Våningen & villan

Är det dags att lämna villan för en våning? Eller kanske tvärtom?
Vi på Croisette erbjuder en hyllad mäklartjänst där det alltid ingår två mervärden. Digital Deluxe, flyttstädning, homestyling, några trevliga kvällsbilder eller varför inte tidningsannonser? Du väljer. Vi säljer.
Vi är ett av de ledande mäklarföretagen i Skåne och har även expanderat till Stockholm, Norrköping och Nyköping. Hos oss finns fler än 70 medarbetare som med kompetens och guldvärd erfarenhet hjälper dig genom bostadsaffärens alla faser och frågor.
Heta våningar eller hemtrevliga villor - vi har koll på alla sorters bostäder. Dessutom är vi stora förmedlare av nyproduktioner. Vi samarbetar med ett stort antal partners så att ditt lånelöfte, din homestyling eller din flyttstädning ska ske så smidigt som möjligt. När du anlitar oss får du en mäklare som har som mål att göra varje bostadsaffär till den allra bästa.
Varmt välkommen!
  • Hyllad affärsmodell som bygger på mervärden
  • Kostnadsfri bostadsvärdering
  • Optimerad synlighet på webben
Våningen & villan
"Mkt trevligt bemötande på alla sätt av en kunnig, hjälpsam mäklare. Mkt nöjd +++++"
Christina F anlitade Croisette Stockholm
"Lyhörd och proaktiv utan att vara påträngande. Lyssnade på våra behov/önskemål och kom med förslag på objekt. Lösningsorienterad när vi hade funderingar och frågor. Lugn och saklig i dialoger och i..."
Cecilia W anlitade Johan Dahlgren hos Croisette Malmö Västra Hamnen

Våra kontor

Västra Storgatan 21, Kristianstad
Linnégatan 64, Limhamn
Strandvägen 101, Lomma

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Ta kontroll

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar