Tvättstället Hygienbutik AB

2.2

10 omdömen om Tvättstället Hygienbutik AB

Jan R
Skrev om Tvättstället Hygienbutik AB

Lämnade in en matta för att få bort en fläck. Fläcken visades upp vid inlämnande och skulle enligt personalen gå att få bort. När den kom tillbaka kostade jobbet i närheten av mattans värde och fläcken, ja den fanns kvar. Dumt nog kontrollerade vi inte jobbet vid avhämtning mycket pga. personalen som självsäkert sa att "jobbet är utfört och ingen har reklamerat något hittills". När vi reklamerade så var det totalt kalla handen där ägaren till slut ringde upp för att helt avvisa reklammation. Det som stör mig är avsaknaden...

HELENA S
Skrev om Tvättstället Hygienbutik AB

Har lämnat in ett antal kläder, mattor, jackor hos Tvättstället i Alvik & är super besviken på bemötande & anklagande från personal. Att anklaga KUNDEN för att INTE ha kunskap ÄR OACCEPTABELT beteende. Att få tillbaka hem SKITIGA saker & sedan INTE tvätta om eller ens TA REDA på VARFÖR är INTE OK. Med tankte på att de inte ens tvättar allt själva HUR kan de då VETA så säkert att det har gått rätt till vid tvättning & torkning ?????????

MARIE-LOUISE W
Skrev om Tvättstället Hygienbutik AB

Lämnade in min bröllopsklänning och slöja för att få de tvättade och slöjan förstörde de och klänningen blev inte ren och riktigt dåligt bemötande utan ursäkt eller kompensation. De hade tvättat klänningen enligt ett annat material än vad klänningen bestod av och fläckarna är kvar, kammen på slöjan smälte och de sa när jag hämtade ut den att de var medveten om att den kunde göra det men upplyste inte kunden(mig) om det innan. De var även extremt otrevliga och hävdade att det var mitt eget ansvar och de vägrade ge kompensation...

Anna E
Skrev om Tvättstället Hygienbutik AB

Varning! Lämnade in 2 dyra jackor. När vi hämtade ut de är 1 jacka helt förstörd, märket är bortslitet m.m. den andra jackan tappade formen och krympte. O vi får INGEN kompensation av tvättstället. De hävdar att de "följt tvättråden". Inte ens avdrag på kemtvättskostnaden.. Nee vänd er någon annanatans!

Victor B
Skrev om Tvättstället Hygienbutik AB

Lämnade in en matta för tvätt som visserligen blev ren, men som hade flera uppfläkta sömmar efter tvätten. Riktigt dåligt!

Ulf L
Skrev om Tvättstället Hygienbutik AB

Dåligt tvättresultat och mycket arrogant bemötande. Välj ett annat tvätteri.

Hela Kroppen Fysiocenter AB
Skrev om Tvättstället Hygienbutik AB

Dålig service och uruselt bemötande. Stängde par minuter innan utsatt tid och vägrade öppna trots att jag visade min klocka och att deras egna klocka var 13.58. Bytt till Jonnys skrädderi runt hörnet och ångrar det inte en minut.

Anna E gillar detta
Elisabeth Ö
Skrev om Tvättstället Hygienbutik AB

Tvättstället är ett SUPER PROFFSIGT tvätteri som ger en riktig kvalitet för pengarna. Min eleganta kappa som var full med gamla fläckar blev som ny efter deras behandling. Gissa att man blir riktigt glad när man ser sina kläder snygga och fräscha igen!!! Jag vill verkligen rekommendera Tvättstället till andra som också vill ha sina kläder rena och snygga om och om igen.

Erik E
Skrev om Tvättstället Hygienbutik AB

Ett tvätteri jag verkligen kan rekommendera. Det är snabba leveranser och kläderna känns som nya när man hämtar ut dem. Alltid proffsig personal.

Louise O
Skrev om Tvättstället Hygienbutik AB

En mycket bra kemtvätt! Trevlig personal som alltid är fantastiskt service minded. En gång lämnade jag in en klänning med svåra fläckar, de fick tvätta den två gånger och leveransen blev därför försenad, men då jag skulle ha klänningen på mig samma kväll körde personalen hem den till mig så snart den var klar efter stängning.