Väsby Läkargrupp AB

2.7

7 omdömen om Väsby Läkargrupp AB

STINA A
Skrev om Väsby Läkargrupp AB

Brukar vara nöjd men denna gång var det inte okej. Fick en läkartid. Som senare visade sig vara telefontid(stog inget på smset) stressade till läkaren helt i onödan och fick ett nonchalant intryck av killen och tjejen i receptionen. Inte ens en ursäkt. Nåväl. Inte ringde läkaren heller på "telefontiden" Vad har hänt med VLG? Det var ordning på er men nu är det väldigt oprofessionellt, rörigt och bara hånflin och inga ursäkter någonstans. SKÄRPNING!

RAMIN B
Skrev om Väsby Läkargrupp AB

Efter endast 2 blodtrycksmätningar och efter påminnelse om att läkaren Cesar skulle ha ringt mig får jag ett kort hastigt samtal med besked om att jag riskerar stroke om jag inte omedelbart börjar ta den medicin han skriver ut och påskyndar och stressar i samtal om att han måste ringa några andra och slänger på luren,utan att säga hejdå,om situationen är så allvarligt varför behöver jag påminna kliniken om att Caesar skulle ha ringt mig, varför sånt besked per telefon på nån min och varför inte ta flertal mätningar under...

Sandra G
Skrev om Väsby Läkargrupp AB

Om du kan planera dina hälsomässiga predikament med minst en månads föresikt, tycker det är trevligt med nedlåtande läkarsekreterare och därtill tycker om att alltid få träffa nya läkare på grund av hög personalomsättning är detta vårdcentralen för dig. Inga pluspoäng helt enkelt. Synd på en vårdcentral som varit väldigt bra.

Sara P
Skrev om Väsby Läkargrupp AB

2017 tyvärr så är de inte alls så lyhörda och tillgängliga. Jag har bara hamnat fel.

James E
Skrev om Väsby Läkargrupp AB

Om all svensk sjukvård skulle fungera så som den gör hos Väsby Läkargrupp, skulle vi inte ha några problem överhuvud taget inom svensk sjukvård. Högre än högsta betyg! Tor A

Stefan K
Skrev om Väsby Läkargrupp AB

Bättre än såhär blir inte svensk sjukvård. Fantastisk personal.

Henrik G
Skrev om Väsby Läkargrupp AB

Otroligt bra service och trevligt bemötande. Jag är mycket glad att jag har möjlighet att komma hit. 5/5, det blir inte bättre än så här!