Willy:s AB

4.0

3 omdömen om Willy:s AB

Rebecka W
Skrev om Willy:s AB

Den mest välsorterade willysbutik som jag besökt. Priserna är som de brukar väldigt förmångliga och variationen på märkena är stor. I övrigt är butiken relativt stor och de gånger jag besökt den också väldigt städad och ren. Ett litet minus är att den ligger i Marieberg, vilket gör att det blir lite av ett projekt att ta sig dit om man ej har bil och bor utanför stan.

Emma E
Skrev om Willy:s AB

Willys tycker jag är en bra affär som har det man är ute efter, och ofta mycket bra priser. Fruktdisken är alltid fräsch även fast priserna är så låga. Gillar att man har lite att välja på när man handlar beroende på tycke ochs smak. Kanske inte är den mest redigaste butiken, men den funkar helt klart. Nackdelen i Örebro är att de ligger lite på sidan om, men det är klart värt ett besök.

Johanna N
Skrev om Willy:s AB

Willys har det mesta. De har en prisvariabel när det gäller det mesta. Från märket el dorado eller willys egna märke till märken som arla eller kungsfågel. Det är upp till var och en att avgöra hur mycket pengar man vill lägga på varje vara. Deras kända storförpackningar gör att barnfamiljen sparar mycket pengar, men även studenten som kan passa på att slänga in en del i frysen. Det ligger bra beläget vid marieberg centrum och många passar på att besöka willys för storhandling vid lönehelg. Som sagt, bra priser och stor variation.