feedback company

Recos
Ring företaget
Yanisa thai-massage & spa HB

Sandavägen 40 194 63 UPPLANDS VÄSBY

Yanisa thai-massage & spa HB finns på Sandavägen 40 i UPPLANDS VÄSBY och är sökbara på bl.a. Hälsobad och Solarier

Mer funktioner

Vad tycker du om Yanisa thai-massage & spa HB

Läs vad Recos användare tycker om Yanisa thai-massage & spa HB

• Status: 1
    Kristina skrev om Yanisa thai-massage & spa HB:
    Precis hemkommen från en fantastiskt bra thaimassage. Jättetrevlig personal och mysiga lokaler. Kände mig välkommen. Verkligen prisvärt. Kan varmt rekommendera stället. Såg inte röken av någon skylt med förmaningar (se tidigare recension) Ring och boka en tid! Obs! Fel adress angiven, kolla hemsidan istället www.yanisathaimassage.se
    2009-04-18
  • Status: 4
    Lars D skrev om Yanisa thai-massage & spa HB:
    Tyvärr inget att rekommendera. Massösen inledde sitt program enligt standard Thaimassage men rörelser var väldigt lösa, helt utan effekt. Trots två tillsägelser då jag tydligt bad om hårdare massage skedde ingen förändring. På en skylt fanns några punkter uppskrivna. En av dem var att man måste betala massagen även om behandlingen avbryts. Jag har aldrig tidigare sett en sådan skylt. Tydligen har kunder tidigare lämnat en behandling i förtid! Behandlingen var hur som helst en stor besvikelse.

Lars
    2008-09-26
  • Status: 1
    kenneth l skrev om Yanisa thai-massage & spa HB:
    Mycket bra service, underbar personal, trevlig lokal, bra priser – bland de billigaste i Stockholm.
    2008-07-13

Företag nära Yanisa thai-massage & spa HB

Jowa El & Bygg

Odenvägen 18, UPPLANDS VÄSBY
Elizabeth
"Tack för ett strålande resultat med mitt kök! Blev rekommenderad av en vän till mig. Ni skötte era åtaganden strålande. Kom i tid, blev klar i tid och ... "

Müde Collection

Heimdalsvägen 23, UPPLANDS VÄSBY
Deniz Y
Deniz Y tycker
"Müde Collection är verkligen billig affär där dem säljer tofflor, strumpor, badrockar, bäddset. Mycket fin affär rekommenderas "

2 bilder från Yanisa thai-massage & spa HB

Taggar för Yanisa thai-massage & spa HB

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Yanisa thai-massage & spa HB