Trä & Murkompaniet

Trä & Murkompaniet

Ring 076-100 98 88 www.tmk-kba.se

Trä & Mur Kompaniet är en totalentreprenör inom mureri och bygg, vi arbetar i hela Göteborg och har alltid kunden i fokus. De jobb vi tar på oss vet vi att vi kan göra riktigt bra. Vi kan utföra Nybyggnationer i sten och trä, ombyggnationer av fritidshus och villor mm. Kakel- och klinkerarbeten, renoveringsarbeten, mur- och...

12 omdömen om Trä & Murkompaniet

Gudleif N
Skrev om Trä & Murkompaniet

Hej Trä och Murkompaniet. Min bedömning gällande utfört jobb ger jag 5 5 poäng av 5 möjliga. Gällande Bemötande av ansvarig ledning samt utförande personal var helt fantastiskt jag ger 5poäng av 5 möjliga Mvh.Gudleif

FP Badrumsspecialisten AB
4.6/5 i betyg av 91 omdömen 4.6 av 91 omdömen
BadgeFourYears

FP Badrumsspecialisten hjälpte oss med en totalrenovering av vårt badrum. Lätta att få kontakt med och gav ett seriöst och kunnigt intryck v

Andréa H Andréa H
Per-åke L
Skrev om Trä & Murkompaniet

Jag vill vänta tills arbetet är klart innan jag lämnar något omdöme. Per-Åke Larsson

David L
Skrev om Trä & Murkompaniet

Riktigt seriöst bra företag som man kan lita på. Mkt Trevlig och kunnig personal. Kan verkligen rekommendera Trä och Murkompaniet .

Nordiska Göteborg Byggentreprenad AB
4.5/5 i betyg av 49 omdömen 4.5 av 49 omdömen
Badge2020

Fick satt kakel i mitt nya kök och är toppen nöjd med resultatet! Trevligt bemötande och fin kommunikation! Tack till Tony som utförde ar

Monica R
Skrev om Trä & Murkompaniet

Trevliga killar som var lätt att samarbeta med. Bra idéer , snyggt jobb och framför allt proffsigt . Återkopplade till mig många gånger och lämnade inget arbete förrän jag var nöjd! Gjorde fint efter sig och mitt badrum är ursnygga ! Mycket nöjd.

Tyrone R
Skrev om Trä & Murkompaniet

Ett proffsigt bemötande och ett mycket väl utfört arbete till ett bra pris.

Matilda A
Skrev om Trä & Murkompaniet

Jag rekommenderar trä och murkomaniet varmt! De är proffsiga , duktiga och noggranna! Resultatet blir otroligt snyggt och välgenomfört! Jag skulle definitivt anlita trä och murkomaniet för fler arbeten både inom murning och snickeri.

Tobias J gillar detta
Svar från Trä & Murkompaniet

Hej Matilda ja det blev verkligen bra hemma hos er med både en frimurad spis, altanbygge runt både pool och jacuzzi, och finsnickeri invändigt. Jätteroligt att ni är nöjda! Vi hörs här snart igen för vidare projekt. Med vänlig hälsning Björn

Stefan N
Skrev om Trä & Murkompaniet

Byte av plåttak. Fick bra hjälp trots kort varsel. Utmärkt utfört arbete.

Jan V
Skrev om Trä & Murkompaniet

Jättenöjda med takomläggningen,trevliga killar. Rimligt pris.

Fredrik L
Skrev om Trä & Murkompaniet

Bra och kunniga vid renovering av äldre hus.

Henning M
Skrev om Trä & Murkompaniet

Supertrevligt gäng! Har anlitat trä & mur för att byta fasad med tilläggsisolering, fönster samt bygga 2 st altaner. Har haft öppen dialog genom hela processen samt duktiga på att lösa problem som dyker upp på vägen. Kan varmt rekommendera dessa killar! /Henning

Sofie B
Skrev om Trä & Murkompaniet

Mycket skickliga snickare och murare. Resultatet blev precis det vi önskade. Det som Trä och murkompaniet skulle kunna utveckla är att de behöver någon mer person i företaget som kommunicerar snabbt med kund och underleverantörer. De gjorde ett totalt sett mycket bra jobb.

Håkan G
Skrev om Trä & Murkompaniet

Jag tycker att trä och mur kompaniet hanterar sina uppdrag kanon. Har använt dem 2 gånger för 3 uppdrag och är på gång med ett 4:e uppdrag. Håkan