Viltbilen

Viltbilen

Ring 070-552 19 92 www.handlavilt.se
4.1

Syftet med viltbilen är att människor ska börja äta mera hälsosamt och renare kött. Viltbilen ger dig ett lättare alternativ att konsumera viltkött under hela året. Det som ger viltköttet den fantastiska kvaliten skapas av att viltet lever fritt i de svenska skogarna utan stress, utan kontakt med transporter och industrier....

8 omdömen om Viltbilen

ELISABETH S
Skrev om Viltbilen

Beställt flera veckor sedan köttlåda men efter betalat med bankgiro så har jag inte hört något från dem och inte har jag sett något kött från dem.Riktigt fult!

Carina K
Skrev om Viltbilen

Högklassigt sortiment. Kunniga säljare som ger matgädje när det är som bäst!!!

Marie W
Skrev om Viltbilen

Jag har bara handlat en gång av viltbilen och jag var mycket nöjd med servicen och det viltkött som jag då köpte.

sven
Skrev om Viltbilen

Bra service. Vildsvin skinkstek toppen. Revben o karre segt kanske gammalt djur?

Bengt B
Skrev om Viltbilen

Vi har bara positiva erfarenheter både vad gäller kvaliteten på varorna och servicen samt bemötande.

monika h
Skrev om Viltbilen

har naturligtvis inte testat alla produkter men so far so good! Med tanke på vilken typ av kött man stoppar i sej är detta en suverän idé

Björn F
Skrev om Viltbilen

Gott med riktigt kött! Trevligt bemötande och smidigt med hemleverans.

Richard E
Skrev om Viltbilen

Vill du köpa allt mellan himmel och jord när det gäller viltkött, så är Viltbilen det givna valet. Bra priser och en service som få företag idag kan leva upp till. Inget är omöjligt för killarna som driver Viltbilen. Jag vill med denna rekommendation få så många som möjligt att upptäcka Viltbilen om du vill ha bra kött och en lyckad fest.