Tumba Glas- och Fönsterrenovering AB

2.8

5 omdömen om Tumba Glas- och Fönsterrenovering AB

Martin William C
Skrev om Tumba Glas- och Fönsterrenovering AB

De tappade bort ett beslag till min balkongdörr. Sedan bråkades det när jag påpekade detta och jag fick ett riktigt dåligt bemötande av projektansvarig för renoveringen i vår brf.

Sakkes AB, Stockholm
4.5/5 i betyg av 562 omdömen 4.5 av 562 omdömen

Trevlig bemötande, proffsig, snabb och effektiv. Ordentligt väl planerat i förväg. Vår balkong inglasning blev fantastiskt!

keyvan m
Skrev om Tumba Glas- och Fönsterrenovering AB

Stora kommunikationsproblem med de flesta som arbetar på plats. Dåligt och slarvigt utfört arbete, både ytter och inner fönsterbågar fick stora djupa sprick-skador under reparationen. Oseriöst bemötande och nonchalant när det gäller reparation av skadegörelse som anställda åstadkommit under arbetet. Det enda de tjatade om oavbrutet var att få tillgång till nycklar och komma in i lägenheten och värden fick inte vara hemma, även de dagar ingen reparation var schemalagd.

Chris A
Skrev om Tumba Glas- och Fönsterrenovering AB

Byte av fönster på avtalad tid. Snabbt och proffsigt. Rekommenderas!

Nordiska Inglasningar AB
4.4/5 i betyg av 481 omdömen 4.4 av 481 omdömen

Trevligt bemötande. Inglasningen blev bättre än förväntat. Arbetet var mycket proffsigt utfört. Fanns inget att klaga på. Vi är väldigt n

eliane w
Skrev om Tumba Glas- och Fönsterrenovering AB

Våran förening har haft Tumba Glas som entreprenör för renovering och montage av energiglas, dom gjorde även handlingar till vår förening, Vi är mycket nöjda och kan rekomendera tumba Glas till andra föreningar. Deras killar som jobbade var trevliga och hade stor yrkesskicklighet. Eliane

Magnus N
Skrev om Tumba Glas- och Fönsterrenovering AB

Vi är en bostadsrättsförening som haft en fönsterrenovering gjord av Tumba Glas. Tyvärr kan vi inte rekommendera Tumba Glas och hoppas givetvis att det finns bättre firmor. Det var knappt godkänt efter många besiktningar.