Wise Professionals Stockholm

Wise Professionals Stockholm

4.1

Wise Professionals är Rekryteringsbyrån som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar. Vi arbetar tillsammans med några av Sveriges starkaste arbetsgivarvarumärken och tillsammans med kunder och kandidater som ställer höga krav. Hur kan vi hjälpa dig? Wise Professionals erbjuder tjänster för dig...

10 omdömen om Wise Professionals Stockholm

Camilla A
Skrev om Wise Professionals Stockholm

Rekrytering via Eqonomy fungerade väldigt bra. Rekryteraren förstod snabbt våra behov och var mycket engagerad genom hela processen. Outplacement via Wise proffesionals har varit övervägande bra. De flesta har varit nöjda med sina coacher medan några har varit mera negativa.

Alexandra S gillar detta
Maria H
Skrev om Wise Professionals Stockholm

Wise/KiMM är vår största leverantör av rekryteringstjänster då vi är mycket nöjda med kunnighet, servicenivå, process, noggrannhet och engagemanget från rekryteraren.

Alexandra S gillar detta
Sanna S
Skrev om Wise Professionals Stockholm

Snabba och professionella men har kommit att bli stora med känslan av att idag vara mer av "fabrik".

Katarina K
Skrev om Wise Professionals Stockholm

Rekryteringsstöd kring två tidsbegränsade tjänster. Bemötandet har varit utmärkt, med god service och bra återkopplingar. Tillsättningarna ha rhittills varit utmärkta.

Sofi K
Skrev om Wise Professionals Stockholm

Serviceminded, snabba och trevliga att ha att göra med.

Jonas P
Skrev om Wise Professionals Stockholm

Bra och trevligt bemötande. Medelmässig återkoppling under processen. Medelmässig behovsanalys Rekrytering

Ann H
Skrev om Wise Professionals Stockholm

Bra erfarenhet, bra dialog med rekryteraren och värdefull analys av kandidat.

Jörgen R
Skrev om Wise Professionals Stockholm

Mycket bra och professionellt. Vi hyr inte HR-person. Mycket bra!

Kerstin H
Skrev om Wise Professionals Stockholm

Vi har använt dem vid bemanning i samband med sjukdom och ledighet vid några tillfällen. I ett fall har vi tagit över kontraktet och anställt personen i fråga. Det har fungerat alldeles utmärkt och deras representanter är både kunniga och serviceminden

Marie Å
Skrev om Wise Professionals Stockholm

Vi använde Wise för rekrytering av en chef och vi hade ett inledande möte där vi beskrev tjänsten och vilka kompetenser som krävs, samt vilka personliga egenskaper vi sökte. Mötet var trevligt och vi fick en optimistisk tidplan. Denna tidplan höll inte. 2 av 4 kandidater som sedan presenterades stämde inte överens med de krav vad vi tyckte vi hade förmedlat, men vi valde ändå att träffa alla fyra. Vi gick vidare med de två som passade tjänsten bäst. Vi anställde till slut en av dem och är nöjda med den kandidaten. Sammanfattning: En skakig väg till ett bra resultat till slut.