Ölandsbladet

Ölandsbladet

Ring 0485-417 00 www.olandsbladet.se
2.7

Ölandsbladet på Öland - Ölands största tidning med Nyheter, Sport, Kultur, Familje. Läs om allt som händer på Öland. Vi är där när det händer. Följ de lokala händelserna. Debattera ledaren i tidningen. Ölandsbladets Internetavdelning hjäp

3 omdömen om Ölandsbladet

Andy M
Skrev om Ölandsbladet

Efter att man blivit nerskriven av en reporter som tolkat lite väl fritt för att få till en smaskig artikel kan jag inte säga något possitivt. All annonsering från vårt företag kommer fortsättningsvis gå till andra tidningar. Man känner sig som en "fuskbyggare" om ni förstår vad jag menar...

Agnetha L
Skrev om Ölandsbladet

En rätt bra lokaltidning om Öland. Intressanta reportage blandat med information. Dessvärre inte helt neutral utan tar alltför ofta ställning för kyrkan och deras aktiviteter. För religiös för min smak. Deras hemsida är dessvärre inte lika bra, känns som om sidan är tio år efter alla andra.

Cecilia K
Skrev om Ölandsbladet

En himla bra tidning för oss som bor lite på och runt Öland. Massor med intressant information man kan läsa. Dock så är det lite värre med att kunna få tag på denna tidningen om man faktiskt inte bor på öland. De borde skicka ut de iallafall lite längre än så, för fler är ju faktistk intresserade av detta infot även om man inte är ölänning;)