TR Miljöservice AB

TR Miljöservice AB

www.trmiljoservice.com
  • BadgeFiveYears
4.5

TR Miljöservice AB startades i Malmö 1992 och har idag 30 anställda. Företaget har haft samma ägare sedan starten och har växt organiskt. Vi levererar städservice och närliggande tjänster av högsta kvalité. Vi åtar oss varierande städuppdrag i Malmö samt resten av Skåne, däribland kontorsstädning, fönsterputs och specialuppdrag...

144 omdömen om TR Miljöservice AB

Sedan starten hos Reco 2015

Marie N
Skrev om TR Miljöservice AB

Alltid blivit trevligt bemött! Ger snabb och bra service

Colakoglu K
Skrev om TR Miljöservice AB

De alltid gör vad den ska vara. Mycket nöjd

Jan L
Skrev om TR Miljöservice AB

Funkar bra vi är mycket nöjda.

Hans W
Skrev om TR Miljöservice AB

Alltid superb städning. Alltid trevliga. Alltid i tid. Alltid världsklass!

Byulent A
Skrev om TR Miljöservice AB

Dem är bäst på sitt arbete!Rekomenderar till alla !

Skanska 2
Skrev om TR Miljöservice AB

Bra service och fint samarbete. Vi köpte bodstädning som skulle delas på tre projekt och faktureringen samt arbetet har bara flutit på bra. Trots att arbetet pågått i ca 3 år har kvalitén på städningen alltid varit hög

Skanska A
Skrev om TR Miljöservice AB

En firma man kan lita på, som håller det de lovar.

Erik B
Skrev om TR Miljöservice AB

Genomförde vår flyttstädning utan anmärkning. Mycket prisvärt. Kan rekommenderas.

Magnus L
Skrev om TR Miljöservice AB

Mycket bra service och väl utförda arbete.

Rajim J
Skrev om TR Miljöservice AB

Proffsigt bemötande o bra service

6104 F
Skrev om TR Miljöservice AB

Bra bemötande aldrig några problem när de är något, Trevliga noggranna tillmötesgående kan varmt rekomendera dom

Pascal L
Skrev om TR Miljöservice AB

Fantastiskt trevlig personal och ett riktigt väl utfört jobb. Bästa tänkbara service.

Marie W
Skrev om TR Miljöservice AB

De lovade att inte ta betalt för bilen, men gjorde det på fakturan ändå. Tyckte oxå att de inte var riktigt så rädda om våra saker när de flyttade som jag önskat. De var vänliga och timpriset var konkurrenskraftigt.

Blue A
Skrev om TR Miljöservice AB

Gjorde ett väldigt bra jobb med att göra rent våra mattor på kontoret, vi har haft ett rum där doften inte har varit så trevlig och efter en rengöring där inne har vi inte samma problem längre!

Daniel L
Skrev om TR Miljöservice AB

Väldigt proffsigt och familjärt företag som lyssnar på kundens önskemål och har alltid levererat bra kvalité

Otw A
Skrev om TR Miljöservice AB

Trevligt och väldigt positivt bemötande från alla Allt har gått smidigt från första början och vi är nöjda med allt.

Mikael S
Skrev om TR Miljöservice AB

Kontorsstädning. Bra och trevligt bemötande med snabb och smidig offert med efterföljande genomgång av lokalerna. Städningen sker två gånger i veckan och fungerar relativt bra. Upplever dock att den är lite väl slarvig och inte så noggrann som vi hade föreställt oss, i synnerhet i kök och badrum. Bonus med fri fönsterputsning en gång per år.

Stig L
Skrev om TR Miljöservice AB

Hel nöjd! Bra att ha och göra med!

Adam K
Skrev om TR Miljöservice AB

Vårt bolag har jobbat med TR Miljöservice AB under många år och vi är supernöjda. De är pålitliga och lätta att samarbeta med. Bolaget har också visat en stor flexibilitet de gånger det har vart speciella case. Rekommenderas varmt!

Ahmed H
Skrev om TR Miljöservice AB

Är sällan man är med om så bra service. De tänker verkligen på kundens bästa och gör allt för att kunden ska bli nöjd. Tanken var att jag skulle anlita TR Miljöservice för att städa kontoret ett par dagar i veckan, men så bra som deras service är och utbudet av deras tjänster så har det slutat med att de är mer som en partner till företaget än en städfirma. Jag är supernöjd, rekommenderar dem starkt!

Björn N
Skrev om TR Miljöservice AB

Kundnära, hög service, utför bra jobb med kvalité.

Åsa N
Skrev om TR Miljöservice AB

Vi anlitar TR Miljöservice för kontors städ. Noggranna, flexibla och serviceminded. Vi är väldigt nöjda!

Martin A
Skrev om TR Miljöservice AB

alltid rent och fint! trevlig personal

Elisabeth T
Skrev om TR Miljöservice AB

Vi köper städtjänster och har även anlitat dem då vi flyttade vårt kontor. Vi tycker de har varit väldigt bra och vi är mycket nöjda med deras tjänster

Marie N
Skrev om TR Miljöservice AB

Jag har köpt tjänst som fönsterputsning! Har haft dessa tidigare, då vi har fått bra bemötande, samt de är flexibla!

Susanne P
Skrev om TR Miljöservice AB

Bra bemötande Ibland lite långsam återkoppling samt åtgärd

Emilia J
Skrev om TR Miljöservice AB

Alltid bra bemött, ställer upp vid kort varsel. Ibland långsam återkoppling.

Jan L
Skrev om TR Miljöservice AB

Vi har allmän städning i våra lokaler och det fungerar bra helt enkelt. Precis som det ska vara.

Hans W
Skrev om TR Miljöservice AB

Alltid trevligt bemötande och väldigt bra utfört arbete! Vi har regelbunden städning av vårt kontor via TR och uppskattar verkligen arbetet dom utför och deras personal. MVH Hans Wallin

Mia J
Skrev om TR Miljöservice AB

Kontakten och städningen har funkat bra, ibland har dock beställningar dröjt lite.

Magnus L
Skrev om TR Miljöservice AB

Mycket bra och hög service. Bra bemötande till våra kunder.

Octofrost A
Skrev om TR Miljöservice AB

Snabb service och självgående.

Magnus J
Skrev om TR Miljöservice AB

Fungerat bra på alla vis, vi är nöjda.

Dundar G
Skrev om TR Miljöservice AB

Bra bemötande av arbetsledaren, hade höga förväntningar då jag tidigare haft med företaget att göra. Dom lyckades även denna gång städerskan är riktigt duktig alltid noggrann och snäll.

Tommy D
Skrev om TR Miljöservice AB

Proffsigt bemötande och otroligt effektiva. otroligt nöjd och kommer fortsätta använda dessa. Väldigt prisvärt!!

Begum D
Skrev om TR Miljöservice AB

Good service without any issues! Perfekt!

Biztorget I
Skrev om TR Miljöservice AB

Jobbet blev mycket bra och korrekt utförd så nu ser hela fastigheten fin ut priset var bra och jobbet blev utfört på utlånad tid

Stig L
Skrev om TR Miljöservice AB

Ställer upp när man behöver och rättar till när man inte är nöjd!

Sandra G
Skrev om TR Miljöservice AB

Trevligt bemötande vid beställning och arbetet utfördes snabbt och smidigt.

Cecilia M
Skrev om TR Miljöservice AB

Vi arbetar sedan flera år med Tr Miljöservice AB och blir alltid bemötta på ett trevligt och effektivt sätt. Tr Miljöservice AB är pålitliga och sköter sina löpande uppdrag smidigt vilket känns tryggt. De ställer alltid upp och åker på akutärenden samt är lösningsorienterade när svårigheter dyker upp. Vi anlitar Tr Miljöservice AB till trapp-/ bygg-/ och flyttstäd med fönsterputsning i både hyres- och kommersiella fastigheter. Vi använder dem även till specialuppdrag inom städning och sanering.

Susann S
Skrev om TR Miljöservice AB

Snabb svar på förfrågan Snabb och bra service utfört vid fönsterputs Mycket bra pris

Adam K
Skrev om TR Miljöservice AB

Vi har jobbat med TR Miljöservice under många år. Trevlig personal som alltid levererar. Kan starkt rekommendera TR Miljöservice AB.

Martin A
Skrev om TR Miljöservice AB

Vi är väldigt nöjda med både deras utförd arbete och deras personal!

Lars K
Skrev om TR Miljöservice AB

Snabba, billiga och gör ett bra jobb!

Savas G
Skrev om TR Miljöservice AB

God service, pålitliga personal och stark rekommenderar

Mkb F
Skrev om TR Miljöservice AB

För det mesta ställer ni upp och är snabba i er hantering av ärenden.

Ulf L
Skrev om TR Miljöservice AB

Alltid trevligt bemötande från både städare och arbetsledning. Väl genomfört uppdrag i våra miljöer.

Åsa N
Skrev om TR Miljöservice AB

Väldigt nöjda! Kan varmt rekommenderas.

Kristian B
Skrev om TR Miljöservice AB

de gör vad vi frågar och har hjälp med desinfektering medel

Byulent A
Skrev om TR Miljöservice AB

Dem gör sitt jobb på bästa sett