Yengle´s Service

Yengle´s Service

Ring 08-420 575 02 www.yengles.se
4.5

Yengle's Service har mycket lång erfarenhet inom transport, återvinning och städning.

11 omdömen om Yengle´s Service

Ingrid W
Skrev om Yengle´s Service

Pålitliga, noggranna och mycket vänliga att ha att göra med. Alltid där när jag behöver dem.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Mats R
Skrev om Yengle´s Service

Efter 15 år på samma adress behövde vi anlita ett företag som kunde lösa flytt och flyttstädning samtidigt. YNGLE's service var det enda företaget som kunde lösa allt samma dag. Andra företag ville ha en dag för flytt och en till dag för flyttstädning. Vi är väldigt glada att denna dag gick som planerat och kan varmt rekommendera YNGLE ' S service.

Gert B
Skrev om Yengle´s Service

mycke bra bemötande av mycke trevlig personal..gert,b

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Ing-Marie P

Har anlitat Yengle's Service för fönsterputsning i många år

Barbro W
Skrev om Yengle´s Service

Jag är helt nöjd med Yengle´s Service, både vad gäller fönstertvätt, röjning av skräp m.m. Avser att utnyttja dem framöver. Fönstertvätten är helt OK och även deras bemötande i övrigt.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Bengt R

Vi har varit kunder i över 5 år och aldrig haft några större klagomål

Kennedy S
Skrev om Yengle´s Service

Härliga killar som fixar det mesta! Trevliga och serviceinriktade. Rekommenderas varmt!

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Birgitta E
Skrev om Yengle´s Service

Helt ok! Bra kommunikation och punktliga!

Sofia T
Skrev om Yengle´s Service

Pålitliga och trevliga! Om ordinarie städare får förhinder fixar de alltid en annan som kommer och städar. Likaväl är det aldrig ett problem för dem om man behöver ändra dag eller ställa in. Jobbet blir alltid gjort och de städar noggrant.

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 257 omdömen 4.7 av 257 omdömen

Berit L
Skrev om Yengle´s Service

SÖKTE EFTER EN FLYTTFIRMA . FICK DÅ TIPS AV EN VÄNINA OM DETTA BOLAG. RINGDE DÅ UPP TILL DEM. SOM DÅ HJÄLPTE MIG MED ALL FLYTT, FRÅN PACKNING TILL ATT MÖBLERA UPP MIN NYA LÄGENHET. JAG REKOMENDERAR VARMT DETTA BOLAG.

Maja
Skrev om Yengle´s Service

Jag skulle varmt rekommendera Yengle´s Service med Richard i spetesen till en flyttstädning! Väldigt trevligt och smidigt bemötande som underlättade det för mig som kund och de anpassade sig efter mina behov. Väl utförd städning och detta till ett mycket överkomligt pris. Gjorde hela flytten lättare och jag kommer absolut anställa dem igen vid nästa flytt, tack!

NOEL H gillar detta
Albin Mur & Puts AB