Väsby El & Tele

Väsby El & Tele

www.vasbyel.se
  • Badge2023

Vi på Väsby El & Tele ser dina problem med elen som möjligheter! Genom att värna om miljön, ge varje kund ett personligt bemötande och hålla hög kvalitet i vårt arbete strävar vi mot nöjda kunder och att vara den självklara el och tele installatören, varje gång. Sedan 1989 har vi arbetat med installation och projektering av...

96 omdömen om Väsby El & Tele

Sedan starten hos Reco 2012

Cezar S
Skrev om Väsby El & Tele

Snabba och pålitliga, när jag var akut behov av en elektriker. Inga skenande priser, utan höll budget. Anlitar igen garanterat!

Helene G
Skrev om Väsby El & Tele

Väsby El & Tele har bytt kablar och kontakter i vårt hus och utfört mindre jobb helt till vår belåtenhet. Proffsigt och vänligt.

Josef D
Skrev om Väsby El & Tele

Blev bemött riktigt bra av burak! Riktigt duktig och proffesionellt! Bra jobbat!

Linus M
Skrev om Väsby El & Tele

Otroligt bra, väldigt trevliga och gjorde ett väldigt bra jobb med ett bra pris. Rekommenderar starkt och är super nöjd!

Anna F
Skrev om Väsby El & Tele

Jag blev väldigt nöjd med det professionella, snabba och vänliga bemötande och utförande. Jag upplevde tom jag förstod vad det var för elfel som uppstått hemma hos mig och jag vill varmt rekommendera Väsby El & Tele för installation och reparationer i framtiden både privat såsom företag att använda deras tjänster.

Viken Y
Skrev om Väsby El & Tele

Väldigt bra service! Kommer alltid i tid! Håller det dem lovar!

Ronny B
Skrev om Väsby El & Tele

Trevlig och proffsig personal. Jag kan stark rekommendera - seriöst företag. Alltid lika trevligt att språkas.

Burak Y
Skrev om Väsby El & Tele

Bästa elektrikerna i marknaden, snabba, pålitliga och kan om sin grej ⚡️⚡️

First-Name L
Skrev om Väsby El & Tele

Jag är verkligen imponerad av Väsby El & Tele. Deras snabba och professionella service gjorde hela upplevelsen otroligt smidig. Från det ögonblick jag kontaktade dem till dess att arbetet var klart, var de på toppen av sitt spel.

Patrik F
Skrev om Väsby El & Tele

Fantastisk firma! Kan allt inom el, otroligt snabba på att hjälpa till och levererar alltid det lilla extra! Kan starkt rekommendera Väsby El! Tack för all hjälp!

Axel K
Skrev om Väsby El & Tele

Kommer i tid och har bra montörer. Vänligt bemötande och kunnig på de flesta områden. Mycket nöjd med deras arbete!

Carl L
Skrev om Väsby El & Tele

Väsby El för hjälpte oss vid renovering av el i hela lägenheten. Snabba och pålitliga, mycket bra i sin kommunikation med vad vi ville ha och de fixade. Kan varmt rekommendera !

Annika J
Skrev om Väsby El & Tele

Ger bästa betyg. Välgjort arbete på utsatt tid och bra kommunikation så jag kan varmt rekommendera detta företag!

Andreas B
Skrev om Väsby El & Tele

Effektivt, kommunikativt och professionellt företag. Kommer anlita dem igen. /Andreas

Kajsa R
Skrev om Väsby El & Tele

Ringde upp ett elföretag på måfå. Fick bra gensvar omgående. Beskrev mitt ärende. Bokade en tid påföljande vecka. Allt ordnades smidigt. De kom på utsatt tid, jobbade effektivt och var klara snabbt. Jag tänker kontakta dem igen om/när så behövs.

Erik E
Skrev om Väsby El & Tele

Jag har använt Väsby el & tele på många uppdrag. Alltid trevliga, tydliga och punktliga. Rekommenderar med högsta betyg! Erik Ekstrand, snickare

Ahmet Bugra G
Skrev om Väsby El & Tele

Snabb, smidig och enormt trevlig service! Rekommenderas starkt!

Gunnar F
Skrev om Väsby El & Tele

Snabb respons och väl utförda jobb av företaget, kan rekomenderas.

Milan A
Skrev om Väsby El & Tele

Väldigt nöjd utav Väsby El & Teles arbete som dem har utfört hos oss. Det tog inte lång tid innan all el var på plats, rekommenderar 👍

Laila S
Skrev om Väsby El & Tele

Väldig bra bemötande och väl utförligt arbete. Kommer garanterad tipsa om Väsby El & Tele till mina bekanta.

Cagri U

Otroligt duktig och effektiv. Jag rekommenderar jättemycket 👍

Mikael R
Skrev om Väsby El & Tele

Väsby el och tele ordnade med all el under vår köksrenovering. Professionellt, snabbt och smidigt. Rekommenderar varmt!

Rahman Ahmet U
Skrev om Väsby El & Tele

Jätte duktiga killar som utför sitt jobb med kärlek och mycket prisvärt.. Jag rekommenderar starkt denna bolag.

Sadeem H
Skrev om Väsby El & Tele

Väldigt profsigt bemötande och utförande. Rekommendera starkt =)

Nada B

Snabba, pålitliga och seriösa

Josef R
Skrev om Väsby El & Tele

Vi använde Väsby El & Tele för att göra ett antal jobb av vår lägenhet, och vi var väldigt nöjda med arbetet. Tydlig och snabb kommunikation och noggrant arbete genom hela processen. Kan starkt rekommendera!

Rokaja K
Skrev om Väsby El & Tele

Företaget bemötte mig väldigt professionellt och var väldigt lyhörd på vad jag behövde hjälp med. Jag är väldigt nöjd av de arbete de har utfört hos mig. Kommer garanterad kontakta Väsby El & Tele i framtiden!

Esma Y
Skrev om Väsby El & Tele

Trevligt bemötande och bra service, jag kommer anlita dem igen och kan rekommendera varmt.

Sulle B
Skrev om Väsby El & Tele

Jag blev bemött på allra bästa sätt, burak är mycket kunnig och det jag gillade extra mycket är att han är öppensinnad och ger många tips och idéer som jag inte ens tänkt på. Jag hade verkligen rekommenderat honom till alla jag känner. Han fixade mitt tak i badrummet med spotlights, han drog nya kablar och nya uttag I hela huset. 5/5

Urban J
Skrev om Väsby El & Tele

Bra service, vet vad det handlar om och kan sina saker!!

Anders Carlsson C
Skrev om Väsby El & Tele

Bra bemött, anpassade sig efter situationen som rådde med flytt och hundar. Väsby El och Tele har fyllt mina förväntningar mycket bra. Väsby El och Tele anlitades för att installera el till billaddning samt korrigeringar av gamla installationer. De har de gjort föredömligt.

Kristoffer J
Skrev om Väsby El & Tele

Enkel och rak kommunikation, bra service och proffsigt intryck under arbetet.

Ola R
Skrev om Väsby El & Tele

Professionella och ansvarstagande medarbetare så väl som företagsledningen.

Margareta K
Skrev om Väsby El & Tele

Installation av kristallkrona med dragn av el i tak Ett utmärkt utfört arbete Vänligt och hjälpsamt bemötande Rekommenderar er gärna

Daniel S
Skrev om Väsby El & Tele

Anlitad dem 2 gånger. Hjälpsamma och pålitliga.

Hans
Skrev om Väsby El & Tele

Jag frågade om hjälp efter ett blixtnedslag i mitt fritidshus. Delar av elsystemet var skadat - jag beskrev skadorna och fick hjälp med reparation. Arbetet skedde på löpande räkning. Jag blev trevligt bemött, min uppfattning är att leverantören stod på min sida. Arbetet utfördes på angiven tid och jag fick återkoppling. Fakturan var i linje med avtalat arbete Mitt intryck är gott och jag lämnar gärna rekommendationer

Joakim N

Ronnie C
Skrev om Väsby El & Tele

Behövde elektriker för diverse el jobb till mitt uterum. Väsby El & tele fick alla jobb utförda på ett proffsigt sett. Jag är nöjd med dem.

Peter S
Skrev om Väsby El & Tele

Heter inte Peter utan Cristofer. Har valt att jorda hela anläggningen som är från -78. Har delat upp jobbet i etapper, där första har innefattat övervåningen. Samtidigt byttes alla uttag och strömbrytare samt drogs el till takbelysning. Jörgen på firman kom på besök för att inspektera anläggningen innan arbetet utfördes av två man under en dag. Killarna kändes seriösa, kunniga och jobbade snabbt och fokuserat. Precis såna förväntningar/förhoppningar man har på hantverkare. Känner mig mycket nöjd med resultatet och tänker anlita firman igen. Kan varmt rekommendera de.

Anders G
Skrev om Väsby El & Tele

Rekomenderas! Vi är väldigt nöjda!

Lennart E

Henrik W
Skrev om Väsby El & Tele

Utmärkt arbete av skickliga installatörer.

Daniel W
Skrev om Väsby El & Tele

Bra jobb och kvalitet på utfört arbete. Lite sega i återkoppling och glömde höra av sig en gång som utlovat. Kunde vara lite muntrare i sin attityd och kommunikations ton.

Erik S
Skrev om Väsby El & Tele

Fick en offert sommaren 2017 för ett eljobb, tyvärr kom annat imellan men återkom April 2018 via mail för att fråga om offerten fortfarande gäller eller om det behövs en ny offert. Får inget svar och ringer efter 8 dagar och får då besked att han tackar nej och inte är intresserad. Riktigt tråkigt då jag fick ett väldigt bra intryck på plats och det var en bra offert.

Ylva N
Skrev om Väsby El & Tele

Bytte trasigt element. Trevligt och kunnigt bemötande.

Allan S
Skrev om Väsby El & Tele

Snabbt, snyggt och prisvärt. Jag kommer att anlita Väsby El & Tele igen!

Karolina G

Hej Jörgen gjorde bra service Mvh Karolina

Jonas V
Skrev om Väsby El & Tele

Jättebra! Ordning och reda. Trevligt bemötande.

Torbjörn Å
Skrev om Väsby El & Tele

JAg har mycket bra erfarenhet av detta företag. KOrrekt och trevligt bemötande från början till slut. De gjorde det jag hade beställt till punkt och pricka. Jag är nöjd och kommer kontakta dem igen

Nazli S
Skrev om Väsby El & Tele

Professionellt genomförande. Väldigt pålitliga. Rekommenderas varmt.