Water Company i Sverige AB

Water Company i Sverige AB

Ring 08-724 40 10 www.watercompany.se
3.7

Water Company är vattenleverantören som ger dig flest möjligheter. Välj naturligt mineralvatten från Åre. Eller välkylt filtrerat kranvatten, med eller utan kolsyra. Från en vattenkylare som passar dig, och din arbetsplats.

3 omdömen om Water Company i Sverige AB

Kent J
Skrev om Water Company i Sverige AB

Kan bara ge detta företag goda betyg, vi har 2 kolsyreautomater (kommunalt vatten) och en cooler med dunk. Tidigare har vi haft 3 coolers med källvatten från annat bolag. Water Company drog fram vattenrör utan kostnad. Har haft Water Company i ett år nu, servicen är topp. /Kent

Kent J

Nicklas N
Skrev om Water Company i Sverige AB

Water Companys Åre Källa är avstängd pga av höga halter av bakterier. Ägaren är åtalad för hygien brister. När vi fick kännedom om det så konstaterade vi att han har leveratvatten vid minst ett tillfälle. Då begärde vi hos Länsrätten att vitet på 50 000 kronor skulle dömas ut. Vattenbolaget sålde vatten till hälsocentralen i Järpen trots att provtagningar visat att det kunde finnas bakterier i vattenflaskorna. – Barn som har känslig mage kan ha blivit sjuka, en sådan risk får man inte ta som företagare, säger miljöinspektören Amanda Hagerman.