Vi Målar Sverige AB

Vi Målar Sverige AB

Ring 08-25 46 04 www.vimalar.se
4.4

Med över 30års samlad erfarenhet arbetar vi på Vi Målar Sverige med alla sorters målerijobb i hela Stockholm.

30 omdömen om Vi Målar Sverige AB

Karin O
Skrev om Vi Målar Sverige AB

Under de senaste månaderna har jag vid tre olika tillfällen använt mig av firman "Vi målar...." , för målning inomhus av såväl alla rummen, av hallen och nu senast balkongen. Jag är supernöjd. Kunnig, hjälpsam och mycket trevlig personal. Även den administarativa delen av firman fungerar ypperligt. Lätt att nå och kommunicera med. Karin Olsson

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Maria Lena L
Skrev om Vi Målar Sverige AB

Anlitade vi målar för en mönsteranpassad tapetsering. Sjukt duktiga! Jättenöjd med Inesis arbete och kontakten med företaget har varit fantastisk.

JOHN MAGNUS W
Skrev om Vi Målar Sverige AB

Duktiga killar som målade hela huset invändigt samt allt grundarbete kring detta när vi byggde vårt hus. Väldigt nöjd med arbetet som sköttes enligt överenskommelse och enligt tidplan. Bra jobbat!

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Giannis Klontian N
Skrev om Vi Målar Sverige AB

Bra bemötande, otroligt bra jobb Supernöjd. De hjälpte oss utan strul genom vårt husprojekt

Henrik V
Skrev om Vi Målar Sverige AB

Vi Målar hjälpte oss att måla om hela huset invändigt med mycket bra resultat och sjukt bra arbetsmoral. Rekommenderar hela teamet på Vi Målar som hjälpte oss!

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

LINDA K
Skrev om Vi Målar Sverige AB

Anlita inte! Målaren stal vår hemnyckel och när vi informerade företagets vd så bedyrade han att målaren inte tagit nyckeln. Företaget visade ingen förståelse alls för vår situation. Företaget ville heller inte betala för ett låsbyte. Efter polisanmälan så “hittade” målaren plötsligt nyckeln och gav en orimlig förklaring till allting. Målaren erkände tillslut att han stulit nyckeln. Riktigt dåligt bemötande av företaget. Välj annan målarfirma.

Kalle W
Skrev om Vi Målar Sverige AB

Letade runt efter en målarfirma som kunde tänka sig att måla om vårat lantställe ute i mälare. Efter att blivit tipsad av en bekant föll valet på Vi Målar Sverige, och det har vi inte ångrat. Kimmo var snabbt på plats ute på ön och gjorde en besiktning av fastigheten. Två veckor senare kom det tre trevliga gubbar ut till ön, och för att slippa den lite krångliga resvägen bodde dom kvar en vecka i vårat gästhus. Dom lämnade efter sig ett ställe i perfekt skick, och vi är verkligen supernöjda över kvalitén på arbetet samt...

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 181 omdömen 4.8 av 181 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Sandra L
Skrev om Vi Målar Sverige AB

Ska sälja min lgh och letade därför målare för justeringar inför detta. Var väldigt stressad då min mäklare ville få ut lgh snabbt på marknaden. Kimmo lovade att han kunde komma och titta på lgh samma dag för offert och därför valde jag just ”Vi Målar” för att utföra arbetet. Kimmo lovade att höra av sig och vi bestämde när han skulle komma. Det blev för stressigt för honom vilket gjorde att han flyttade fram det till efter helgen. Efter helgen hörde han inte av sig vilket gjorde att jag både ringde och smsade honom vilket...

Marianne S
Skrev om Vi Målar Sverige AB

Kimmo kom hem till oss för att titta på vad som skulle målas. Han skulle återkomma med en offert vilket han aldrig gjorde. Efter ett par veckor hör jag av mig och frågar hur det går med offerten, ha ber om ursäkt och säger att det måste ha fallit mellan stolarna men att han ska försöka fixa det samma kväll. Nu har det gått ytterligare ett par veckor men fortfarande ingen offert! Jag valde då att vända mig till en annan firma.

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Jonas J
Skrev om Vi Målar Sverige AB

Fantastiskt bra. Snabba, noggranna och prisvärda. Resultat efter högsta förväntan.

Rickard R
Skrev om Vi Målar Sverige AB

Duktiga och snabba målare, förutom hela lägenheten målande de även mästerligt om min säng. Kvalitetsstarkt material användes för allting. Plastade in alla möbler och städade. Kimmo är väldigt tillmötesgående och lätt att göra affär med. Det märks att killarna kan sina saker. Rekommenderas!

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Ola Mattias L
Skrev om Vi Målar Sverige AB

Riktigt bra sammarbete och snabbt utfört arbete!

Lydia O
Skrev om Vi Målar Sverige AB

Jag är jättenöjd med resultatet som blev när vi målade om min lägenhet

BM Villatak & Måleri AB
4.9/5 i betyg av 251 omdömen 4.9 av 251 omdömen

Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v

Lennart L
Skrev om Vi Målar Sverige AB

Professionellt och trevligt bemötande. Höll vad de lovade. Målade utsidan av huset. Levde upp till mina krav gällande utförande, kvalité, noggrannhet och trevligt bemötande.

Sofie H
Skrev om Vi Målar Sverige AB

Bra service! Snabbt jobb och snyggt resultat. Rekommenderas.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Erika A
Skrev om Vi Målar Sverige AB

Trevliga och professionella, fint bemötande. Måleriet gick snabbt och smidigt och vi fick hjälp väldigt fort. Ett extra plus i kanten var priset som jag tror kan konkurrera ut de flesta målerifirmorna! Bra jobbat!

Åke L
Skrev om Vi Målar Sverige AB

Vi målar Sverige målade på rekommendation vårt hus i augusti. Allt arbete utfördes inom utlovad tid och till full belåtenhet och det var trevligt att ha och göra med Kimmo Ilvonen. Vi rekommenderar å det varmaste Vi målar Sverige och dess tjänster.

Timblads Målerifirma
4.9/5 i betyg av 225 omdömen 4.9 av 225 omdömen

Bra kommunikation, lätta att kontakta, gav kontinuerligt information om det pågående arbetet, genomförde uppdraget på ett professionellt sät

Brf Danviksparken B Brf Danviksparken B
Victor A
Skrev om Vi Målar Sverige AB

Trevlig säljare och bra hantverkare

Alfred H
Skrev om Vi Målar Sverige AB

Toppen! Mycket seriösa och de gjorde allt för att jobbet skulle bli klart i tid.

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Anna S
Skrev om Vi Målar Sverige AB

Mycket bra och prisvärt, arbetet blev klart i tid och enligt önskemål!

Sofia K
Skrev om Vi Målar Sverige AB

Mycket bra utfört arbete, enligt önskemål och på utsatt tid. Även mycket bra kontakt med Kimmo som ledde arbetet, kände hela tiden att jag hade koll på vad som skedde.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Jessica K
Skrev om Vi Målar Sverige AB

Beställde total ommålning av tak och väggar av vår 3:a. Vi Målar Sverige var mycket lätta att ha att göra med och allt flöt bra . Vi är mycket nöjda med resultatet.

Gabrielle L
Skrev om Vi Målar Sverige AB

Jag anlitade Vi målar för att måla ett tak i ett kombinerat kök och vardagsrum i Solna. Jag tyckte att förutom väl utförd målning så var de väldigt noggranna med att täcka och maskera. Jobbet utfärdes på utlovad tid och priset var bra.

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen
BadgeFourYears

Carolina S Carolina S
Sofie L
Skrev om Vi Målar Sverige AB

Yrekstolthet, snabba, flexibla och bara jättebra att ha att göra med! De målade tak och tapetserade och målade väggar, samt underarbete.

Julia S
Skrev om Vi Målar Sverige AB

Vi Målar gjorde ett kanonjobb i vår lägenhet! De tog bort gamla tapater, spacklade och målade alla väggar och lister. Bra bemötande av personalen som tipsade vid färgval och lyssnade noga på våra önskemål. Vi är jättenöjda med resultatet!

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Carolina R
Skrev om Vi Målar Sverige AB

ViMålar tapetserade mina väggar. Är ytterst nöjd med både själva arbetet och resultatet.

Jörgen N
Skrev om Vi Målar Sverige AB

Jag blev rekommenderade Vi Målar Sverige av en arbetskollega. Vi fick hus garage förråd och hallen samt invändig trappa målad. Vi är mycket nöjda och kommer be om offert för att måla om inne i huset också. De var snabba och arbetade 4-5 personer samtidigt. Mycket noggranna och effektiva! Rekommenderar dem starkt.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Anna E
Skrev om Vi Målar Sverige AB

Var snabbt på plats efter förfrågan och bra utfört arbete.

Sofia G
Skrev om Vi Målar Sverige AB

Vi är jättenöjda! Vi Målar håller vad de lovar, är jättetrevliga och tillmötesgående.

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Maria N
Skrev om Vi Målar Sverige AB

Bra företag med snabb återkoppling och service. Noggranna!! Vi är supernöjda med dem!!