Wellness 4 Life Sweden AB

3.8

6 omdömen om Wellness 4 Life Sweden AB

H
Skrev om Wellness 4 Life Sweden AB

Bra gym med bra uppsättning maskiner och fria vikter. Trevlig personal!

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Janne J

Det vart julafton på gymmet 11 juni ...Nya maskiner.GRYMT!!! +++++

Roger T gillar detta
Roger T
Skrev om Wellness 4 Life Sweden AB

Fattar inte vad Daniel menar, Gillar stället som faan. Riktigt bra personal som jobbar där.Och snart byts även maskinerna ut. Kan inte hitta något som ska vara dåligt.

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Lucas
Skrev om Wellness 4 Life Sweden AB

Tycker att detta gymmet är klart rekommenderbart. Kanske inte de senaste gym maskinerna, men dem fyller sin funktion. I övrigt fräscht och trevligt. Klart prisvärt. ==== Nu har dem köpt in helt nya maskiner och därför höjer jag till högsta betyg. Bor du i Bålsta med omnejd och tränar på gym, eller planerar att börja, kolla in detta gym och jämför!

Sven O
Skrev om Wellness 4 Life Sweden AB

Håller definitivt inte med föregående talare. Priset är bra och man får mycket för pengarna. Kompetens och bra öppettider. De skall troligen byta ut sin utrustning inom kort. Nej föregående talare har nog missat att gå in i lokalen och pratat med personlen. Gör ett nytt besök tycker jag.

Roger T gillar detta
Daniel
Skrev om Wellness 4 Life Sweden AB

Troligen den sämsta gym jag har besökt. Trots hyfsade maskiner och små men rena lokaler har dem den sämsta kundbemötande jag har varit med om. Jag skulle inte rekomendera den. Priset 365kr i månaden är låg men detta är inte relevant när man träffar personalen.