Torvalla Bil Haninge

Torvalla Bil Haninge

En del av Torvalla Bil www.torvallabil.se
  • BadgeFiveYears

Det var häri Haninge Torvalla bil startade 1980 med en bilverkstad. Under åren som gått har verkstaden vuxit och nu är den auktoriserad för Mazda, Suzuki, Subaru och ORA. Vi har även en skadeverkstad som har samarbetsavtal med alla försäkringsbolag. I närliggande lokaler ligger även Torvalla Däck som har däckförvaring och försäljning...

767 omdömen om Torvalla Bil Haninge

Sedan starten hos Reco 2015

Roger H
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Bra bilaffär med seriöst bemötande Kupéfläkten trasig vid leverans men det löstes inom några dagar - fick ny lånebil under tiden.

Anders Niklas L
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Jag har handlat förut på torvalla bil, tycker om hela upplevelsen från köp till service efteråt. Denna gång blev det en begagnad bil och jag tycker att jag fick bra hjälp att hitta rätt bil av Enes som var supertrevlig under hela köpprocessen. Ser fram emot nästa köp! Tack!

Daniel E
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Trevligt och fint bemötande av Enes under hela processen. Skönt att inte bli stressade under beslutstagande. Nöjda från första kontakt till köp. Tack Enes och Torvalla bil!

Stefan L
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Kunnig och tillmötesgående personal.

M
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Great support. Enes helped us during the entire process and even after purchasing the car.

Marita J
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Det är vår andra bilaffär på Torvalla bil och vi är jättenöjda. Tillmötesgående, proffsig och serviceinriktad säljare. Vi känner oss trygga med affären och vet att vi kan vända oss till dem om det uppstår problem. Vill verkligen rekommendera andra till bilköp på Torvalla bil.”

Carina S
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Proffsig, trevlig och smidig upplevelse av mitt bilköp. Mycket nöjd!

Per S
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Bra bil till rimligt pris, 3 års fri service var ett bra argument för att välja vitaran

Mattias N
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Bra bemötande av personalen. Ingen på skyndning vid mitt bilköp. Fick en bra genomgång av bilen som jag köpte. Verkstaden bytte även bromsklossar fram vid servicen som ingick vid köpet, det var verkstaden som tog det beslutet.

Birgit Ingegerd M
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Vänligt bemötande . Bill som skulle beses var varm och sopad på snö. Personalen trevlig. Sålde en KIA köpte en nyare KIA fick det emellan som jag hoppades på.BRA!

Monica O

Bra Enkelt Hitta en bil jag ville ha

Ann H
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Bra bemötande. Flexibelt. Bra samtal. Smidig affär.

Bo F
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Köpte en Subaru forester av Enes en mycket trevlig o kunnig försäljare är mycket nöjd med affärens genomförande.

Niklas W
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Alltid proffsigt och trevligt bemötande, såväl på försäljning, servicecenter som däckverkstad. Har köpt tre nya Mazda där sedan 2014 och har numera både serviceavtal och däckförvaring hos dem. Funkar finfint!

Barbro K
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Bra försäljare tydlig information och bra service på bilen

Christer L
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Vi köpte vår tidigare bil på Torvalla ock åkte dit för vi ville titta på Zusuki Vitara. Har tidigare blivit väl bemötta på Torvalla så därför åkte vi dit igen. Vi provkörde en Zusuki som vi var säkra på att vi ville ha. Sen såg hustrun att det skulle finnas en gul hybrid. Säljaren Patrik sken upp och bad oss följa med upp övervåningen. Där stod en solgul vitara hybrid med dragkrok och lågt miltal så vi provkörde den. Efter en kort tur bestämde vi oss. Hela köpet gick smärtfritt och snabbt.

Martin B
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Otroligt bra service. Kändes väldigt tryggt att köpa bil av Torvalla Bil. Väldigt nöjd med hela upplevelsen.

Anders B
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Köpte nyligen en Subaru Outback från Torvalla Bil, Haninge. Företaget är mycket seriöst och levererar "En trygg och personlig bilaffär". Jag blev bemött och hjälpt av flera anställda under min resa till en ny bil. Då det ibland fanns meningsskiljaktigheter under förhandlingen bibehöll teamet inklusive chef hög professionalism och min totala upplevelse är ingeting annat än mycket positiv. Ska du köpa ny bil så ska du göra det här, för Torvalla Bil värderar sina kunder från första kontakt tills du blir nöjd. Stort tack!

Carina H
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Supertrevlig säljare (Milo). Har köpt bil både via Torvalla bil i Albyberg & Haninge & blivit bra bemött. Känns seriöst!

Von Corswant T
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Vi köpte en begagnad bil och är fortfarande mycket nöjda med både bilen och hela processen. Trots begränsad tid för köpet gick det hela mycket smidigt tillväga. Eftersom vi bor på annan ort har vi inte haft tillfälle att studera själva Torvalla bil Haninge något närmare mer än en längre periods surfande bland den och andra bilhandlare i regionen varför förväntningar ingicks med ett neutral förhållningssätt från vår sida och som sagt vi är väldigt nöjda med utfallet så långt. Även en stor eloge till Torvalla däck förvaring...

Martin S
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Trevliga, kunniga och snabba.

Lars S
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Mycket trevligt bemötande utan att vara påträngande o smidig diskussion om inbytespris o kontraktpris o bilen levererades på utsatt datum😊

Torbjörn L
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Första intryck när man kom in va att alla säljarna hälsade oss välkomna. Inte påstridiga Tillmötesgående

Nathalie R
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Väldigt fint bemött. Mötte våra behov med stor omsorg. Gav väldigt tydlig information förutom en sak, vilket kanske sagt sig själv, men då vi är nya inom leasing var det inte super självklart för oss. Men i övrigt är vi otroligt nöjda med upplevelsen och hoppas fortsätta vara lika nöjda i framtiden!

Andrea E
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Bra service och väldigt behjälplig! Rekommenderar.

Roger F
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Jag blev väldigt trevligt bemött av Enes från början till slut, inget alls att anmärka. Enes är både trevlig och proffsig i sitt yrke. Jag rekommenderar starkt nästa bilköp här.

Servat B
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Torvalla Bil Haninge: Tyvärr dåliga erfarenheter. Åkte från min hemstad ca 2 Tim resväg och tittade på en bil på en lördag. En Toyota Rav 4 årsmodell 2020. Jag tyckte om den och ringde säljaren dagen efter (söndag). Han hade slutat för dagen kl var 14.00. Han skulle vara ledig måndag, tisdag och vi skulle höras onsdag. Eftersom jag ville köpa bilen föredrog jag kontakt med samma säljare. Han smsa:de/ringde mig onsdagen men jag blev sjuk. Jag svarade att jag återkommer så fort är jag piggare. Då svarade säljaren Välkommen....

Niclas T
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Mycket tillmötesgående och lätta att kontakta.

Rebecka C
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Jag blev hjälpt av Enes som var mycket trevlig. Tydlighet från början och bra beskrivning av skicket på bilen samt bra bemötande av önskemål för att ge mig så mycket trygghet som möjligt i köpet. Köpte en BMW 320.

Fredrik T

Köpte en Kia ev6, super proffsigt och trevligt bemötande från säljarna

Kim T
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Varmt och tryggt mottagande, proffsig och smidigt genomförd affär. Fick mer än förväntat men ändå inte mer än vad jag behövde. Min säljare: Enes

Mustafa A
Skrev om Torvalla Bil Haninge

I recently leased a Mazda from Torvalla Car, and the experience exceeded my expectations, thanks in large part to the outstanding service provided by Enes. Enes, a dedicated staff member at Torvalla Car, played a pivotal role in making the entire process smooth and enjoyable. From the moment I stepped into the dealership, Enes greeted me with a friendly demeanor and demonstrated an impressive knowledge of the Mazda and its features. He took the time to understand my preferences, ensuring that the vehicle I chose perfectly...

Linda A
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Vi köpte precis vår andra bil av Torvalla bil. Vi känner oss väl omhändertagna från att vi fick in i anläggningen första gången, genom affär och få nycklar i handen till service och däckbyte. När det var dags för ny bil var valet självklart att vända oss hit igen. Fantastisk personal med oss som kunder i centrum. Vi har fått fantastisk support genom allt! Kunde inte ha varit mer nöjd och tacksam!

Inga-Lena D
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Enes Kan är väldigt trevlig försäljare, andra bilen vi köpt av honom. Väldigt bra bemötande, lugn och sansad bilaffär. Enes kan varmt rekommendera till andra bilköpare. Torvalla ska vara rädda om Enes. Vi är fantastisk nöjda.

Jan F
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Gjort ett bilbyte för dotters räkning som pga ändrade familjeförhållanden behövde en mindre och billigare bil. Allt igenom en positiv upplevelse med god service och högklassigt och proffsigt bemötande av Enes Kan. Har även köpt bil tidigare av Torvalla Bil och fått superbt bra service. Rekommenderas!

Linda U
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Jag är jättenöjd med Torvalla Bil i Haninge och Enes Kan! Han är proffsig, tillmötesgående och har funnits där för alla frågor och funderingar jag haft i samband med köpet av min nya Subaru Outback. På det hela taget är jag väldigt nöjd med hela köpupplevelsen och kan varmt rekommendera Torvalla Bil!

First-Name L
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Otroligt fin bilhandel, organiserad och fräscha bilar. Fick hjälp av säljaren Enes Kan, grym service, ärlig och har nog aldrig känt oss så trygga i ett köp av en begagnad bil. Tack vare av att Enes gjorde allt och lite till för att göra det så säkert och smidigt för oss. Mvh från två jättenöjda kunder!!

Sofia G
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Enes Kan, som är min bilhandlare, har alltid varit väldigt professionell, vänlig, tillgänglig, hjälpsam och öppen för att hitta lösningar som passar mig bra. Jag känner mig trygg och tvekar inte att rekommendera Torvalla Bil och Enes.

Lennart S
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Jag blev trevligt bemött i Haningfick vänta lite länge då säljaren skulle äta färdigt innan han kunde ta sig an mig,, som gammal säljare skulle jag nog prioterat kunden kanske, men annars helt nöjd

Pia Z
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Vi blev mycket bra bemött. Säljaren Mino jättetrevlig. Mino var mycket tillmötesgående hjälpsam och lyhörd. Vi köpte en Subaro. Torvalla Bil kan verkligen rekomenderas.

Therese N

Trevligt bemötande av Mino, proffsig

Devran Ö
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Snabb och tydlig affär med en grym säljare. Vill be Enes Kan tack för all hjälp under processen.

Ronja Camilla A
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Kände från första stund att Torvalla bil Haninge kändes tryggt. Tack Enes Kan för en toppen affär!

Stig Håkan E
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Bromsarna slutar fungera på vä fram. Första jag får höra att det är att ingen garanti på bromsar. Nybilen hade gått 90 mil. Jag skulle åka på semester om fyra dagar med nybilen. Torvalla hade inte tid att titta än mindre laga. Fick åka till en oberoende verkstad och betala trots bilen ny och borde vara med garanti. Köp inte bil på Torvalla Bil om ni vill ha hjälp efter köpet.

Linus S
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Köpte nyligen en bil ifrån Torvalla bil i Haninge och är supernöjd med deras bemötande. Vi köpte en Fiat och hade Enes som våran privata säljare. Pålitliga och kompetenta och håller vad dom lovar! Rekommenderar starkt.

Karl Håkan Holmfrid L
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Skulle köpa reservdelar till min bil, och har aldrig varit med om ett otrevligare motagande noll service. Skandal

Malin Carina L
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Mycket trevligt bemötande och superbra service!

Christian I
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Ett mycket fin bemötande och service samt mycket kunnig inom området, Toppenbra!

Linda-Marie Å
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Ett stort tack till Enes för en smidig bilaffär. Jag fick ett mycket trevligt bemötande.

MICHAEL L
Skrev om Torvalla Bil Haninge

Genuint bra kundbemötande med stor flexibilitet där jag som kund får stå i centrum. God förmåga att tänka utanför traditionella ramar för att nå en bra helhetslösning och med en stor ärlighet/transparens kring affären. Peter Sved har varit min kontakt och jag kan säga att jag genuint nöjd som kund.