Vårbergs Trafikskola

Vårbergs Trafikskola

www.varbergstrafikskola.se
  • BadgeElevenYears

Centralt beläget i Skärholmen, vid Vårbergs tunnelbanestation, hittar du Vårbergs Trafikskola. Här kan du få stöd och hjälp mot ditt B-körkort, oavsett om du vill köra med automatisk eller manuell växellåda. Våra erfarna trafiklärare är med dig från Handledarutbildning till sista körlektion. Vi utformar ett individuellt schema...

645 omdömen om Vårbergs Trafikskola

Sedan starten hos Reco 2015

Sharifa N
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Vårbergs Trafikskola är en av utav de bästa skolor som lär eleven noggrant. Tack var det de har jag klarat mitt körprov. Lärarna är väldigt trevliga och lär ut på det bästa sättet. Jag rekommenderar den starkt till alla där ute som vill klara eller ta körkort på kort tid!!!!

Anna N
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Jättebra trafikskola med duktiga och glada lärare. Tack så mycket Özkan, Evren och Selcuk.

Danijela S
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Jag är mycket nöjd med samarbetet. Körskolan motsvarade alla mina förväntningar och var en framgångsrik guide på vägen mot att ta körkort

Salim C
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Duktiga, handledare med positiv attityd, tålamod och som ger konstruktiv kritik. Oavsett frågor eller problem är de hjälpsamma med att tydliga förklarningar. Rimliga priser, bilarna hålls i bra skick och är väldigt lika dem som används på körprov. Skulle rekommendera både till folk som vill öva inför körprovet och de som aldrig kört förut.

Tekin T
Skrev om Vårbergs Trafikskola

mycket bra service och vänligt ansikte

Mehrshad H
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Vårberg trafikskolan har varit mer än min förväntningar. Först; man kör med olika lärare om någon missar nånting andra kommer att komplettera, som det är bra sätt att man lära sig så snabb så möjligt. Andra; dem är stränga,!så vet man att hur kan vara hjälpsam stränga lärare. Tredje; dem har inte begränsade arbetstid, jag har kört kväller och helger. Till sist dem är jätte vänliga människan.

Selma K
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Tog manuell körkort tack vare Vårbergs trafikskola! Alla trafiklärare har erfarenhet, är hjälpsamma och pedagogiska. De har varit väldigt flexibla och trevliga under hela resan. De har verkligen koll på läget och bygger upp en plan som passar eleven. Supernöjd!!

Non Y
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Trevlig bemötande och alla tre lärare som jag fick var sjyssta och roligt att övningsköra med. Va värt varenda krona!

Misha N
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Jättebra trafikskola, rekommenderas starkt! Väldigt vänliga och pedagogiska lärare som har varit otroligt stöttande genom hela processen till att ta körkortet! Tack så mycket Selcuk, Özkan och Evren, ni är bäst!

Anna E
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Upplevt ett fantastiskt stöd under hela resan mot att ta körkort. En bra planering gjordes i början av körningen med en tidsplan. Ingen stress med att boka lektioner utan de skedde hela tiden en helhetsbedömning. Lugn och pedagogiska lärare som har hög personkännedom om hur eleven lättast tar emot information och instruktioner. Kommer aldrig glömma när körskolan ringer kvällen innan teoriprovet och önskar lycka till! Kommer varmt rekommendera denna körskola framöver! Högsta betyg från mig.

Daniella Gabriella A
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Väldigt bra trafikskola som stöttat mig genom hela processen och lär ut på ett pedagogiskt sätt! Selcuk, Evren och Özkan är riktiga stjärnor! Tack för hjälpen!

Nikola M

Tack till Drazenka och Vårbergs Trafikskola

Sladan R
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Underbar upplevelse, alla rekommendationer för trafikskolan, speciellt för instruktören Draženka. En utmärkt pedagog och en ännu bättre instruktör hjälpte mig mycket med att fullända mitt körprov. Ännu ett stort tack Draženka!

Tamara L
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Väldigt bra personal, lärde mig allt som jag behöver för att kunna köra och tycker att det är en väldigt bra körskola!

Teodora M
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Drazenka är bäst!! ❣️❣️❣️ Hon är jättesnäll och trevlig som person.

Pauline S
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Bra belägen skola precis vid tunnelbanan och Özkan är världens bästa lärare för den som behöver bygga upp självförtroendet när det gäller att köra. Jag hade gett fem stjärnor om det hade gått att boka/avboka lektioner online (men det kanske är på gång nu).

Elena K
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Jag rekommenderar starkt denna körskola! Personalen som arbetar här är mycket vänliga och hjälpsamma, de svarar snabbt och flexibelt på dina önskemål. Utmärkt litteratur för att förbereda teoriprovet samt ett datorprogram för lärande. Min instruktör Ibbe är mycket ansvarsfull, professionell och med mycket erfarenhet. Jag fick exakta, användbara och praktiska instruktioner. Tack allihopa!

Paul P
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Med hjälp av Vårbergs trafikskola tog jag, en förare som aldrig kört bil innan, körkortet på två månader. Jag litade på lärarna som trodde på mig och motiverade mig med planering och omtanke. Det var väldigt kul att ta körkortet hos dom

Matej P
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Very good school and peoples,I was glad to work and study with them,any recommendation for them.

Zarko J
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Mycket snälla och välkomnande allihopa! Jätteduktiga på att lära ut!

Radan M
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Jag är jätte nöjd med Vårbergs trafikskola och rekommenderar dem!

Felicia Julia Pasquale Ewald H
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Jättebra körskola! De anstränger sig verkligen för att ordna ett upplägg som passar eleven, alltifrån vad det gäller att hitta tider för körlektioner till vad man behöver öva på under själva lektionen. Är mycket nöjd med mitt val av körskola.

Elin R
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Trevligt välkomnade man kände sig trygg när man satt och körde på vägarna. Roliga & snälla

Momir R
Skrev om Vårbergs Trafikskola

fantastisk personal och en mycket trevlig upplevelse!!!

Özden S
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Rekomenderar starkt, jag kände mig så trygg, mycket bra och kunniga lärare, allting var så tydligt, pedagogiskt och lärande. Ett stort tack till Vårbergs trafikskola!

Sabina H
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Utmärkt skolan, professionella och snälla lärare. Jag rekommenderar och tackar särskilt läraren Draženka för hennes expertis och kunskap, och särskilt för hennes tålamod och uthållighet. Det viktigaste är att du känner att din framgång är deras framgång.

Nenad D
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Körskolan är mycket seriös och dedikerad till alla kandidater lika. Alla beröm och rekommendationer...P.S. Draženka är den bästa instruktören i skolan 🙂

Amela P
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Bästa trafikskolan med kunniga och duktiga trafikläraren…..

Jennifer N
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Super bra och hjälpsamma lärare. Dom lyssnar på eleven önskan och kunde tillsammans lägga upp en bra plan. Pushar, stöttar och hittar lösningar utifrån ens behov. Kan varmt rekommendera Vårbergs trafikskola.

Mina V
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Jag vill tacka alla som jobbar i Vårberg trafikskolan. Alla är jätte trevlig och snäll! Jag är jätte nojd. Största tack min bästa instruktionerna Drazenka! Med vänlig hälsning! Mina Vuletic

Maja B
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Toppen trafikskolan!! Bäste instruktören Ibbe!

Delal S
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Jag rekommenderar Vårbergs trafikskola starkt. Min upplevelse där överträffade mina förväntningar. Personalen är otroligt engagerade och kunniga, vilket gjorde hela utbildningen mycket intressant. Varje kör/teori lektion var mycket lärorikt och lärarna var alltid tålmodiga och stöttande. Personalen har en väldigt bra anpassningsförmåga då de alltid försökte göra sitt bästa när det gällde ombokningar eller ändringar. Kortfattat om du letar efter en trafikskola som verkligen bryr sig om sina elever och ger högkvalitativ...

Vladimir B
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Super bra! Det var lätt och roligt att vara med. Tack för körkort.

Filip F
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Bra trafikskola, de kunde alltid anpassa tiderna till när det passar mig , ock på grund av detta klarade jag allt på första försöket.

Martin L
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Rekommenderar starkt Vårbergs trafikskola med sina pedagogiska och trygga lärare.

William I
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Jag blev godkänd på både teoriprovet och körprovet första gången, bra bemött av lärare bra teorilektioner.

Enes K
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Dem var jätte trevliga och var väldigt professionella med sitt jobb

Veljko M
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Alla personal är jätte snälla och trevliga. De var respektfulla och lärde mig steg för steg allt. Min lärare Drazenka var ännu bättre än jag någonsin kunde ha förväntat mig. 10/10

Andela S
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Inte effektiva, slöseri av lektioner och pengar! Oprofessionella. Skulle inte rekommendera.

Anica J
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Klarade på första uppkörningen. Jättebra trafikskola. Hög rekommendation för trafikskola.

Mikaela G
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Grymma lärare - pedagogiska, opretentiösa och genuina!

Emanuel S
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Jag blev trevligt bemött av fantastiska lärare. Lärarna var pedagogiska och effektiva i sin utlärning. Rekommenderar starkt

Ibtisam A
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Är så himla nöjd med alla som jobbar där tack till alla lärarna

Cornelia B
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Selçuk är en fantastisk trafiklärare jag varmt kan rekommendera, särskilt om man som jag börjar från noll. Alla som vill ta körkort borde få lära sig av någon som han!

Bhavik R
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Amazing teachers! Great knowledge and experience. Very pedagogical approach to teaching.

Andelija K
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Highly recommend this driving school!

Esma C
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Vårbergs Trafikskola är bra för alla dem som vill ta körkortet på enklaste och snabbaste vis. Inte bara för att kunna köra bil, utan för att kunna göra det på ett säkert sätt, och minska dem befintliga riskerna ute i trafiken. Jag hade en önskan att kunna ta körkortet på första försöket för att mitt tålamod inte räcker till för att gå in på omprov. Vårbergs trafikskola uppfyllde min önskan och hjälpte mig ta både teorin och uppkörningen på första försöker. Dessutom ville jag känna mig extremt säker ute i trafiken när jag...

Shad H
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Mycket bra och proffesionella lärare.mycket trevliga också.Top !

Jelena I
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Alltid glada och trevliga människor, man ser fram emot till nästa lektion för att de är sååå lärorika! Bästa betyg för bästa gänget 😊

Andelija K och Selcuk C gillar detta
Sofia R
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Helt fantastiskt, riktiga dunder grejer