Top 2 Toe

Top 2 Toe

Ring 08-31 10 20 www.top2toe.se

Vi har en salong på Kungsholmen/Vasastan där vi erbjuder dig frisering av ditt hår, nagelteknologi, SPA Pedikyr/manikyr, fransböjning, fransförlängning, hårbortagning, dvs. allt från topp till tå.

84 omdömen om Top 2 Toe

Natalie W

Nathalie Karmgård är inte bara en fantastisk frisör som är otroligt duktig med färger. Hon är också en fullkomligt underbar människa som det sprudlar om. Jag har varit kund hos henna i snart 5 år och jag har aldrig varit missnöjd!!

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 261 omdömen 4.8 av 261 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Pia S

Fotvård med Barbro T. Hon har en vänlig, lugn utstrålning. inga märkvärdigheter. själva behandlingsmiljön var också enkel i jämförelse med andra tidigare upplevelser. Kändes lite som hemma i någons kök. Behandlingen var helt okej, saknade massagen och kanske att det varma vattnet inte kallnade så fort. Kommer inte ihåg allt, men ett minne av kallt finns kvar.

Anna-katharina A

Ger jättebra servis, är noggrann och fransarna håller mycket längre än hos andra jag varit hos.

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 586 omdömen 4.6 av 586 omdömen

Natalie W Natalie W
My P

Jag har gått till Nathalie i flera år och är verkligen supernöjd! Har även fixat fransar hos Barbro och blev lika nöjd där. Båda två är noggranna och väldigt duktiga och måna om att man ska bli nöjd. Kan varmt rekommendera Top 2 Toe!

KATHLEEN B
Skrev om Top 2 Toe

Nice experience. Nathalie cut my hair and it was like she read my mind and knew how I wanted my hair to be cut. She's a lovely person as well :)

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 295 omdömen 4.6 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd, trevlig! Fick mycket bra konsultation för lämpliga produkter och vid klippning 🌟🌟🌟🌟

Sanda B
Skrev om Top 2 Toe

Jag har gått hos Nathalie i över 10år! Är ALLTID super nöjd!! Hos henne är INGENTING omöjligt, allt går att göra och det blir super fint! Man känner sig jätte fin när man går därifrån. Hon är grymt bra på allt. Proffsig på alla sätt och vis. Den dagen hon slutar vet jag inte vad jag skulle göra eller ta mig till. Kan varmt rekommenderas!

Cecilia Ö

Rekommenderas inte. Oproffsigt.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 295 omdömen 4.7 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Jättenöjd, resultatet är exakt som förväntat, ska återkomma

Therese B

Natalie är grymt bra. Proffsig på hår och ögonbryn. Lyhörd, duktig. Fina slingor och fin frisyr. Trevligt bemötande.

Skrev om Top 2 Toe

Natalie är proffsig på frisyr och färg. Snygga ögonbryn gjorde hon med. Prisvärt och proffsigt. Mysig miljö där man känner sig välkommen.

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 469 omdömen 4.9 av 469 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Skrev om Top 2 Toe

Natalie är ett proffs på färg och klipp. Ögonbrynen blev också superfina. Bra pris och mysig miljö.

Lillan B

Mycket trevligt och kunnigt bemötande. Kan varmt rekommenderas. Vi är tre generationer som har skött våra fötter hos Barbro och alltid med bra resultat.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Liisa K

Barbro är alltid noggrann och man är i trygga händer hos henne. Dessutom är hon väldigt trevlig.

Katri B

Vänlig och professionell bemötande. Gott handvärk.

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 233 omdömen 4.6 av 233 omdömen
BadgeTwoYears

Tyvärr väldigt miissnöjd. Jag kom in för en klipp, fön och styling. Precis som det stod i bokningen, Jag visade bilder och frisören förstod

Annelie D Annelie D
Anna F

Blir alltid jättefint! Mysig och lugn lokal

Sophia K

Trevlig liten salong där man alltid blir glatt välkomnad och väl omhändertagen. Härifrån går man alltid nöjd :)

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

adele t

Toppen även det kanske tog lite lång tid vid påfyllning!

Anna-Katharina A

personlig och bra service. Jättenöjd med ögonfransförlängningen. den har hållit mycket längre än den brukar göra när jag varit på andra ställen. Tummen upp!

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 123 omdömen 4.6 av 123 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Sara

Väldigt proffsig och noggrann.

Marlene V

Jag har varit hos Nathalie två gånger och jag gick därifrån supernöjd båda gångerna. Hon är väldigt noggrann och färgresultat på slingorna blev precis som förväntat. Jag har rekommenderar flera av mina vänner att gå till henne och jag kommer definitivt fortsätta gå till henne. Hon är trevlig och man känner sig väl omhändertagen. /Marléne

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 387 omdömen 4.8 av 387 omdömen

Förstod hur jag ville ha Lyssnade in No

Birgitta S Birgitta S
Malin L

Jag har klippt mig hos Nathalie i flera år. Anledningen till att jag alltid väljer henne är att hon blandar ett personligt bemötande med enorm kunskap och att hon har ett genuint engagemang för klipp och framför allt färg. Nathalie är väldigt mån om att ta reda på vad jag tänkt mig för slutresultat men hon ger även egen input om det är något hon tycker skulle bli bättre med den typ av hår jag har. Jag har alltid gått från Top2Toe och känt mig nöjd och härlig:-)

Azita E

Serviceinriktad och bra färg och slingor!

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2017 omdömen 4.9 av 2017 omdömen

Annette W Annette W
Therese

En noggrann, social och kompetent frisör som lyssnar på önskemålen men bara genomför det hon tror blir bra. Hon är den bästa frisören jag har hittat och hon tycker om sitt jobb och tar väl hand om sina kunder.

Josefin W

Jätteduktig tjej med lång erfarenhet. Är alltid väldigt nöjd när jag går därifrån.

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 483 omdömen 4.8 av 483 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är en duktig frisör som gör ett fantastiskt jobb samtidigt. Hon är omhändertagande och visar hela tiden att just då är det jag som

Elizabeth P Elizabeth P
J H

Gick snabbt att få tid och Nathalie såg direkt vad som behövde göras. Jag blev mycket nöjd med resultatet. Trevligt bemötande :-)

Hannah W
Skrev om Top 2 Toe

Innan jag träffade Nathalie hade jag ångest bara av tanken att gå till en frisör, då jag aldrig träffat någon som lyssnat på vad jag vill ha. Efter att ha följt med min svärmor till Nathalie där hon klippte sig var det på en gång att jag kände att man kunde känna sig trygg i hennes händer, och ja det kan man. Finns ingen frisör som är så lyhörd på dina önskemål men som också gör det extremt bra och faktiskt utmanar din egen tanke:) Hon är bra på färg, klippning hon gjorde även min bruduppsättning. Frisör i världsklass:)

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Anna-Carin W

Hej, Jag har klippt mig på Top 2 Toe vid ett flertal tillfällen. Jag får alltid ett vänligt bemötande och klippningen blir alltid bra. Natalie tar sig alltid tid att klippa noggrant även om hon har mycket att göra och är dessutom alltid trevlig. Jag rekommenderar ofta Top 2 Toe. Kommer fortsätta klippa mig där :-)

Anna J

Trevlig och proffesionell personal med många års erfarenhet och det märks. De är även väldigt duktiga på barnklippningar. Jag kan med gott samvete rekommendera Top2Toe för både klipp och färg.

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 311 omdömen 4.7 av 311 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Anne K

Fick mkt fin frisyr samt färg jättenöjd

Gunilla E

Jättebra frisör och ögonbrynsvaxning!

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1043 omdömen 4.8 av 1043 omdömen

Aila S

Mycket bra bemötande! Klippning och hårfärgning var det som jag tog senast. Mycket professionellt gjort. Goda rekommendationer gavs vad och hur man skall göra för att få ett nöjsamt resultat. Top2Toe rekommenderas varmt! Karibien hälsningar Aila Snickars

Ewa M

Mycket bra frisersalong !Jag är alltid nöjd! Professionell hjälp,bra produkter och trevlig bemötande gör att jag återkommer! Jag brukar klippa och färga håret. Jag får hjälp med ögonbryn och ögonfransar. Jag har stor förtroende till min frisörska!!

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Angelica G

Väldigt bra personal. Kunnig och trevligt bemötande. Jag färgade, slingade och klippte håret.. Väldigt nöjd. Deras produkter passande mitt hår väldigt bra. Det var hemtrevligt och mysigt när man kom in i salongen.. *tummen upp*

Elin E

Är verkligen super nöjd med Natalie, super härlig person och har verklgen kolla på klippning och färg

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 282 omdömen 4.6 av 282 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är otroligt duktig, trevlig och profetionell. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Claudia Z Claudia Z
Anita G

Trevligt bemötande. Är alltid nöjd med håret och får komplimanger från andra.

christina L

Jag tycker man alltid blir mött trevlig och glatt känner sig alltid välkommen. Jag går för att göra mina ögonbryn har även varit på fotvård.

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 268 omdömen 4.8 av 268 omdömen

Elisabeth E

Mycket nöjd! Duktig och trevlig personal, gick tid snabbt och resultat mycket bra.

Helena S

Har varit kund på Top 2 Toe i några år nu och har aldrig varit besviken när jag gått därifrån. En toppenfrisör!

Anita L

Trevligt och proffsigt! Man blir alltid vänligt bemött,-och snyggt (tvätt-masserad,klippt,alt.färgad.

Isabell B

Personalen hade precis varit och rökt innan de skulle behandla mig så de luktade rök och händerna med. Inte jättefräscht men jag blev supernöjd med resultatet! Skippa ciggen nästa gång.

annika R

Superduktig Nathalie som alltid ser vad man passar i och har bra kännedom om färg. Långt att åka för mig men vill inte riskera att bli missnöjd på ngt annat ställe. Därför åker jag alltid till TOP 2 Toe. Finns mer tjänster typ fotvård och mkt mer man kan göra hos dom. Rekommenderar dom verkligen! Bra bokningssystem.

ankki f

Som kund hos Top 2 Toe känner jag mig alltid varmt bemött. Min frisörska har en mycket god kompetens och lägger ner stor omsorg på att jag ska känna mig nöjd med min klippning.

Ingela N

Kunnig och bra, alltid ett glatt och trevligt bemötande. Man får otroligt bra service, mån om att man ska vara absolut nöjd när man går därifrån.Har klippt,färgat och slingat håret samt färgat ögonbryn, alltid blivit nöjd!

Bara lilla jag! Susanne H

Fantastisk mysig salong som erbjuder det mesta! Det känns som att komma hem när man kliver in genom dörren med deras hemtrevliga men samtidigt lyxiga inredning! Personalen är super trevliga och tillmötesgående på alla sätt! Jag kan med handen på hjärtat varmt rekomendera denna salong!

Åsa G

Jag har klippt och färgat håret där, tidigare fixat naglarna, fått fotvård och gått på IPLOCKA-behandling hod top2toe. Supernöjd varje gång! Trevlig personal med bra service. Man känner sig alltid välkommen och där är en varm stämning.

Carolina D

Duktiga tekniskt sett! Man kände sig välkommen och bekväm direkt! Ändrade min frisyr från långt till kort där och jag var väldigt nöjd när jag gick därifrån!

Nathalie K

Nathalie på top2toe är Proffs på färg och klipp blir alltid nöjd och får sällan samma färg vilket jag tycker är roligt . Tröttnar aldrig ;)

Anneli A

Natalie är mycket duktig och trevlig. Alltid nöjd efter mina besök hos henne.

Anneli H

Trevlig och duktig personal. mycket nöjd med hårfärgen.

maria c

Med fin kvalitet på produkterna och skickligt hantverk är Barbo min favorit!

Veronica B

Barbro är med all säkerhet den bästa kvinnan jag vet och mottar alltid en med personlig prägel. Jag saknar henne och hennes fina personlighet då jag numera bor i utlandet. All lycka till dig Barbro!