Eva Rundqvist

Eva Rundqvist

Eva Rundqvist är mäklare på Wallenberg Fastighetsförmedling

Eva Rundqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-02 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 4.7. Eva Rundqvist har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

En dynamisk byrå som har all den kunskap och erfarenhet du som kund ska kräva när du gör ditt livs kanske viktigaste affär. Hos oss får du ett personligt engagemang, kreativitet, energi och ett brinnande intresse. Det är kvalitet för oss- och vi vet att våra hundratals nöjda kunder tycker likadant.

22 omdömen om Eva Rundqvist

Sedan starten hos Reco 2013
Pia Camilla W

Bemötandet har varit professionellt, kunnande och tillmötesgående i alla led av försäljningen av vår villa. Även efter köpet har Eva Rundqvist varit behjälplig på flertalet sätt i samband med att hitta nytt boende. Vår förväntan var att få en lyhörd fastighetsmäklare som kunde hantera alla typer av kunder och som var vår bästa länk till en potentiell köpare samt att alltid ha en löpande kommunikation med oss under säljprocessen och det infriades med råge.

Charlotte K

Kunnig, professionell och väldigt duktig

Annika L

Eva har sålt 2 fastigheter åt oss ute på Värmdö och vi har varit oerhört nöjda båda gångerna. Det faktum att Eva kan Värmdö och närområdena kring husen är jättebra! Hon har stor kunskap om byggnationer och eftersom hon tidigare har arbetat för JM, blir det också en stor fördel om man säljer ett hus som dom har byggt. Eva är suverän på att återkoppla efter visningar och följa upp samt förmedla eventuella köpares åsikter och funderingar. Kan definitivt rekommendera henne!

Daniel E

Simidigt, proffsigt och effektivt skulle vi säga om Eva och Wallenberg Fastighetsfförmedling. Rekomenderar de varmt.

Lena Z

Jag är mycket nöjd med allt arbete av försäljningen av vår lägenhet!

Yvonne Christina S

Vi är mycket nöjda med professionalismen och det trevliga bemötandet vi fått av Eva Rundqvist på Wallenbergs. Vi har både köpt och sålt vår villa genom henne. Vi hade andra mäklare på förslag som dock inte kunde tillmötesgå våra önskemål. För oss är hon första valet för framtida försäljningar. Yvonne och Björn Malmström

Håkan J

Mycket nöjd, Eva var lyhörd och tydlig vilket jag som kund uppskattar, rutinerad och kunde markanden. Ingav stort förtroende samt var nåbar. Vi sålde en bostadsrätt på Värmdö. Högsta betyg 5.

Jessica G

Hade försökt sälja vårt hus ett bra tag utan resultat då marknaden just då va väldigt död, va då på en hel del visningar där Eva Rundqvist va mäklare vi bytte då till henne då vi verkligen gillar hennes stil, på 1 visning lyckades hon då sälja vårt hus. Hon är toppen att ha att göra med både som säljare och köpare!

Malin M

jag har köpt tjänsten lägenhetsförsäljning av Eva Rundqvist och är mkt nöjd. Eva är en mycket kompetent mäklare och mycket ansvarstagande och ger sig inte att göra sitt yttersta för att möta de mål vi kommit överens om. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd.

Martin K

Kom i kontakt med Eva som köpare av fastighet. Hon är professionell och mycket engagerad och lättillgänglig. Tar frågor och funderingar på allvar oavsett storlek.