Xtravaganza Viktcenter

Xtravaganza Viktcenter

Ring 08-400 200 93 www.xtravaganza.se
4.2

Hos oss får du en personlig hälsokonsult som stödjer dig efter din väg mot ditt nya lättare liv, du kommer också att få stöd och uppmuntran av dina gruppkamrater. Du tränar både din inre och yttre styrka samt motivation och uthållighet. Vi arbetar efter Xtravaganzas ledstjärnor Mental Träning, Mental Näring, God Energi och Rörelseglädje...

48 omdömen om Xtravaganza Viktcenter

Margareta S
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Jag önskar att det skulle vara öppet på helgerna!!!

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Satu G
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Jag gick inte så länge hos er utan jag började i sollentuna och tyvärr kände jag mig lite utanför för i början var vi en grupp i sollentuna men många slutade när vi blev flyttad till Vasastan, det blev inte gemenskap med dom här medlemmarna.

Anita M
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Bemötandet är bra. Personalen vänliga och positiva. Hör efter hur det går om man inte varit där på ett tag så ringer de upp och hör hur man mår. Det tycker jag är bra.

Cecilia E
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Det funkar dessutom jätte trevlig och kunnig personal.

Camilla K
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Trevlig personal frågar hur man mår och väntar på svaret

Micke P
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Är galet nöjd med all hjälp jag fick. Väldigt professionell personal. Kan verkligen rekommendera xtravaganza Birger jarlsgatan.

Lars J
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Trevlig stämning och härlig personal, professionella och mycket kompetenta.

Bosse T
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Personalen på Birger Jarlsgatan 118är supertrevlig och serviceminded. Atmosfären är lugn och avslappnad. Alltid välstädat.

Lee N
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Jag tycker det är bra med ett litet gym som finns i närheten. Trevlig personal.

Laila H
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Alltid trevligt att komma hit. Lokalen är ljus och välkomnande. De proffsiga konsulterna tar emot med soliga leenden, alltid intresserade av att stödja och hjälpa. Mycket bra program, trivsamma grupp-möten. Funktionella träningsredskap, mysigt avslappningsrum med underbara massagestolar. Här trivs man!

Staffan H
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Ett mycket trevligt och välhållet gym som helt tillgodoser min ambition att hålla mig i form. Ett träningspass lämpligt avpassad för min ålder (79) och en stunds avkoppling i massagestolen ger ett välbefinnande som gör att man känner sig yngre.

Micke W
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Personligt, bra uppföljning och peppning, rekommenderas

Jessica
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Trevlig och hjälpsam personal. Litet och trevligt gym. Har bara använt gymmet (ej någon kurs eller så).

Sonja S
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Jag och maken har skaffat oss den utmärkta vanan att gå ett kvarter bort och träna på Xtravaganza minst två ggr i veckan. Bland det bästa vi vet! Redskapen passar oss precis, atmosfären är lugn och vänlig, personalen utomordentligt trevlig, professionell och hjälpsam. Vi konstaterar: först var det något man såg till att göra, sen blev det en vana och nu är det ett rent behov!

Linda O
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Kunnig och trevlig personal. Långsiktigt och hållbart koncept som fungerar och som fokuserar på både kropp och själ.

Charlotte C
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Jag är utmärkt nöjd m Extravaganza på Birger Jarlsgatan o ska ta upp mitt abonnemang där så fort jag ser att jag kan gå, gissar det blir slutet av januari. Trevlig personal,vettig chef. Skälet att jag ej haft abonnemang är att jag reser hela tiden och då blir årslånga bindningar oportioneligt dyra (om man kanske är bortrest halva tiden). Har behov av kortare bindningar, per gång eller per vecka eller per månad eller klippkort.

Halina A
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Lokalen är mycket trevlig, personalen bra, dock kunde de inte motivera mig. Det som är skrämmande att de är hutlösa dyra! Desutom deras avtal är bindande från första dagen - jag har inte hittat någon klausul om ånger vecka eller de 2 vv enling konsumentlagen. Man känner sig fångat i nätet utan möjligheten att backa ur!

Tina V
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Trevlig engarad och kunnig personal.

Lisbet E
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Xtravaganza på Birger Jarlsgatan har vänlig och hjälpsam personal, trevlig och ganska välskött lokal med ett litet urval maskiner.

Ann-Charlotte E
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Jag tycker att xtravaganza är ett bra och center med mycket trevliga och tålmodiga medarbetare som kämpar hårt för att hjälpa oss tjockisar bli smala och vältränade.

Annette E

Ki P
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Trevlig personal, hjälpte mig med något jag inte har klarat tidigare på egen hand. Gå ner i vikt. Tränade nästan inte alls där då öppetiderna var för begränsade.

Johanna L
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Bra gym-maskiner. Lugn och fridfull stämning med härlig musik att att slappna av till. Personalen finns alltid där för att hjälpa till när man behöver någonting eller vill fråga något.

Rita S

Bra affärsidé och koncept

Oskar O
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Trevlig och mysig atmosfär där man känner sig välkommen!

lars k
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Tycker det funkar hur bra som helst. Skulle bara önska att jag för egen del hade lite mindre att göra till höger och vänster.

Agneta W
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Trevlig miljö och duktig, engagerad personal.

Karin F
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Det är mycket trivsamt att komma till träningslokalen. Man bli trevligt bemött och får svar på allt man undrar över. Det känns verkligen att man är välkommen och kan få den tid man behöver med personalen. När man vill träna finns alltid plats vid de olika träningsstationerna och det är väldigt bra att slippa stå i kö. Det vore önskvärt under vinterhalvåret att öppettiderna även skulle innefatta lör- och söndagar.

lotta p

mycket trevligt,välkomnande,och positivt,glädje!!!!

Catharina L

Trevligt och inspirerande.

Jeanette M
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Skön atmosfär super kunnig & väldigt trevlig personal. En lugn och skön oas mitt i vardags stressen med mkt vänligt bemötande. Proffsiga helt enkelt.

Karin S
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Jag är mycket, mycket nöjd med att ha kommit i kontakt med dem. Jag får alltid ett proffsigt och personligt bemötande när jag kommer. Alla medarbetare är kommunikativa och personliga. Tjänsterna är tillgängliga och skapar värde. Tack!

Anna S
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Lugn och härlig atmosfär, trevlig personal och mycket pepp från alla. Det är härligt att bli igenkänd och uppmärksammad när man kommer dit. Jag får känslan att alla verkligen bryr sig om min utveckling. Det är en skön känsla.

Eva H
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Alltid välkomnande, uppmuntrande, rent och snyggt. Min upplevelse är att ingenting är omöjligt för personalen att bistå mig med, det är jag själv som sätter upp ev gränser. Upplever att personalen ständigt lär av varandra vilket jag tycker är toppen.

Rikard S

OK

Eva L
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Kunnig personal, bra bemötande.

lena s
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Trevlig och stödjande personal. Fräscha lokaler och bra utrustade.

B
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

I det stora hela bra. Dock för lite tid till frågor under lektioner. Också för lite möjlighet till individuell planering och målgång. Alla är ej lika. För övrigt tycker jag om Xtravaganzas viktprogram ffa motiverings/avslappningasCD´n. Betygsätt helt OK, ganska bra faktiskt (fråga 2 strejkar lite när jag klickar)

Eufemia I
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Jag tycker att det är super bra. Man får de bästa stödet man kan få och alla är jätte gulliga. Jag hade ångrat mej om jag inte hade börjat gå dit. och rekomenderar det varmt till alla, som behöver. alltid öppet så man hinner dit innan eller efter jobbet och det finns alltid någon där som hjälper en. bra upplägg på allt. har funkat jätte bra.

Mehri A

Anne k
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Fantastiska miljö både interiört och mentalt för oss som medlemmar - städat, frächt och mycket kompetent personal!

Sanna K
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Mycket mycket bra! Kan varmt rekommenderas till alla som vill gå ner i vikt. Det är verkligen värt varenda krona.

Uri R
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Seriös aproach utan en massa New Age flum och kvasivetenskap. Väldigt omtänksamma och ansvarstagande. Skulle klart rekommendera dem för vänner.

Inger E

Marlene J
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Bra, lätttillgängligt placering av ställe i stán, bra öppetttider, fint möblerat & trivsamt. Väldigt serviceminded personal som ger sig tid att lära känna en vid namn och lära känna en lite ytligt så där lagom distans för att på ett bra sätt stötta en person i sin kamp mot vågen.

Tina L

Eivy G
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Toppenpersonal, alltid hjälpsamma, glada och trevliga. De ger kvalificerad rådgivning och hjälper en verkligen att nå sina mål.

Alexander N
Skrev om Xtravaganza Viktcenter

Supertrevlig personal och fräscha lokaler. Rekommenderas!