Croisette Lund

Croisette Lund

En del av Croisette croisette.se
  • BadgeElevenYears

Här i Lund växer Croisette ch sedan sommaren 2016 hittar ni oss i större lokaler på Klostergatan 2. Vårt främsta mål är nöjda kunder och vår affärsmodell har visat sig resultera i rekommendationer, något vi tar som ett bevis på att den är framgångsrik. För att skräddarsy din bostadsaffär ingår alltid två mervärden när du säljer...

467 omdömen om Croisette Lund

Sedan starten hos Reco 2014

Stina G
Eslöv

Trevligt bemötande, saklig information. Flexibel då vi inte kunde närvara vid ordinarie visning.

Jörgen H
Ålstorp

Rutinerad personal, bra bemötande.

Britt B
Blentarp

Pragmatisk, kunnig och arbetskamrater mäklare.

Britt O
Blentarp

Trevligt bemötande. Bra information. Känns tryggt att ha någon i närheten, om man skulle behöva fråga om något. 😃

Aina Stina H
Ladugårdsmarken

Mycket professionellt bemötande men ändå med en personlig touch. Jag uppskattade att vi hade en transparent dialog och jag fick bra råd och stöd under hela processen. Över lag bra service med snabb återkoppling.

Karin J
Oscarshem

Johanna har gjort mitt liv lättare. Ställt upp i alla lägen. Varit en vän men också otroligt proffsig i sitt framträdande. Önskar jag hade mer att sälja så jag får ha kvar Johanna varje vecka i mitt liv! Bästa mäklaren någonsin!! Tack bästa Johanna!

Fredrik A
Södra Sandby

Vi blev mycket väl bemötta av mäklaren som varit mer än behjälplig i alla steg. Han har legat steget före och löst alla problem innan de uppstått. Vi är mer än imponerade av servicenivå..

Barbro O
Södra Sandby

Min mäklare har varit otroligt trevlig och kunnig i mitt ärende. Alltid lätt att nå, när jag haft frågor om fotografering, styling, annonsering och mycket annat som dykt upp på vägen. Även själva försäljningen

Ann-Christine F
Nya Linero

Vi är otroligt nöjda med Croisette och speciellt den mäklare som hade hand om vår försäljning av lägenheten. Han var full av energi och gjorde verkligen allt för att ge oss en så bra och smidig affär som möjligt. En fantastiskt bra mäklare med andra ord som vi verkligen kan rekommendera!

Yvonne L
Nya Linero

Trevligt o professionellt bemötande, tillmötesgående, lättillgängliga, snabb återkoppling

Katarina S
Torna Hällestad

Mycket bra bemötande av mäklaren! Maxbetyg till mäklaren! Trevligt och respektfullt bemötande, kunnigt och vi fick frågor/tips på saker vi inte tänkte på (tex om vi skulle ha försäljningsvillkor). Vi hade förväntningar att budgivningen skulle ha gått betydligt snabbare. Vi blev fint och respektfullt bemötta av mäklaren men det hade varit professionellare om mäklaren meddelat de budgivare som var orimligt långsamma att de behövde/skulle lägga i alla fall ett bud per dygn. Nu gick det flera dygn utan att något hände när...

Lycke A
Väster

Allt gick fort, trevlig, har koll på läget

Ann-Cathrin C
Veberöd

Proffsig mäklare🌟 snabb på återkoppling och bra tillgänglighet. Allt är hanterat effektivt och tryggt.

Jonas T
Väster

Proffsig och tillmötesgående. Svarar snabbt och kan sina fastigheter.

Riadh A
Klostergården

Hon var trevlig såg det positiva i lägenhet la fokus på det. Hjälpsam och hon var kunnig

Lars Simon Christoffer S
Hjärup

Superbra bemötande, jättetrevliga. Tillmötesgående och proffsiga, finns inget negativt att säga! Kim Nilsson som hjälpte oss är en stjärna, har sålt två gånger med Kim och han har levererat över förväntan båda gångerna i en annars svag marknad. Kan inte vara mer nöjd!

Robin N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Jönsson en del av Croisette Lund

Tog sig tid till flera visningar på obekväma tider, uppdaterade löpande och pressade inte säljare att acceptera bud för att få till affär. Tvärtom hjälpte till att hitta lösningar vid svåra beslut. Tack för hjälpen

David F
Flyinge

Ingrid bemötte oss med respekt, vi kände oss inte på något sätt undantagna som jag upplevt på andra visningar man varit på. Väldigt tillgänglig och hjälpsam, vill både det bästa för köpare och säljare.

Thibault P
Fredslyckan

Friendly and professional services.

Inger D
Väster

Ett mycket bra bemötande som hela tiden hade en dialog med mig om var i processen vi var. Jag kommer att rekommendera honom till andra. Däremot blev staylistens arbete en stor besvikelse.

Mikkel D
Norra Fäladen

Hon var trevlig och gjorde alt väldigt lätt för mig. Svarade snabt på frågor och hanterade alt pappersarbete så det var väldigt lätt för mig med altihop

Tubay G

Mycket hjälpsam och problemlösare

Alessia Rita Carmen B
Hjärup

Mycket professionellt och bra bemötande från mäklaren Anna Ahlström. Alltid vänlig, lugn och stöttande längs vägen. Vi kan varmt rekommendera Anna och Våningen & Villan i Lund som vi anlitat för försäljning av två bostäder.

Kenfu K
Hjärup

Mycket bra verkligen Vi har svar på på våra frågor och blivit korrekt informerat, Hälsning

Tove L
Torna Hällestad

Jag är mycket nöjd med Kim på våningen och villan. Han är professionell, kunnig och utmärkt på att kommunicera. Han skötte försäljningen på ett mycket imponerande sätt, och jag är väldigt nöjd med resultatet. Tack, Kim, för din fantastiska service!

Inger D
Torna Hällestad

Ett positivt bemötande. Lyhörd för mina frågor och önskemål. Svarar med snabb respons. Tillmötesgående kring mina behov.

Anne Patricia Sandra D
Stångby

Bra bemötande. Trevlig mäklare Mäklaren känns väldigt professionell och informerade oss under hela processen. Väldigt fina foto av vårt hus

Johan H
Järnåkra

Johanna var alltid snabb på att svara och gav bra information under hela processen.

Jörgen H
Järnåkra

Johanna har skött försäljningen på ett väldigt bra sätt. Har varit väldigt trygg att ha henne som expert genom hela processen med mycket klokskap.

Louise V
Blentarp

Supertrevlig mäklare, kunnig och tillmötesgående! Toppbetyg!

Oscar A
Möllevången

Bra mäklarbyrå som är Engagerad och kompetent.

Jens M
Veberöd

Trots seg marknad ingav mäklarna lugn. Kände mig helt trygg att allt skulle lösa sig och gå bra.

Karin B
Löddeköpinge

Våningen & Villan har uppfyllt våra förväntningar. Bra information och återkoppling från mäklarna under hela resan. Vi är mycket nöjda.

Marianne N
Centrum

Främst är jag nöjd med mäklare Kim Nilssons sätt att jobba. Han är noggrann, lyhörd, tydlig, kunnig och har en bra approach.

Mohamad H
Pildammarna

Superbra mäklare - lättillgänglig, tydlig och transparent! Rekommenderar verkligen!

Linnea N
Köpte sin stuga med hjälp av Johanna Jönsson en del av Croisette Lund
Väster

Härlig och positiv, bra bemötande och snabb kontakt. Gav snabba besked och svar på frågor. Tog sig tid att sitta ner och prata länge med både ägare och köpare.

Johan B
Väster

Vi hade en bra upplevelse av vårt köp och mäklaren var väldigt tillmötesgående. Hon gav gott om tid och utrymme till frågor och genomgående visning av lägenheten.

Fakir C
S:t Lars

Bra service och flexible till önskemål

Tanja S
S:t Lars

Johanna har jobbat mycket professionellt rakt igenom processen. Kommunikationen med Johanna har varit snabb och tydlig. Hon upplevs ha god kännedom om marknaden, jobbar med hög självsäkerhet, och har god kontakt med människor.

Johan Y
Norra Fäladen

Johanna är en jätte bra mäklare som är väldigt bra på det hon gör. När jag skulle på visning blev jag bemött på ett välkomnande sätt. Det kändes väldigt bra när man fick prata med Johanna! Jag hade många förhoppningar på denna lägenheten och detta levde den upp till, lika fin som på bilden. När jag köpte lägenheten blev jag väldigt glad men hade aldrig kunnat göra det utan mäklarens fantastiska hjälp. Johanna beskrev allt noggrant så jag förstod allt som stod i alla papper. Hennes glädje och erfarenhet smittar lätt av sig på ett positivt sätt!

Krishna C
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Jönsson en del av Croisette Lund
Hjärup

Johanna treated us very well. She explained the details of the house clearly. Timely response for our queries. The process was really smooth with her

Hafiz X
Centrum

Var tydlig och har fått all information som jag behövde

Carol N
Sålde sitt hus med hjälp av
Östra Odarslöv

Ingrid är bra på alla sätt! Hon kan allt om försäljning. Jag litar på henne!

Christine A
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Centrum

Sakkunnigt och trevligt bemötande. Gav råd utöver hennes uppdrag vilket gjorde att man kände ett mer personligt engagemang.

Svar från Ingrid Ankarcrona

Tack Christine! Grattis till fin lgh!!

Niklas K
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Kulturkvadranten

Ingrid är kunnig, lösningsorienterad, driven.

Svar från Ingrid Ankarcrona

Tack! Hoppas ni kommer trivas fint i er nya fina lgh!

Anna Å
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Kulturkvadranten

Ingrid är jätteduktig och supertrevlig och hängiven! Rekommenderar henne alla dagar 🙌🏼✨🙏🏼

Svar från Ingrid Ankarcrona

Tack Anna! Det ska bli spännande att se vad ni nu köper!!!

Lars L
Väster

Bra genomförd försäljning och inga konstigheter. Tror att både säljaren och köparen är nöjda!

Ulla L
Väster

Lyhörd, bra service o kommunikation på ett trevligt sätt.

Dan Fredrik Jöns J
Genarp

Mycket professionell och duktig mäklare. Pratar och förklarar på ett sätt som alla förstår och tar tag i problem på ett snabbt och effektivt sätt. Lever upp till alla förväntningar och ännu mer. Kommer aldrig anlita någon annan mäklare så länge hon är aktiv!

Lena E
S:t Lars

Johanna är outstanding :) Superprofessionell och effektiv. Jobbade stenhårt trots marknadsmotvind. Satte dessutom priset mitt i prick, fick på kronan det hon uppskattade vid vårt första möte. Utöver det har Våningen & Villan marknadens snyggaste marknadsföringsmaterial. Även Johannas kollega Marcus förtjänar en eloge, även han superprofessionell och trevlig!