feedback company

Checkins
Ring företaget
Weda Bil Plåt & Lack

Wedavägen 7 152 42 SÖDERTÄLJE

Weda Bil Plåt & Lack finns på Wedavägen 7 i SÖDERTÄLJE och är sökbara på bl.a. Billack och Lackeringsverkstad

Mer funktioner

Vad tycker du om Weda Bil Plåt & Lack

Weda Bil Plåt & Lack saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Jan B
Jan B tycker
"mäklaren lyssnade på våra åsikter och försökte ta hänsyn till dessa på bästa sätt " Läs mer

Företag nära Weda Bil Plåt & Lack

Meléns Bilverkstad AB

Grenvägen 3, SÖDERTÄLJE

Läs mer om Meléns Bilverkstad AB

Joakim S

Joakim S tycker:

"Nu var det ett tag sedan jag var där men ett fantastiskt och proffsigt bemötande. Man höll samman hela hanteringen även om vissa uppdrag, som glas, gi ... "

Målerifirma Peter Hägglöf AB

Nybergagatan 6, SÖDERTÄLJE

Läs mer om Målerifirma Peter Hägglöf AB

Janne K

Janne K tycker:

"Mycket kunnig, noggrann och skicklig målare. Hjälpte oss med såväl lösningsförslag, färgval och utförande. Rekommenderas!! "

Södertälje City Bilcenter

Wedavägen 22, SÖDERTÄLJE

Läs mer om Södertälje City Bilcenter

Tommy A

Tommy A tycker:

"Väldigt fint bemötande med killarna i Södertäljecitybilcenter och bra service MVH Kalle "

Bits Data i Södertälje

Wedavägen 1B, SÖDERTÄLJE

Läs mer om Bits Data i Södertälje

1 reco

Niklas R

Niklas R tycker:

"Extremt bra kundtjänst där du alltid får svar och hjälp "

Willy:s

Wedavägen 2C, SÖDERTÄLJE

Läs mer om Willy:s

1 reco

Amanda E

Amanda E tycker:

"Willys gillar jag för att de alltid har låga priser, alltid lägre priser än i andra matbutiker, men de får även ett minus för att det oftast är rörigt ... "

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Weda Bil Plåt & Lack