var en av de fräckaste upplevelserna i år. (Jag var där i samband med SSWC)

Mattias B
Skrev om Tjärö

Fantastiskt ställe med toppenpersonal!

Tobias B
Skrev om Tjärö

Helt otroligt att denna ö klarar av att husera ett camp som SSWC, bra personal, trevliga ängar och morgonpigga får

Maja L
Skrev om Tjärö

Jag var på Sweden Social Web Camp tillsammans med ca 400 personer till. Intrycket av ön var bestående. Jag skulle gärna resa dit igen, på SSWC såklart men även i andra sammanhang. Kanske bara för att njuta av den vackra naturen, bada och dricka ett glas rött på det lilla cafét. God mat, trevlig personal och vacker skärgård! Glöm inte kameran!

Tina I
Skrev om Tjärö

Bästa gänget som jobbar... bemötandet är allt!

Erik P
Skrev om Tjärö

Vackra miljöer belägen i Blekinges skärgård. Otroligt välkomnande personal som alltid bär på ett leende.

Maria H och 3 andra gillar detta
Johan R

Grymt härlig ö!

Tobias B
Skrev om Tjärö

Med Stockholms omtalade skärgård varmt om hjärtat åkte jag till Tjärö för att mötas av en extremt charmig miljö. Klipporna, faluröda stugor, traktorer och ständigt arbetande människor med service medfött i själen kan man inte annat är bli lyrisk. Tjärö är ordentligt mycket trevligare än t.ex. Sandhamn. Att sen konferensen var lyckad hjälper säkert till att sätta toppbetyg :)

Mikael N och 3 andra gillar detta
Ulrika H
Skrev om Tjärö

Tjärö är ett riktigt smultronställe i Blekinge! Trevlig och service inriktad personal, grymt vacker natur, god mat och rena toaletter fast 400 personer var där samtidigt.

Kristoffer F

Personalen på Tjärö är grymt service-inriktad och bjuder på genuin glädje och värme. Att de dessutom klarar av detta när det är mer än 400 personer på ön är galet imponerande! Måste också nämna att jag är jättenöjd med maten de serverat. Tjärö bjuder även på väldigt vacker natur och man kan hitta lugna oaser över hela ön där man kan slappna av och varva ned. Jag ser fram emot nästa besök med glädje!

Jan V
Skrev om Tjärö

En pärla i Blekinge. Kanontrevlig personal som verkligen gör allt för att vistelsen ska bli så bra som möjligt. God mat och fin natur!

Maria H och 4 andra gillar detta
Mikaela W
Skrev om Tjärö

Härlig personal, vacker natur och fantastiskt god mat.

Anders S
Skrev om Tjärö

Har varit på SSWC två år i rad nu. En mycket vacker plats där man kan finna lugnet i själen!

Maria H
Skrev om Tjärö

Tjärö är en fantastiskt fin ö med fin natur och får(!). Lite varstans på hela ön kan man hitta naturliga platser att slå sig ner på och bara njuta. Personalen är trevlig och servicen grym, allt löser sig liksom på Tjärö. De lyckas också servera god mat i stora sällskap och då pratar vi sällskap på flera hundra. Frukosten var det allra bästa.

Mikael S och 3 andra gillar detta
Raz
Skrev om Tjärö

Som SSWC-deltagare för första gången är jag imponerad av servicen, vänligheten och glädjen. Maten var bra, kaffet gott och toaletterna hölls, trots det hårda trycket, i gott skick hela helgen.

Mikael S och 3 andra gillar detta
Micke K
Skrev om Tjärö

Jag var på SSWC, ett evenemang med över 400 deltagare. Personalen var väldigt hjälpsam, glad och serviceinriktad - även klockan 07.00 en lördagsmorgon. Maten var vällagad, och det bästa av allt var "vi löser det"-mentaliteten hos personalen. Och kladdkakan!

Mikael S gillar detta
Nikke L
Skrev om Tjärö

Fantastisk ö mitt i det blekingska naturreservatet. En skärgårdsö som verkar kunna svälja hur många besökare som helst utan att det känns trångt. Maten är tipptopp och personalen är lika engagerad, proffsig, vänlig och sanslöst serviceinriktad som naturen är överraskande. Jag är jätteglad över att ha fått besöka ön och hoppas intensivt att kunna komma tillbaks igen.

Tommie N och 6 andra gillar detta
Stellan L
Skrev om Tjärö

Tjärö är en fantastisk plats med vacker och i vissa stycken dramatisk natur. Personalen är positiv och hjälpsam. Vandrarhem och camping dras visserligen med ett visst renoveringsbehov, men det kommer förhoppningsvis att åtgärdas framöver, och kompenseras mer än väl av personalen som alltid har ett leende i beredskap.

Mikael N och 3 andra gillar detta
Niclas H
Skrev om Tjärö

Superställe. Proffsig personal. Vacker miljö. Fina får.

Mikael S gillar detta
Mona W
Skrev om Tjärö

Bäst! Trevligast! Proffsigast! Finaste ön! Åk dit. Det kommer jag göra - igen!