feedback company

Checkins
Ring företaget
Vasalunds Bilservice AB

Stenhuggarvägen 2 169 59 SOLNA

Vasalunds Bilservice AB finns på Stenhuggarvägen 2 i SOLNA och är sökbara på bl.a. Bilar och Bilar

Mer funktioner

Södra Långgatan 39, SOLNA

Läs mer om Rebuz Kidz

Sandra V

Sandra V tycker:

"Helt fantastiskt utbud, snabba leveranser och otrolig service!! "

Blå Expressen KB

Östervägen 6, SOLNA

Läs mer om Blå Expressen KB

Christian G

Christian G tycker:

"Sthlm's bästa flyttfirma! Snabba, professionella och alltid med ett leende på läpparna. Rekommenderas varmt! "

En Renare Vardag

Råsundavägen 102, SOLNA

Läs mer om En Renare Vardag

Cristina P

Cristina P tycker:

"Bemötandet var från början trevligt och gav bra information. Jag har så här långt haft 2 st städtillfällen med samma person som utförde städningen. Ho ... "

Pizzastugan

Idrottsgatan 1, SOLNA

Läs mer om Pizzastugan

Mattias

Mattias tycker:

"Jag har varit här flera ggr. Supergoda pizzor och lagom stora. Finns det något jag ska klaga på så ska det vara att personalen kan vara utomhus och rö ... "

Badrumsfixarna i Stockholm

Östervägen 6, SOLNA

Läs mer om Badrumsfixarna i Stockholm

Eva H

Eva H tycker:

"Hej. Priset var jättebra och de var jättebra1 Är jättenöjd. Med vänlig hälsning Eva "

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Vasalunds Bilservice AB