Viktorijas Service

Viktorijas Service

Ring 076-629 64 38 www.viktorijaservice.se

Viktorijas Service i Nacka Strand erbjuder städtjänster till både företag och privatpersoner. Vi strävar efter en minskad miljöbelastning och utbildar kontinuerligt vår personal för ökad kvalitet och effektivitet i sitt arbete för att möta samhällets och kundernas miljökrav. Vi på Viktorijas Service vill ge hög servicekänsla...

43 omdömen om Viktorijas Service

Emma B
Skrev om Viktorijas Service

Jättebra, snabb kontakt, trevlig städerska och rent. Bra service!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 448 omdömen 4.6 av 448 omdömen

Tuula P
Skrev om Viktorijas Service

Bra bemötande och bra resultat på städning.Känns trygg och pålitligt.

Malin B
Skrev om Viktorijas Service

Alltid i tid, noggranna, flexibla.

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 228 omdömen 3.7 av 228 omdömen

Ewa E
Skrev om Viktorijas Service

Bemötandet från Viktorijas företag varit jättebra från början och är det fortfarande. Om det uppstår något så löser vi det tillsammans på bästa sätt. Jag har fått hjälp av duktiga och fantastiska Jarina med städning hemma. Ingenting är omöjligt för henne, hon är mycket hjälpsam och alltid glad. Jag är supernöjd med den hjälp jag får och kommer att fortsätta anlita företaget.

Jeanette A
Skrev om Viktorijas Service

Vi har städning av villa 5 timmar varannan vecka. Vi är väldigt nöjda med Viktorijas Service. Det går snabbt att få svar via mail och det är samma städerska som kommer varje gång, vilket vi tycker är viktigt. Hon städar väldigt fint och det känns härligt att komma hem till ett rent och väldoftande hus varannan måndag!

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Gabriel N
Skrev om Viktorijas Service

efter några månader med 3 olika städerskor . var vi missnöjda . 3 timmar per veckan . ytligt städning som på allmäna toaletter . icke noggran . städning . missar , och struntar i kanterna av rummen. struntar att städa under sängar . i samma trasa vill rengöra olika delar av huset. de missar gärna damm området. . trots att vi ger de gärna olika trasor . de vill komma i tiderna som passar städerskor på deras väg hem. de är inte proffesionnela . de . gör mot våran intruktioner . det är inget och ha för seriösa hushåll .

Svar från Viktorijas Service

Hej, tyvärr det stämmer inte vad dom skriver, dom var nöjd tills vi bestämde avslutar jobba hos dom. Vänligen Viktorija

Marie J
Skrev om Viktorijas Service

Bra noggrann städning, snabb respons vid kommunikation och mycket serviceinriktade.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1231 omdömen 4.7 av 1231 omdömen

Elena N
Skrev om Viktorijas Service

Viktorijs Service har en jätte trevlig personal, som kommer alltid i tid, samtidigt dem är pigga och glada. Jag få städning en gång per två veckor och jag är jätte nöjd!

Tina S
Skrev om Viktorijas Service

Trevlig personal, lyhörd och noggran. Vi är jättenöjda!

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Johanna A
Skrev om Viktorijas Service

vi är jättenöjda med den service vi fått av företaget

Jan S
Skrev om Viktorijas Service

Seriösa och duktiga städerskor.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Kristina C
Skrev om Viktorijas Service

Trevligt bemötande vid bokning samt av personal på plats. Köpte en prova-på-städning och var supernöjd så jag bokade ett abonnemang på hemstädning. Har provat andra städfirmor innan men upplevde att Viktorijas gjorde det där lilla extra som de inte hade behövt göra men som förhöjde resultatet.

Michaela L
Skrev om Viktorijas Service

Hemstädning varannan vecka. Trevligt, snabbt bemötande. Nöjd med städningen! Vi fortsätter...

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Sarah S
Skrev om Viktorijas Service

Jag anlitar Viktorijas Service för regelbunden hemstädning och är väldigt nöjd. Mycket hög kvalitet på utfört arbete och mycket trevligt bemötande!

Ingela B
Skrev om Viktorijas Service

Ett bra städföretag som levde upp till min förväntan. Punktliga och ordentliga. Bra service. Kan rekommendera det här företaget. /IB

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2178 omdömen 4.7 av 2178 omdömen

Andrea O
Skrev om Viktorijas Service

Bra företag att göra med, trevliga städare, fint jobb!

Nicole L
Skrev om Viktorijas Service

Jag anlitade Viktorijas Service till en flyttstädning. Mycket nöjd och kommer att fortsätta gärna med städningen m.m.Tack , ni gjorde ett bra jobb.

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Nahid S
Skrev om Viktorijas Service

Jag är nöjd med bemötande och arbetet som var gjort.

Fredrika S
Skrev om Viktorijas Service

Tjejen som va här gjorde ett toppen jobb! Är jätte nöjd. Tack!

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 583 omdömen 4.8 av 583 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Josephine L
Skrev om Viktorijas Service

Jag anlitade Viktorija att göra en stor städning i min lägenhet. Jag bokade min tid via mail som gick väldigt smidigt och enkelt. Kvinnan som kom och städade var mycket trevlig och gjorde ett utmärkt jobb. Hon var väldigt noggrann. Om jag behöver liknande tjänster i framtiden kommer jag att anlita Viktorija, jag kommer även rekommendera mina vänner.

Frida B
Skrev om Viktorijas Service

Otroligt nöjda med resultat och hon dom utförde arbetet. Hon var proffesionell ovh ödmjuk.

Vardagsfrid AB
4.2/5 i betyg av 709 omdömen 4.2 av 709 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Siv Rogne M
Skrev om Viktorijas Service

Vi får hjälp med städningen varje vecka. Tjejen som är här är jätte duktig och super trevlig. Även fått snabb respons och bra bemötande av de på kontoret. Jätte nöjd är jag!

Annica H
Skrev om Viktorijas Service

Både jag och min sambo är nöjda med bemötandet vi fick och hur fint hon städat och pyntat hos oss. Just det där lilla extra hon bjöd på där hon småfixat och ställt i ordning var pricken över i. Kan varmt rekommendera den här städfirman. Seriösa och duktiga. TACK. =D

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Markus J

- Väldigt trevlig bemötande - Professionellt och trevligt - Blir braq städat

Craig M
Skrev om Viktorijas Service

Good Service, prompt, efficent and professional.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1129 omdömen 4.7 av 1129 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Henrik G
Skrev om Viktorijas Service

Jag är mycket nöjd med Viktorijas Service. Trevligt bemötande,bra städare. Om något går fel så åtgärdas det omedelbart. Vid frågor, önskemål, ändra tider etc. får man snabbt återkoppling. Mvh Henrik G.

Jonas B

Prisvärt och flexibelt städbolag

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Ylva W
Skrev om Viktorijas Service

Vitorijas Service har nu hjälpt oss med städning under ett halvår. Vi är mycket nöjda med såväl resultate som bemötande och flexibilitet, har ibland ändrat tider i sista stund och det har gått bra. Det allra bästa var den superfräscha ångstädningen som ingick i avtalet, den var helt fantastisk!

Natali H
Skrev om Viktorijas Service

Trevligt bemötande och väl utfört arbete. Vi rekomenderar Viktorijas Service.

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Anne E
Skrev om Viktorijas Service

Det bästa städföretaget du kan ha. Bra kvalitet, servicemindigt bemötande. Allt fungerar.

Eva W
Skrev om Viktorijas Service

Allt är utmärkt, bra service och mycket bra bemötande. Jag rekommenderar dem.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Tomas S
Skrev om Viktorijas Service

Mycket nöjd. Lättillgängliga, flexibla och duktiga. Lägenheten skiner!

Dawid M
Skrev om Viktorijas Service

Bra, vi är mycket nöjda med utfört arbete och bemötande.

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Björn S
Skrev om Viktorijas Service

Bra städfirma med ordning och reda på administration Bra kontinuitet, med samma personer som kommer vecka efter vecka Bra kvalitet på städning Mycket flexibla vad äller ändrade dagar etc

Lisa I
Skrev om Viktorijas Service

Natasja är toppen. Alltid på tid. Hittar på egna små lösningar här och var och alltid superfint städat!

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Jonas V
Skrev om Viktorijas Service

Brukar inte skriva rekommendationer men jag gör ett undantag nu. 1. Det är alltid rent när städning är gjort. 2. Det har aldrig varit problem att byta tid även i sista minut om det har behövts. 3. Billigt i jämförelse med de flesta andra firmor Inga negativa anmärkningar, rekommenderar er att prova. Mvh, Jonas

Erika K
Skrev om Viktorijas Service

Det bästa servis jag hade! De är trevliga, snälla, snabba och jätte duktiga på städ!

Peter L
Skrev om Viktorijas Service

Detta måste vara bästa städfirma. Viktorijas service har städat vårt hus varje vecka i två år, med samma perfekta resultat varje gång. Städning är mycket noggrann. Mycket trevliga personal och serviceinriktad som gör den lilla extra. Prisvärde arbete. Vi är så glada över att ha hittat Viktorijas service. Peter&Marie

Kati H
Skrev om Viktorijas Service

Vi är mycket nöjda med Viktorijas Service, duktiga, pålitliga alltid punktliga.

Katarina K
Skrev om Viktorijas Service

Städning är mycket noggran. Mycket trevliga personal . Prisvärde arbete . Rekommenderas väl.

Erika P
Skrev om Viktorijas Service

Duktiga, noggranna tjejer som hjälper oss med städningen en gång i veckan, bra bemötande, bra kontakt med Viktorija som driver företaget, mycket snäll och tillmötesgående, kan verkligen rekommendera de! Erika, Ingarö

Christoffer W
Skrev om Viktorijas Service

Jag vill absolut varna för att anlita detta oseriösa städföretag. De skickar okvalificerad städpersonal och använder inte sin ansvarsförsäkring (om de nu ens har någon) då de förstör hos kund utan rekommenderar kunden att använda sin egen hemförsäkring och erbjuder kompensation i form av att stryka faktura (i mitt fall värt 240 kr) Jag köpte ett erbjudande via letsdeal och skulle få 6 timmars städhjälp till rabatterat pris. Istället för att det kom en städerska i sex timmar så kom det en äldre polsktalande kvinna...

johan s
Skrev om Viktorijas Service

Företaget är en KATASTROF,dom skulle komma och städa på lördagen men ingen kom, ändrade tid till söndag men ingen kom, ingen svarade i telefon.