feedback company

Checkins
Ring företaget
Verksta´n Sbg

Råstensgatan 4 172 70 SUNDBYBERG

Verksta´n Sbg finns på Råstensgatan 4 i SUNDBYBERG och är sökbara på bl.a. Däckverkstad och Däckverkstad

Mer funktioner

Vad tycker du om Verksta´n Sbg

Läs vad Recos användare tycker om Verksta´n Sbg

• Status: 1
    skrev om Verksta´n Sbg:
    Kan rekommendera Simon alla gånger i veckan till alla som vill ha bra service, grymt bemötande och en person som vet vad han jobbar med! Så länge du är kvar i branschen kommer inte jag byta verkstad!

Företag nära Verksta´n Sbg

Wellkept

Englundavägen 2, SOLNA

Läs mer om Wellkept

Per M

Per M tycker:

"Hjälp med polering av slitna lyktglas medan jag väntade. Jättebra! Kostade en slant men nu ser jag vägen. "

Fastighetsbyrån Solna/Sundbyberg

Stationsgatan 2, SUNDBYBERG

Läs mer om Fastighetsbyrån Solna/Sundbyberg

Tamas R

Tamas R tycker:

"Mäklaren var relativ bra ,kan sitt jobb "

Jp´s Trafikskola

Sturegatan 6, SUNDBYBERG

Läs mer om Jp´s Trafikskola

Minna M

Minna M tycker:

"Jag bestämde mig för att äntligen skaffa det rosa kortet och googlade mig till JP`s trafikskola och såg alla bra omdömen så jag slog till och jag måst ... "

Sundbyberg Trafikskola

Lysgränd 2, Sundbyberg

Läs mer om Sundbyberg Trafikskola

David S

David S tycker:

"Efter ha testat runt med 2-3 trafikskolor hamna jag på Sundbyberg trafikskola. Här känner jag att prickade rätt! Jättebra pedagogiska och lugna lärare ... "

Dekå Byggrenoveringar

Sturegatan 23, SUNDBYBERG

Läs mer om Dekå Byggrenoveringar

Ari

Ari tycker:

"Dekå Byggrenoveringar har ett vänligt och samarbetsinriktat bemötande. Vi är nöjda med Dekås arbetsinsats och uppskattar deras asnvarstagande inställ ... "

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Verksta´n Sbg