Tullinge Bil

Tullinge Bil

Ring 08-122 253 44 www.tullingebil.se
4.5

Välkommen till Tullinge Bil! Här finner du bilen du söker! Vi är en oberoende bilfirma och vi säljer bilar i alla prisklasser och modeller. Vi säljer, köper, byter och förmedlar svensksålda begagnade bilar och vi har alltid ett stort sortiment i lager. Kom gärna in och prata med oss, provkör eller bara titta på våra bilar....

343 omdömen om Tullinge Bil

Ersin P
Skrev om Tullinge Bil

Seriösa trevliga alltid köpt eller sålt mina bilar via Tullinge bil. Ger rätt betalt inga skambud !

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Carl Sebastian H
Skrev om Tullinge Bil

Sålde min MK7 Golf R till Tullinge Bil och allt gick väldigt smidigt till. Allting var klart på 30min och jag hade pengarna inne på mitt konto samma dag. Kan varmt rekommendera!

Enes K

En ansvarsfull företag. Fina bilar samt bra priser. Rekommenderas starkt

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1026 omdömen 4.8 av 1026 omdömen

Lisa B
Skrev om Tullinge Bil

Bytte bil smidigt, fick bra pris för inbytet & åkte därifrån med nya bilen 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Sasan B

______________________________

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

Sajad Ali R
Skrev om Tullinge Bil

Trevliga personal. Fin bemötande snabbt och smidig affär. Väldigt nöjd med bilköpet.

Bertil B
Skrev om Tullinge Bil

Köpt Bill redan första vecka uppkommer det dolda fel. Garanti gäller inte dolda fel eller annat. Som dom flesta bilhandlare så är ju detta ett ytterligare bevis på att Bilskojare stärker bara sitt namn.. Inget jag rekommenderar att göra köp hos.

Bilförmedlingen Stockholm

Ashur S

A.S . Bästa service och bra bemötande rekommenderar 100% tack

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1302 omdömen 4.6 av 1302 omdömen

Super trevlig & informativ. Inte alls pushig som många andra säljare, utan frågade oss vad vi ville ha i en bil & vad vi redan kollat på/pro

Alexander Maximilian D

Jag kan starkt rekommendera Tullinge Bil. Jag har både köpt och sålt ett flertal bilar på Tullinge Bil. Jag kommer definitivt köpa och sälja min nästa bil här. Kan rekommendera Kennedy starkt. 👍😁

Pinki Kaur S
Skrev om Tullinge Bil

Jätte bra service, trevligt bemötande. Bra försäljning.

Esteban Javier E
Skrev om Tullinge Bil

Vi köpte en bil idag och vi är supernöjda med all service vi fick hos de och de var jätte hjälpsamma med allt vi behövde hjälp med. Rekommenderar stark till er som funderar att köpa bil.

Malin Virginia B
Skrev om Tullinge Bil

Köpte bil i dag, så sjukt nöjd med service på alla sätt… Kan varmt rekommendera Tullinge Bil i Segeltorp // Malin

Thomas W
Skrev om Tullinge Bil

Köpt och bytt in bil hos Tullinge Bil. Mercedes GLA mot GLC En av de smidigaste och enklaste bilaffärer jag gjort. Vi gjorde upp affären på nätet och via mail. Snabb återkoppling och tydliga svar från Hubert Milo. Jag hämtade nya bilen och lämnade min gamla Stockholm. Ett mindre fel på bilen på väg hem söderut, löstes enkelt och snabbt av Hubert. Trevligt och smidigt byte och jag är fantastiskt nöjd med hela processen. Ett extra plus till Hubert Milo som absolut är på rätt plats och gör det enkelt och tryggt att byta bil. Kommer att höra av mig när det är dags att byta igen.

John F
Skrev om Tullinge Bil

Jag hade varit i kontakt med flertalet företag inför förmedlingen av min bil. Vid första kontakten med Tullinge bil kändes det rätt. Bra kunskap om bilen, snabba svar på alla frågor och enkelt att lämna bilen för förmedling. Ett extra stort tack till Jonny som genom sin kunskap och professionalism fick mig att känna mig trygg inför förmedlingen. Jonny återkopplade under förmedlingen vilket kändes väldigt bra. Bilen förmedlades snabbt och pengarna på kontot samma dag. Jag kan varmt rekommendera Tullinge Bil. John

SVEN V
Skrev om Tullinge Bil

Sålde min bil till dem.Hur bra som helst, kan inte vara bättre....

CHRISTIAN F
Skrev om Tullinge Bil

Jag var med grabben för att köpa bil. Vi hade en överenskommelse via telefon. Mycket smidig affär. Grymt hjäpsam personal tack allihopa! Kan rekommenderas👍🏻

Patrik P
Skrev om Tullinge Bil

Tack Peter för proffsigt bemötande. Ringde innan jag satte mig på tåget från Uppsala till Stockholm C, möttes upp med bilen jag var intresserad av så det vart en provkörning till anläggningen där vi avslutade bilaffären, väldigt smidigt och bra service.

Mathias Emanuel Mejlhede P

Fantastiskt service! Från första kontakt via mail till affär! Måste ge bilförsäljaren Peter extra beröm för sin professionella service hämtning på stationen då man åkte lång väg. Mathias

HELENA B

Tillmötesgående och kundorienterade! Trevliga och pålitliga! // Helena

TARANVIR S
Skrev om Tullinge Bil

Väldigt bra bilfirma, med en service och omtanke för kunden Speciellt tack till säljaren Kennedy för ett bra bemötande och service! Rekommenderar denna bilfirma

SAMUEL S
Skrev om Tullinge Bil

Köpte en bil i modell äldre (1987). Visade sig efter ett par dagar att bränslegivaren var paj. Hörde av mig till firman för att se om det var något de haft kännedom om. De svarade att de hade fått den informationen av tidigare ägare men glömt att meddela mig detta. Påtalade mina rättigheter enligt konsumentköplagen men de verkade inte ha koll på juridiken. Fick till svar "att eftersom jag fick så bra pris på bilen var det inget de kunde göra". De verkar dessutom tro att garanti och "fel i vara" är samma sak. Kompenserades efter påtryckningar med en lusing. Rekommenderas tyvärr inte.

Martin Jesper M
Skrev om Tullinge Bil

Väldigt bra kundbemötande, tack Daniel Masina för en snabb och smidig affär. Inga problem överhuvudtaget!

GEORGIOS A
Skrev om Tullinge Bil

Har köpt bil på X antal företag genom åren men Tullinge bil sticker ut! Riktigt fin service, svarar på alla frågor och extra stort tack till Daniel Masina som genom sin kunskap och professionalism fick oss att känna att vi hamnat i rätt händer! Mycket nöjd med vårt köp och Mr. Masinas hjälp att välja rätt bil!

Robin Kenneth M
Skrev om Tullinge Bil

Enkel snabb och smidig affär. Stort tack till alla i personalen och ett extra stort tack till Daniel Masina för ett exceptionell service och bemötande. Proffsigt!

Sven Leif Johnny Å

Köpte en bil på distans från Tullinge Bil. Innan bilen levererades support som aldrig hölls. Vill gärna berätta mer !!!

Ajit Singh B
Skrev om Tullinge Bil

Jag bor i Umeå och köpte en VW Touareg av årsmodell 2020 av Tullinge Bil. Affären gick enkelt och smidigt med ett riktigt schyst och serviceinriktat bemötande av Jony Demir. De levererade bilen till Umeå fyra dagar efter vi gjorde upp affären. Mycket nöjd kund!

Joakim A
Skrev om Tullinge Bil

Jag kan inte vara mer nöjd med servisen som jag fick av Daniel. Var inne flera gånger under samma vecka och provkörde flertalet bilar och fick lika bra bemötande varje gång. Trots att det var dags för servisen på bilen samt att den hade en buckla fick jag bra betalt för mitt inbyte. Kommer absolut att rekommendera Daniel till mina bekanta.

Jude Tharanga Dinesh F

Jag hade ringt flera bilhandlare för att snabbt sälja min bil men har fått skambud, När jag träffade David så gick affären enkelt, snabbt och fick riktigt bra pris, pengarna på kontot direkt. Nu står min bilen där och Tullinge bil tar absolut inga stora vinster utan verkligen står för det dom säger och lovar! kommer att alltid sälja, byta eller försäljningsuppdrag via dem. Tack Tullinge Bil! //DF

Jude Tharanga Dinesh F gillar detta
ÅSA J
Skrev om Tullinge Bil

Sålde idag min bil till David på Tullinge Bil. Kan inte annat än att tacka för en trevlig och snabb affär. Inget prutande och däcksparkande, rimligt bud och smidig överlåtelse.

Mats Carl-Eric B
Skrev om Tullinge Bil

Jag har gjort affär med Tullinge Bil två gånger under de senaste två åren. Kan bara ge dem massor med positiv cred. De är raka, ärliga, trevliga och enkla att ha och göra med. Pengarna på banken direkt. I de fall det är restvärden på bilen sköter de även den delen direkt utan krångel. Kan rekommendera dem med hela mitt hjärta.

Lukasz wlodzimierz G

Har precis köpt min 3:e bil hos Tullinge Bil och har alltid varit extremt nöjd. Alltid smidig och tydlig kommunikation. Säljare som verkligen lyssnar på kundens önskemål och behandlar alla individuellt. Rekommenderas starkt till alla som funderar på att köpa ny bil!

CHRISTOFFER E
Skrev om Tullinge Bil

Jag byter bil ofta så jag har köpt och sålt bilar hos flertalet begagnathandlare runt i landet, man möts tyvärr ofta av ointresse och riktigt dåliga inbytespriser. Nu när jag skulle köpa en Porsche var det extra viktigt att hitta en handlare jag fick förtroende för. Det fick jag redan vid första samtalet med Peter på tullinge bil. Lyhörd och proffsig, berättade i detalj om bilen på telefon innan jag åkte dit och allt var enligt uppgift. Rätt priser och inget tjaffs. Rekomenderas!!

Olle Erik Henning W

Lämnade in min Audi och köpte en ny BMW hos Tullinge Bil. Smidig och snabb affär via Peter. Fick även hjälp med försäkring och garanti. Tack, vi ses igen!

ROBIN J
Skrev om Tullinge Bil

Peter hade stenkoll på mina samtal och återkopplade hela tiden. Han hörde även av sig direkt när däcken kommit så jag kunde hämta den till bilen jag köpt. Bra service!

TOMMY C
Skrev om Tullinge Bil

Sålde idag min bil till Tullinge. Kan inte annat än lyfta på hatten och tacka för en trevlig och snabb affär. Nöjd med priset och trevligt bemötande. Kan starkt rekommendera Tullinge bil

OLIVIA Ö
Skrev om Tullinge Bil

Verkligen bra och trevligt bemötande av Daniel på Tullinge bil. Bra hjälp och mycket positiv till att försöka lösa problem.

JOHANNES A
Skrev om Tullinge Bil

Otroligt proffsigt bemötande, kan varmt rekommendera Tullinge bil. Kunniga personal som är seriösa och ärliga. Kommer i framtiden bara handla bilar där. Mvh Johannes

JUGOSLAV T
Skrev om Tullinge Bil

Har köpt flera bilar utav tullinge bil Bra bemötande & bra service ! Stort tack till tullinge bil teamet Ett extra stort tack till Daniel & Peter som levererade en bil långt efter stängning ! God fortsättning & gott nytt år ! Ni är bäst Tullinge Bil

SASA M
Skrev om Tullinge Bil

Mycket proffsigt bemötande. Bra service och tack till den glada och kompetenta försäljaren Daniel Masina bre. Mvh Piksi

Hans Bertil Roland O

Hej! Ville bara tala om att Tullinge bil är riktigt seriösa och bra att ha å göra med. bra service, smidig affär. Vi är mkt nöjda med våran Passat. Tack till Peter. Mvh Hans

BINYAMI A
Skrev om Tullinge Bil

Superbra upplevelse och trevligt bemötande av Daniel. Köpte en Audi som jag är supernöjd med. Rekommenderas varmt till alla.

CHARBEL G
Skrev om Tullinge Bil

Var ute efter en bil en längre period och gjorde som alla andra, kollade på nätet och besökte olika handlare. Då jag är nybörjare och kan absolut inget angående bilar, fick jag ingen bra hjälp förrän jag kom till Tullinge bil. Vilken professionell hjälp och bemötande av alla inblandade, särskilt Daniel Masina. Han är saklig, jätte kunnig och väldigt hjälpsam. Bilen funkar utmärkt utan några problem och bekymmer vilket uppskattas av en ovan bilköpare som inte kan nåt om bilar. Rekommenderas starkt

YOUSSEF S
Skrev om Tullinge Bil

Efter ett bra samtal från Kennedy man känner att problemet kan bli löst/ en professionell man som vet hur han svara kunden och lösa problemet med bra set. Hoppas allt kommer bli bra som han lovar.

Nils Patrik N
Skrev om Tullinge Bil

Fantastisk bilförsäljare. Tack alla inblandade och speciellt Danijel för en sjukt smidig affär! Av er köper jag gärna bil igen.

Jan Fredrik F
Skrev om Tullinge Bil

Har handlat en del bilar genom åren, men måste säga att Tullinge bil är otroligt proffsiga och har sjyssta bilar. Bra och kunnig personal. Vill ge en Extra 👍 till Daniel masina som jobbar på Tullinge bil. Kommer i framtiden bara handla bilar där. Otroligt nöjd 😄

MIKAEL L
Skrev om Tullinge Bil

Kan inte annat än att ge detta gäng full pott. Mycket smidig affär! Blev upphämtad vid pendeltåget i mitt objekt, som var i absolut perfekt skick. Tyvärr minns jag inte vad säljaren hette, men han var trevlig, korrekt och välinformerad. Allt var enligt annonsen. Affären gick snabbt och de gillade att jag köpte BMWn kontant. Jag var lite nervös att det skulle kännas oseriöst och inte inge förtroende, men allt gick precis så bra det kunnat. Nu har vi kört bilen i drygt 4 år och skall byta inom kort. Ingen tvekan vem som får första chansen, och bilen är i samma skick som när den köptes.

ANDREAS N
Skrev om Tullinge Bil

Köpte en grym Audi TT lördag 10/10. Kom in efter jobbet tidig morgon, såg ut som en luffare o skulle bara kolla... gick som det gick.. fattig som en gnu efter att Daniel låtit mig provsitta i den.. men sjukt bra efterköpskänsla. Proffsig service från Daniel Masina o smidigt med låneansökan. Bra , seriös och mkt tydlig genomgång av bil och finansieringslösning. Inga frågor kändes dumma att ställa . Får hjälp till våren att sälja en av mina andra bilar. Supernöjd. Stort tack för allt! Mvh Andreas

MALIN J
Skrev om Tullinge Bil

Superbra upplevelse och trevligt bemötande av personalen! Kändes tryggt och säkert. Superfina bilar och är så nöjd med bilköpet. Verkligen värt resan med 71mil tur och retur. Tackar Daniel för bra information kring finansiering och generellt bra info gällande bilköp.

David gillar detta
DANIEL S
Skrev om Tullinge Bil

Gjort alla mina bilköp hittills hos dom och kan varmt rekommendera Dom, otroligt bra service och kundbemötande tack Daniel och co.