Wellnessgruppen

Wellnessgruppen

Ring 070-873 73 17 www.wellnessgruppen.nu

WellnessGruppen AB startades Oktober 2012, vi utökade med Beauty Centret September 2013. Visionen med WellnessGruppen är att vara ett företag dit både privatpersoner och företag vänder sig för att få det bästa inom friskvård, hälsa och skönhet = Wellness. Hos WellnessGruppen får hela individen plats inifrån och ut. Vad kan vi göra för er?

37 omdömen om Wellnessgruppen

Katrin E
Skrev om Wellnessgruppen

Boot Camp träning och det är träning när det är som bäst. Pepp och stöttning hela passen igenom. Proffsiga och väldigt genomtänkta pass.

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1024 omdömen 4.7 av 1024 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Karin D
Skrev om Wellnessgruppen

Jag har köpt tjänsterna PT och massage. Jag är en kund sedan länge. Jag är mycket nöjd med allt. Professionalism, seriositet och en oerhörd kunskap gör att det är lätt att välja att komma tillbaka. Carlotta är verkligen peppande och lägger utmaningarna i precis rätt nivå för mig som kund och även vid varje enskilt tillfälle. Det är en stor variation på PT-övningarna vilket gör att det aldrig blir enformigt. Carlotta är väldigt social och personlig vilket gör henne lätt att tycka om. Jag kan varmt rekommendera Carlotta...

Jonas N
Skrev om Wellnessgruppen

bra servis och kunnig personal

Företagsmassagen
4.5/5 i betyg av 270 omdömen 4.5 av 270 omdömen

Det var mycket bra. Professionellt bemötande. Hon anpassade massagen efter mina önskemål.

Josefina B
Skrev om Wellnessgruppen

Här behandlas man kungligt omhändertagande med stor omsorg omtänksamhet och 100% proffsighet och kunskap, precis som det skall vara men över förväntan. Jag har fått: bindvävsmassage/massage med omorphia/ laserbehandling hår/blodkärl/PT-rehabliteringsträning.

Karin M
Skrev om Wellnessgruppen

Alltid peppande och stöttande! Får proffsig hjälp i alla lägen!

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Eva B
Skrev om Wellnessgruppen

Wellnessgruppen är fantastisk! Hög service och kunskap, alltid ett underbart bemötande!

Alexander A
Skrev om Wellnessgruppen

Jag blev otroligt bra bemöt och fick väldigt bra information om vad mer för produkter och tjänster de har. Jag tränade på bootcamp och det är den bästa träningen jag har fått.

Kirokliniken Liljeholmen
4.7/5 i betyg av 861 omdömen 4.7 av 861 omdömen

Trevligt och kunniga men mycket pengar för korta behandlingstillfälle.

Jessica L
Skrev om Wellnessgruppen

Som kund får du ett proffsigt och mycket välkomnande bemötande oavsett vilken av deras tjänster som du väljer och det sätter jag stort värde på.

Jenny S
Skrev om Wellnessgruppen

Bland det roligaste jag har gjort!

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 608 omdömen 4.7 av 608 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Jenny R
Skrev om Wellnessgruppen

Inspirerande personal som får en att prestera mer och tro på en själv. Carlotta är otroligt kunnig och bra på att dela med sig och lära ut båda vad gäller träning, kost, kropp och hälsa!

Johan B
Skrev om Wellnessgruppen

Jag är mycket nöjd med Wellnessgruppen, jag tränar med PT.

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Pia S
Skrev om Wellnessgruppen

Proffessionella, trevliga och bäst inom hälsa!

Jenny K
Skrev om Wellnessgruppen

Fantastiskt bemötande och otroligt bra kunskap

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Jenny B
Skrev om Wellnessgruppen

Världens bästa personal så trevliga. Bästa stället att få en massage elr en PT timme. ??????

Isabel G
Skrev om Wellnessgruppen

Man blir alltid peppad, motiverad och hjälpt när man kommer hit, oavsett om det är massage eller ett köttigt träningspass. Kul att träna utomhus också!

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 622 omdömen 4.9 av 622 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

Jenny N
Skrev om Wellnessgruppen

Wellnesgruppen är fantastiska på alla sätt. Grym service och ett stort utbud av behandlingar och träningsformer

Helge K
Skrev om Wellnessgruppen

Mycket skratt, proffsiga tränare, alla tummar upp

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 879 omdömen 4.7 av 879 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Henric S
Skrev om Wellnessgruppen

De är bäst! Så engagerad som Carlotta är i alla sina kunder , hon är sååå duktig!!

Elvy L
Skrev om Wellnessgruppen

Wellnessgruppen är fantastiska! De är min och mitt företags huvudleverantör av friskvård. De överträffar alltid mina högt ställda förväntningar. Och jag rekommenderar de till alla jag känner.

Anna R
Skrev om Wellnessgruppen

Professionellt bemötande, hög kompetens och förstklassig service på alla områden. Dessutom trevlig och rolig personal! Kan varm trekommenderas för både träning, hudvård och skönhetsbehandlingar!

Cecilia S
Skrev om Wellnessgruppen

Bra bemötande och stor kompetens. Jag är mycket nöjd, återkommer hela tiden och rekommenderar vänner till Wellnessgruppen.

Hanna L
Skrev om Wellnessgruppen

Har under en lång period satt fransar hos Carlotta, det är otroligt hög kvalitet både på produkterna och på hantverket! Får heller inte glömma bort att nämna hur trevligt det är, rekommenderas starkt!

Anna S
Skrev om Wellnessgruppen

Mycket nöjd med behandlingar och bemötande. Rekommenderas

Annelie Linnéa T
Skrev om Wellnessgruppen

Mysig lokal i hemmiljö. Har varit hos Charlotta som är en varm och härlig personlighet, på både massage och skönhetsbehandlibgar. Ser fram emot nästa besök!

Åsa J
Skrev om Wellnessgruppen

Trevligt bemötande av Bootcamp. Kändes att det fanns en gemenskap mellan dem som hållit på länge. Ingen nybörjarträning pga skaderisken. Kul tuff och varierad träning. Behöver tänka mer på säkerheten.

Diana R
Skrev om Wellnessgruppen

Superduktig och engagerad personal, mysiga lokaler. Kan varmt rekommendera wellnessgruppen!

Charlotte H
Skrev om Wellnessgruppen

Fantastiskt välordnat, rent o fräscht. Allt blir perfekt skräddarsytt för den enskilda individen, alla är vi ju olika. Kost, mat, träning, styrkor o svagheter. Otroligt trevlig o engagerad personal inom de olika områdena. Allt finns! Detta är framtiden??

Anna H
Skrev om Wellnessgruppen

Jag har varit på massage med koppning några gånger, och har alltid blivit fantastiskt bra bemött. Carlotta, som jag hade är enormt kunnig och proffsig!

Ann E
Skrev om Wellnessgruppen

Mycket bra och proffessionellt bemötande massage, Bootcampträning, hudterapeut Hade mycket höga förväntningar som infriat varje gang mycket proffessionell och kunnig personal som ser till kundens behov

Annie Å
Skrev om Wellnessgruppen

Väldigt kunnig och professionell personal

Anders W
Skrev om Wellnessgruppen

Personlig träning. Strålande bemötande! Engagemang och kvalitet över förväntan.

Charlotta N
Skrev om Wellnessgruppen

Jag har köpt massagetjänster i flera år, även innan det fanns i Wellnessgruppens regi. Mycket proffsigt och trevlig miljö. Jag har också varit tränat och upplever även det som proffsigt. Anledningen till att jag inte använder mig av Wellnessgruppens tjänster för tillfället är det geografiska läget. Sedan jag gjorde mig av med bilen har jag svårare att ta mig dit.

Åsa W
Skrev om Wellnessgruppen

Månsidigt, kompetent, vänligt, bra koncept. Gör gott utifrån och in, inifrån och ut!

Helene D
Skrev om Wellnessgruppen

Går på Bootcamp två gånger i veckan och är nu inne på min andra termin. Och Wellnessgruppens Bootcamp överträffar alla mina förväntningar - rolig, härlig, varierande träning som verkligen ger resultat. Jag mår bättre och känner mig stark som en björn! Och fantastiskt att kunna träna utomhus och få stöd av så duktiga och proffesionella tränare.

Hanna Ä
Skrev om Wellnessgruppen

Man får alltid ett fantastiskt bemötande och en otroligt bra service. Sista besöket var en ögonfransförlängning som blev mkt proffsigt gjord. Tidigare har jag fått personlig träning och kostrådgivning och även där mkt proffsigt.

Brittmarie Y
Skrev om Wellnessgruppen

Supertrevligt, professionellt bemötande och omhändertagande.

Christina D
Skrev om Wellnessgruppen

Underbart bemötande och fantastisk sörvis...dessutom finns allt du vill ha inom hälsa och friskvård under samma tak!