Widerlöv & Co - Västerås

Widerlöv & Co - Västerås

Ring 021-665 55 55 www.widerlov.se

Välkommen till Widerlöv & Co!

195 omdömen om Widerlöv & Co - Västerås

Susan B
Skrev om Widerlöv & Co - Västerås

Jag vill varmt rekommendera Anna Ivarsson på Widerlöv & Co. Anna är kunnig, drivande, lugn, ödmjuk och flexibel. Trots ett tufft utgångsläge och en minst sagt besvärlig budgivningsprocess så lyckades hon genomföra en bra affär mot alla odds och i enlighet med min egen tidplan.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1101 omdömen 4.8 av 1101 omdömen

Micke J

Vi sålde huset med Anna som mäklare. Kunnig, ödmjuk, lyhörd och framförallt närvarande. Med en fast hand och ett alltid ett glatt humör tog hon oss genom försäljningen trots en inte helt spikrak budgivning. Vill du ha ett proffs med glatt humör och vill känna dig trygg kan vi mycket varmt rekommendera Anna.

Hanna R

Lisa är en professionell och kunnig mäklare. Vi kände oss trygga med henne från första mötet.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2915 omdömen 4.8 av 2915 omdömen

Pontus J

Extremt duktig och bra :) rekomenderas starkt :)

Josefin S

Har blivit väldigt väl omhändertagen på alla sätt.

Svensk Fastighetsförmedling Örebro
4.8/5 i betyg av 1118 omdömen 4.8 av 1118 omdömen

Hej! Jag vill verkligen ta tillfället i akt att tacka dig, Sofie Strömqvist för allt ditt engagemang och stöd under hela processen. Du har

Fredrik P

Väldigt bra och trevligt bemötande, ytterst hjälpsam vid både köp och försäljning. Rekommenderas varmt!

Gerd O

En seriös och lyssnande person som vill att både säljare och köpare skall känna sig nöjda när försäljningen är avslutad. Håller bra kontakt med båda parter.

Mäklarhuset Örebro
4.8/5 i betyg av 2169 omdömen 4.8 av 2169 omdömen

Enligt min åsikt är Victoria den bästa mäklaren. Hon är både trevlig och en utmärkt lyssnare. Victoria utför sitt arbete på ett mycket profe

Eva L

Samarbetet fungerade jättebra och jag är väldigt nöjd. Jag behövde inte engagera mig utan Mats tog hand om allt. Jag fick honom rekommenderad av andra som använt honom vid försäljning och jag rekommenderar honom gärna till andra själv.

Kerstin R

Utmärkt kunnig förtroendeingivande

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Fredrik B

Fick ett väldigt bra och professionellt bemötande av Lisa. Gjorde sitt job enormt bra. Kan verkligen rekommendera henne.

Therese L

Lisa gav ett mycket bra intryck. Hon var professionell och lyssnade och var väl insatt i sitt arbete. Jag kan rekommendera henne vidare.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 932 omdömen 4.9 av 932 omdömen

Carina R

Kunnig, trygg och förtroendegivande. Hon jobbar snabbt och felfritt med ett stort fokus på kunden. Proffsig och personlig. Håller högsta klass på bemötande.

Börge L

Lisa är tjänstvillig och glad och ger ett mycket vänligt och professionellt bemötande. Hon har varit hjälpsam och trevlig i största allmänhet och kan absolut rekommenderas för liknande uppgifter.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 451 omdömen 4.9 av 451 omdömen

Johan är lugn, trygg och erfaren. Med andra ord en perfekt mäklare i stressiga tider.

Eva D

Vi har enbart mycket positiva upplevelser av Lisas bemötande och tvekar inte att rekommendera henne till andra

?

Vi fick ett trevligt och professionellt bemötande och han levde mycket väl upp till vår förväntan. Det har varit en positiv upplevelse och jag kan varmt rekommendera er till andra.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Lotta A

Som kund bemöts man av en arbetsvillig, glad och positiv mäklare där ingenting känns omöjligt. Väldigt bra på att informera om vad som sker och hur man går tillväga med nästa steg.

Monica S

Helt suverän mäklare som inte bara sålde vårt hus galant utan även gav råd om inköp av ny bostad! Ringde ett flertal gånger med olika frågor och blev otroligt trevligt bemött!! Rekommenderar Gunilla verkligen å det starkaste! En klippa att ha omkring sig vid försäljning och köp av bostad!!!

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1108 omdömen 4.7 av 1108 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Mari J

Anna lotsade professionellt genom hela försäljningsproceduren. Hon var lättsam och lyhörd för idéer och önskemål. Hon ingav förtroende. Det känns tryggt när man gör viktiga affärer.

Magnus S

Mycket engagerad, lyhörd och positiv.

Fastighetsbyrån Örebro
4.7/5 i betyg av 2162 omdömen 4.7 av 2162 omdömen

Mycket professionellt intryck vid första besöket. Bra upplägg på försäljningen där vi kunde släppa allt och koncentrera oss på att hitta nyt

Emma H

Anna var suverän som mäklare. Jättenöjd!

Martina E

Gunilla är mycket professionell i sin roll som mäklare. Det finns inga baktankar och hennes åsikter upplevs som äkta. Hon är snabb att återkoppla vid eventuella frågor och alltid tillgänglig oavsett när på dygnet och under veckans alla dagar. Vi är mycket nöjda med Gunilla och kan varmt rekommendera henne till andra hussäljare/köpare.

Magnus L

Mycket trevlig, kunnig och genuint intresserad av sina klienter.

Annica L

Mycket redigt, lugnt och proffsigt bemötande. Kändes tryggt! Gjorde det som behövdes på smidigt sätt.

Tommy N

Jag upplevde Gunilla som positiv och väldigt tillmötesgående. Fick alll hjälp jag behövde och alltid svar på mina frågor, dessutom så lyckades hon sälja min lägenheten för mer än vad jag hade förväntat mig. Dessutom måste jag ge ett plus även till mäklar assistenten Jenny, hon var alltid snabb på att svara.

Jenny E

Anna är ambitiös, välvillig och duktig på sitt jobb. :)

Anna S

En mycket trevlig och hjälpsam mäklare som skötte försäljningen av vår bostad på ett mycket bra sätt.

Cecilia S

Lisa är en fantastisk mäklare och vi är supernöjda med allt arbete kring vår fastighetsförsäljning. Dessutom är det trevligt med smådetaljer som Widerlöv har, tex släpkärra, städning och det lilla extra för köparna med champagne och glas och ett välkommenlapp. Vi kommer rekomendera henne och Er.

Lars S

Vi är mycket nöjda med Gunilla, uppfyller helt vår förväntan, Effektiv, saklig, kunnig och trevlig! Gunilla tog in kollegor vid egen semester som också uppfyllde vår förväntan!

Kaltrina L

Mycket duktig och professionell. Tillvaratar både säljarens och köparens intressen!

Cecilia S

Vi fick ett väldigt bra bemötande ifrån mäklaren. Hon är kompetent och förtroendeingivande. Hon levde verkligen upp till våra förväntningar på hur vi anser att en mäklare ska vara.

Gottfried G

Proffsig, rak och trevlig. Från råd till hur lägenheten bäst presenterades, till visning och budgivning - allting gick som en dans.

Malin B

Lisa är en mäklare i toppklass. Inger stort förtroende och engagemang. Vårt självklara val av mäklare.

Marie K

Nöjd kund . Mycket bra bemötande

Patrik K

Jättetrevligt bemötande från första dag. Vi har fått god bra hjälp med allt rörande vår försäljning av bostad.Proffsigt! Vi kan rekommendera Anna och Widerlöv till andra.

Carina K

Gunilla Normansson är kunnig, lyhörd, professionell och är gör allt för sina kunder. Om och när jag ska sälja en fastighet så kommer jag definitivt att kontakta henne!

Mats G

Försäljningen gick fort, vilket var jättebra. Eftersom jag bor på Öland var det svårt att ta sig till V-ås för underskrifter etc. men det var inget problem. Det var vändande post som gällde. Bra!!

Mats S

Anna gav ett ödmjuk och proffesionellt intryck när jag och min fru var speklanter på en nybyggd lägenhet. Hon skötte sedan vår husförsäljning på ett tryggt och bra sätt. Anna har uppfyllt våra förväntningsr mycket väl. Anna är en tillgång för Widerlöv & Co.

Sven Axel B

Proffsigt bemötande och allt fungerade väldigt bra. Man känner sig trygg med Mats.

Jessica G

Kan varmt rekomendera henne. Hon är kunnig, engagerad och driven. Bättre mäklare får man nog leta efter.

Thomas B

Har bara gott att säga om Gunilla! Om jag personligen skulle öppna ett företag inom denna bransch så skulle mitt första anställnings samtal gå till Gunnilla. Hon är helt suverän helt enkelt!

Daniel M

Otroligt duktig och proffsig men en stenkoll på vad som behöves göras och inte inför sälj av bostad. Snabb på svar och generellt lätt att ha kontakt med.

Anders K

Vi fick mycket bra assistans vid vår husförsäljning och är väldigt nöjda med Widerlövs!

Mats N

Bra service. Bra exponering. Nöjd med bemötandet.

Viviann B

Johan Lind är en mycket kompetent och komplett mäklare. Mycket noggrann. Höll oss hela tiden informerade om händelser i försäljningsprocessen från början till slut på ett mycket bra sätt. Trevligt bemötande i alla lägen. Tog sig god tid med oss som kund. Vi rekommenderar starkt Johan Lind vid mäklaruppdrag.

Maria O

Mats har förmåga att fånga upp köpare och säljares behov och när det krävs, agera gennom att lämna förslag hur olika situationer kan lösas. Mats deltar aktivt genom hela processen.

Marie M

Mats är en mycket proffsig mäklare. Han är lika bra vid försäljning som vid köp av ny fastighet då vi valt att använda honom till båda. Jag kommer om behov finns, använda Mats igen. Jag har även rekomenderat Mats till vänner och bekanta. Speciellt för mig, har Mats känns trygg, ärlig och kunnig. Han har ett mycket trevligt bemötande som fått mig att känna mig viktig som kund.

Per Erik Magnus H

Jättenöjd med hans försäljningsjobb samt efterföljande deklarationshjälp. Bra dialog genom hela processen. Rekommenderas.

Kerstin P

Johan Lind var min mäklare när jag 2014 köpte en nyproducerad lägenhet och sålde min gamla. Johan Lind är sällsynt begåvad vad gäller att kombinera yrkeskunnande och medmänsklig finkänslighet samt värme. Jag kände mig trygg som kund och blev alltid synnerligen trevligt bemött när jag hade frågor och funderingar runt köp och försäljning.

Lena W

Vi tyckte att Johan var en mycket duktig mäklare, proffsig, tillmötesgående och allmänt trevligt.

Alan K

Mycket seriös och trevlig. Vad behöver ni att jag ska skriva ? världs historia. Han var bra.