feedback company

Recos
Ring företaget
Weda Bil Plåt & Lack

Wedavägen 7 152 42 SÖDERTÄLJE

Weda Bil Plåt & Lack finns på Wedavägen 7 i SÖDERTÄLJE och är sökbara på bl.a. Billack och Lackeringsverkstad

Mer funktioner

Vad tycker du om Weda Bil Plåt & Lack

Weda Bil Plåt & Lack saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Johan B
Johan B tycker
"Lämnade in min bil för rep efter besiktning. Ny besikning gjordes ooch gick igenom med blanka papper. Kan rekomendera George utan problem! Väldigt Kunnig, serviceminded och trevlig mekaniker tillsammans med sina medarbetar " Läs mer

Företag nära Weda Bil Plåt & Lack

Meléns Bilverkstad AB

Grenvägen 3, SÖDERTÄLJE

Läs mer om Meléns Bilverkstad AB

Joakim S

Joakim S tycker:

"Nu var det ett tag sedan jag var där men ett fantastiskt och proffsigt bemötande. Man höll samman hela hanteringen även om vissa uppdrag, som glas, gi ... "

Målerifirma Peter Hägglöf AB

Nybergagatan 6, SÖDERTÄLJE

Läs mer om Målerifirma Peter Hägglöf AB

Janne K

Janne K tycker:

"Mycket kunnig, noggrann och skicklig målare. Hjälpte oss med såväl lösningsförslag, färgval och utförande. Rekommenderas!! "

Södertälje City Bilcenter

Wedavägen 22, SÖDERTÄLJE

Läs mer om Södertälje City Bilcenter

Tommy A

Tommy A tycker:

"Väldigt fint bemötande med killarna i Södertäljecitybilcenter och bra service MVH Kalle "

Bits Data i Södertälje

Wedavägen 1B, SÖDERTÄLJE

Läs mer om Bits Data i Södertälje

1 reco

Niklas R

Niklas R tycker:

"Extremt bra kundtjänst där du alltid får svar och hjälp "

Willy:s

Wedavägen 2C, SÖDERTÄLJE

Läs mer om Willy:s

1 reco

Amanda E

Amanda E tycker:

"Willys gillar jag för att de alltid har låga priser, alltid lägre priser än i andra matbutiker, men de får även ett minus för att det oftast är rörigt ... "

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Weda Bil Plåt & Lack