Workmint

Workmint

Ring 08-400 208 50 vacancies.workmint.com

Workmint är ett digitalt rekryteringsbolag som präglas av ansvarstagande, affärsförståelse och hjärta. Vi skapar oss en förståelse för både jobbsökande och arbetsgivare, snabbt och skickligt. Är du jobbsökande kan du via oss på Workmint bli tillgänglig för ett brett nätverk av rekryterare, bemanningsföretag och headhunters....

15 omdömen om Workmint

Joel T
Skrev om Workmint

Proffsiga, engagerade och drivna. Den bästa erfarenheten vi har haft av ett rekryteringsbolag Joel Törnqvist VD, Safe Dental Partner

Fariba B
Skrev om Workmint

Vi har haft hjälp från Workmint vid flera rekryteringsprocesser och det har fungerat utmärkt. De känner till oss väl och har tidigare presenterat bra kandidater.

Ghalia A

professionellt men ändå personligt,

Ewa S
Skrev om Workmint

Mycket professionellt bemötande - väl förberedda, pålästa, engagerade och framför allt intresserade av att vara en god partner i de olika processer, som vi genom åren samarbetat i. Jag har köpt bemannings- och rekryteringstjänster under ett stort antal år. Workmint har alltid, utan undantag, levererat enligt överenskommelse. Till en början var jag positivt överraskad, men sedan var det en självklarhet att de alltid levde upp till mina högt ställda förväntningar och önskemål. Bättre leverantör kan man inte ha!

Jelena P
Skrev om Workmint

Proffsigt och effektivt! Väldigt trevlig personal:-)

Anna L
Skrev om Workmint

Vi har fått hjälp med flertalet rekryteringar och alltid med ett glatt och proffsigt bemötande.

Anna S
Skrev om Workmint

Vi behövde flera nya kollegor relativt snabbt. Workmint visade stort engagemang och plockade fram många bra kandidater. Workmint är lätta att få tag på och de ger snabb återkoppling. Vi kan varmt rekommendera Workmint till andra företag som behöver rekryteringshjälp.

Tor N
Skrev om Workmint

Vi har använt Workmint flertalet gånger och de har sett till att fylla nästan hela vårt kontor med nya kollegor. Vi är nöjda både med bemötandet, prislappen och Workmints uppföljning. Därför rekommenderar vi dem till alla vi stöter på som behöver hjälp med rekrytering.

Emelie H
Skrev om Workmint

Vi använda Workmint för att hitta en ny kollega och fick in massa bra tips på lämpliga kandidater. Vi var väldigt nöjda med både servicen och utbudet av kandidater och kan absolut rekommendera Workmint!

Herman B
Skrev om Workmint

Josefin hjälpte mig på ett väldigt bra sätt, riktigt duktig! Professionellt intryck från första början och väldigt bra uppföljning. Kan starkt rekommendera Josefin och Workmint.

Susann h
Skrev om Workmint

Jag kan med gott samvete, starkt rekommendera Workmint när det gäller rekrytering. De arbetar personligt och träffsäkert med att stötta i hela rekryteringsprocessen och är grymt engagerade och motiverade människor att arbeta med. Oerhörd kompetenta och professionella på alla sätt och vis. Jag tycker Workmint inspirerar och lyfter fram rekryteringsbranschens syfte - att matcha kandidat och företag - OCH det märks direkt att det är den långsiktiga relationen som är viktig!

Lisette O
Skrev om Workmint

Jag är väldigt nöjd med min rekryteringsprocess och med att det inte slutade där utan att de följde upp med genuint intresse. Boontariga är väldigt professionell och jag kan varmt rekommendera henne och Workmint.

Susann h gillar detta
Annika T
Skrev om Workmint

Jag kan varmt rekommendera Workmint. En seriös aktör som med stort engagemang och hjärta tar sig an nya projekt. Boontarigas arbete/bemötande är personligt och professionellt.

Douglas G
Skrev om Workmint

Vi har anlitat Workmint två gånger och blev riktigt nöjd båda gångerna. Blev rekommenderad via en vän att kontakta Workmint då jag hade problem med att hitta någon att verkligen lita på. De är inte bara seriösa och levererar bra resultat utan de är grymt inspirerande och roliga att jobba med. Riktiga energisprutor! Det har gjort hela resan så mycket givande. Kan verkligen rekommendera!!

Tobias B
Skrev om Workmint

Workmint är en utmärkt partner när det gäller rekrytering. Boontariga och Ida som leder företaget har en gedigen erfarenhet av försäljning och hänger sig verkligen till 200% i rekryteringsprocessen. Därutöver är de utmärkta att samarbeta med och har en mycket god förståelse för sina kunder. Rekommenderas varmt!