Upplands Motor AB

Upplands Motor AB

Ring 08-580 009 80 www.upplandsmotor.se
4.1

Vi tror på riktigt bra service. Det gäller både dig och din bil. Vi säljer och servar Dacia, Ford, Renault, Volvo och säljer även begagnade bilar. I våra bildelsbutiker finns det mesta med anknytning till bilar. Välkommen till Upplands Motor.

7 omdömen om Upplands Motor AB

Ebba Viktoria Charlotta T
Skrev om Upplands Motor AB

Otroligt dålig service - håll koll när ni lämnar in er bil på däckverkstan! Beställde nya framdäck till Volvo V60 och då bilen skulle hämtas satt de nya däcken bak. Fram hade de satt de gamla bakdäcken, med rotationsriktningen åt fel håll... som ett skämt!!! Fick noll kompensation för besväret att behöva lämna in bilen en andra gång så att de kunde rätta sitt fel.

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

Stockholm S-Service
Skrev om Upplands Motor AB

Mercedes Benz har faxat sitt fel nu++++

Jojo
Skrev om Upplands Motor AB

Duktiga mekaniker som hittar fel fort och billigt. Kunde svara snabbare i telefon.

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

ALEXANDER K
Skrev om Upplands Motor AB

Kan rekommenderas starkt! En hög servicenivå hos dem på Mercedes-Benz och en riktigt fin anläggning. Jag ringde mitt i sommaren till en säljare, som var på semester men löste allt fjärrstyrt. Bokade enkelt upp en bil som matchade mina kriterier. Kontakten med säljaren var exceptionellt bra. Han ringde direkt när något behövdes från mig eller om leveranstiderna förändrades. Bilen levererades tidigare än sagt, vilket var ett stort plus. Återkopplingen gjordes och jag är mer än nöjd med bilen och hur allt sköttes. Tusen tack Lars Alricson på Mercedes i Akalla/Kista.

Mikael E
Skrev om Upplands Motor AB

Mycket trevlig personal som alltid hjälper till efter bästa förmåga. Nu ligger ju anläggningen rent geografiskt extremt bra till vilket höjer betyget en del. Har haft min bil på service där vid fler tillfällen och upplever att mekanikerna är kompetenta och trevliga att prata med. De ringer alltid innan de gör något utöver vad man kommit överens om och är rakt på och sakliga. Förutom att det aldrig är roligt att betala en massa pengar har jag alltid varit nöjd över resultaten.

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

jo n
Skrev om Upplands Motor AB

Mycket bra service och bemötande. Hyggliga priser.

Johan W
Skrev om Upplands Motor AB

Kan rekommenderas starkt! Riktigt fin anläggning och en service nivå som verkligen inte man är van vid när det kommer till Volvoåterförsäljare. Att de sedan bjuder på lunch medan man servar bilen är inte heller fel. Supernöjd V50 ägare som nu funderar på att byta till V70..

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen