Johanna Viring

Johanna Viring

Johanna Viring är mäklare på Widerlöv & Co

Johanna Viring har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-02 och har fått 23 omdömen med ett betyg på 4.6. Johanna Viring har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

23 omdömen om Johanna Viring

Sedan starten hos Reco 2014
Fredrik Å
Skrev om Johanna Viring en del av Widerlöv & Co

Vi rekommenderar Johanna å det varmaste. Hon är trevlig, professionell och lätt att arbeta med. När man hamnar i valsituationer är Johanna en bra samtalspartner som hjälper till att identifiera alternativ.

Lotta E
Skrev om Johanna Viring en del av Widerlöv & Co

Hon är suverän. Så proffsig. Man slipper påklistrade säljarfasoner utan träffar en sansad person som är lyhörd och gör sitt jobb på ett mycket fint sätt. Fortfarande hälsar hon glatt när vi ses på Ica. Hurra för Johanna!

Jeanette A
Skrev om Johanna Viring en del av Widerlöv & Co

Johanna har hjälpt oss med försäljning av 3 stycken lägenheter nu och det har fungerat tillfredställande. Vi är mycket nöjda.

Joel J
Skrev om Johanna Viring en del av Widerlöv & Co

Johanna var mycket tillmötesgående och professionell, trevlig och målfokuserad. Vi är nöjda med processen och slutpriset

Johanna M
Skrev om Johanna Viring en del av Widerlöv & Co

Johanna Viring var tydlig och korrekt i sitt bemötande. Hon kändes pålitlig.

Tanja Å
Skrev om Johanna Viring en del av Widerlöv & Co

Johanna är professionell, trevlig och gör inte bara det hon måste, utan tar sig tid för det lilla extra som gör skillnad. Vi rekommenderar henne varmt.

Sven-åke C
Skrev om Johanna Viring en del av Widerlöv & Co

Bra mäklare. Samarbetsvillig och undersökte saker snabbt vid frågor. Kunde hända att hon var svår att få tag på ibland.

Birgitta R
Skrev om Johanna Viring en del av Widerlöv & Co

Vi tycker att Johanna gjorde ett bra jobb i samband med försäljningen av vår bostad

Milka P
Skrev om Johanna Viring en del av Widerlöv & Co

Johanna Viring är en väldigt trevlig och ansvarig mäklare. Kommunikation,engagemang och samarbetsförmåga är hennes starka sidor. Hon har levt upp 100% min förväntan.

Maria K
Skrev om Johanna Viring en del av Widerlöv & Co

Mycket bra mäklare, seriös, varm och trevlig. Jag skulle gärna anlita henne igen!