Erik Eriksson

Erik Eriksson

Erik Eriksson är mäklare på Widerlöv & Co

Erik Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-02 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 4.6. Erik Eriksson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

38 omdömen om Erik Eriksson

Sedan starten hos Reco 2014
Tobias J
Skrev om Erik Eriksson en del av Widerlöv & Co

Mycket bra bemötande. Skapar förtroende. När problem uppstod löste han situationen på ett mycket bra sätt. Erik uppfyllde våra förväntningar till fullo. Jag rekomenderar gärna. Erik och Widerlöv till andra och kommer själv att nyttja Widerlövs tjänster i framtiden.

Richard J

Väldigt bra, proffsig bemötande

Birgitta A
Skrev om Erik Eriksson en del av Widerlöv & Co

Ett gott och proffsigt bemötande

Sasha M
Skrev om Erik Eriksson en del av Widerlöv & Co

Efter att vi träffat Erik på en visning av ett hus fick vi så otroligt bra bemötande att vi sedan anlitade honom att sälja våran lägenhet. Efter att vi pratat med honom en liten stund var det sedan självklart för oss att just han skulle sälja våran lägenhet, trots att jag har flera bekanta som är mäklare. Ett halvt år senare köpte vi ett hus där även då var Erik mäklare,vilket kändes kanon. Har rekommenderat Erik till några grannar som anlitade sedan honom vid försäljning av sin bostad. Enligt mig har Erik allt en mäklare bör ha, (personlighet,utstrålning, engagemang, energi)!!!

Anton J gillar detta
Per-inge P
Skrev om Erik Eriksson en del av Widerlöv & Co

trevlig tillmötesgående bra att lyssna kunnig i jobbet till stor hjälp

Kerstin M
Skrev om Erik Eriksson en del av Widerlöv & Co

Jag är helt nöjd och resultatet blev över förväntan I början hände ingenting men det är nog så jag har inte sålt så många lägenheter i mina dagar

Lillebror D
Skrev om Erik Eriksson en del av Widerlöv & Co

Duktig kunnig och mycket trevlig i sitt bemötande. Svarade lugnt och tålmodigt på alla de frågor vi hade. Gav ett tryggt och säkert intryck. Fanns tillhands då vi behövde fråga om något.

Stefan B
Skrev om Erik Eriksson en del av Widerlöv & Co

Kunnig, trevlig och tillmötesgående.

Minna J
Skrev om Erik Eriksson en del av Widerlöv & Co

Erik hanterade vår bostadsförsäljning väldigt professionellt och förtroendefullt. Jag uppskattade att han hade en tät dialog med oss och att han alltid hade tid för våra frågor och funderingar.

Irma H
Skrev om Erik Eriksson en del av Widerlöv & Co

Hej! Erik skötte detta perfekt. Stylist och fotograf kom inte på utsatt tid. Häls Gunnar Hult