Trygga Tak Montage

Trygga Tak Montage

Ring 08-642 68 66 tryggatak.nu
4.3

Varmt välkommen till Trygga Tak! I Sverige är det ett stort problem med både snö och is för många fastighetsägare. Under de senaste vintrarna har otroligt stora mängder snö och is rasat ner från tak och skadat människor. Istället för att du ska behöva hyra in folk för snöskottning går det att göra mycket i förebyggande syfte....

20 omdömen om Trygga Tak Montage

Ulf H

Utmärkt Installation av takvärme

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen

Andrius P Andrius P
Carl Oscar L
Skrev om Trygga Tak Montage

Mycket professionellt bemötande och effektivt omhändertagande. Resultatet blev bra och prisvärt.

Birgitta K
Skrev om Trygga Tak Montage

TRygga Tak hade till uppgift att byta vårt tegeltek från 50-talet till betongplattor samt byta ut all plåt . Som helhet tyckte jag att detta företag var mycket service minded, trevliga och tillmötesgående. De var lätta att kontakta och hörde av sig när vi så önskade. De påpekande vi hade rättades till utan problem. Vi fick dock en faktura på en räntekostnad för sen inbetalning som vi inte ansåg vara korrekt eftersom arbetet inte då var avslutat . Vid detta påpekande har vi ännu inte fått någon respons.

Svar från Trygga Tak Montage

Hej Birgiita, Vi kul att ni är nöjda med takomläggningen! Ni har hel rätt angående räntefakturan. Det blev ett missförstånd mellan mig och Olof. Fakturan skall dock varit krediterad sedan länge men det verkar inte som som den kommit över till er. Jag fixar det!

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Christina A
Skrev om Trygga Tak Montage

Omläggning av tak på Sommarvägen 5. Bemötandet var utmärkt.

David F
Skrev om Trygga Tak Montage

Vi har anlitat Trygga Takmontage för montering av takvärmekabel och det har fungerat alldeles utmärkt! Bra kommunikation, snygg och bra produkt! /David Frykman VD på DM TAK AB

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Anders G
Skrev om Trygga Tak Montage

Är inte imponerad av företaget och rekommenderar dem inte.

Svar från Trygga Tak Montage

Hej Anders, Det var tråkigt att höra. Vilket arbete var det som du inte var helt nöjd med?

Gabriel E
Skrev om Trygga Tak Montage

Mycket bra service och kommunikation. Arbetet gick snabbt och smidigt och höll hög kvalitet. Prisnivån var rimlig. Trygga Tak rekommenderas varmt.

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Mats E
Skrev om Trygga Tak Montage

Efter en gedigen upphandling valde vi Trygg Tak för vinterunderhåll av taken i vår fastighet. De hjälpte även till att planera och installera värmeslingor. Bra bemötande och kunskap. Rekommenderas.

Lars P
Skrev om Trygga Tak Montage

Installation av värmekablar i stuprör och hängrännor samt uppföljning

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen

Anna-carin B Anna-carin B
Anna S
Skrev om Trygga Tak Montage

Rimligt pris, kompetent företag. Vi är nöjda med utfört arbete.

Hans T
Skrev om Trygga Tak Montage

Bra bemötande. Vi har köpt takvärmeanläggning och snörasskydd. Hitills har produkter och samarbete fungerat bra och jag hoppas det ska fortsätta så !

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

DM Tak AB
Skrev om Trygga Tak Montage

Otroligt bra och snabb service och levererar takvärmekabel av hög kvalite!

Magnus U
Skrev om Trygga Tak Montage

Jag kan varmt rekommendera Trygga Tak för andra kunder.

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen

Carolina S Carolina S
Erik R
Skrev om Trygga Tak Montage

De installerade takvärmeanläggning i vår brf. Bra service, snabb installation och genomgång av produkten. Professionella på alla sätt.

Bo L
Skrev om Trygga Tak Montage

Installation av värmekabel i fotrännor och stuprör. Företaget hade bästa pris, dom var trevliga samt lätta att ha att göra med. Vi fick pris på två olika fabrikat och en bra förklaring om för- och nackdelar. Snygg installation och en bra genomgång. Till vintern 14/15 blir det skarpt läge och jag hoppas att betyget håller!

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Kristina A
Skrev om Trygga Tak Montage

Vår bostadsförening lät installera en takvärmeanläggning. Vi blev trevligt bemötta och fick bra information om priser och utförande. Trygga Tak höll vad de lovade och anläggningen fungerar som den ska.

Anders E
Skrev om Trygga Tak Montage

Alltid ett snabbt o bra utförande av beställda arbeten trevlig o kunnig personal

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Mats B
Skrev om Trygga Tak Montage

Vi har takskottning. Vidare har Trygga tak monterat värmeslingor i takrännor och stuprör. Vi är nöjda med bemötande och arbete. Mats Berg Ankaret 5

Joachim P
Skrev om Trygga Tak Montage

Snabb och effektiv respons vid problem i stupröret.

DM TAK
4.6/5 i betyg av 190 omdömen 4.6 av 190 omdömen
BadgeFourYears

Är helnöjd med det jobb dom utförde med takomläggningen i vår bostadsrättsförening

Jonas W
Skrev om Trygga Tak Montage

Takmålning, elarbeten och värmeslingor i stuprör