Yvonnes Trafikskola Nynäshamn

Yvonnes Trafikskola Nynäshamn

4.4

Ta körkort i Nynäshamn! Vi erbjuder individanpassad körkortsundervisning till bra pris, i lugn och avstressad miljö. Vi har även, automatbil, intensivutbildning, riskettan, handledarkurs och dyslexiutbildning. Vi utbildar på svenska, engelska och finska.

28 omdömen om Yvonnes Trafikskola Nynäshamn

Nora Evy Elisabet A
Skrev om Yvonnes Trafikskola

Gisela va min körlärare och världens trevligaste lärare en på ett tryggt och lugnt sätt tusen tack… tog körkortet sommaren 2023 och har fortfarande kvar det så vi tackar gisela

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 119 omdömen 4.9 av 119 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

Michael A
Skrev om Yvonnes Trafikskola

Min dotter som har autism tog moppekort och fick massor av stöd och förståelse från första kontakt och hela vägen. Jag kan verkligen rekommendera Yvonnes trafikskola och deras lärare. Tusen tack för all hjälp.

Hosai H
Skrev om Yvonnes Trafikskola

Vill varna för att man kan bli riktigt blåst. Betala över 70 000 kr utan resultat. Trotts att jag körde med olika lärare och de själva hade gjort utbildnings plan. Verkligen super besviken när jag mejlade de om varför ingen av de hade informerat mig om att de inte kunde hjälpa mig så svarade ingen.

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 414 omdömen 4.9 av 414 omdömen

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
Kati J
Skrev om Yvonnes Trafikskola

Tog körkortet i onsdags för 5dgr och klarade teoriprovet och uppkörningen på första försöket. Personalen är helt fantastisk och hela körskolan inger en hemkänsla, att man tillhör "familjen" 😃 Speciellt tack till Gisela som var min lärare. Så pedagogisk i sitt lärande och gav aldrig upp 😃😋

Derman Defne E
Skrev om Yvonnes Trafikskola

Mycket proffesionell trafikskola. Super trevliga och pedagogiska lärare! Rekommenderar starkt!!

Din körskola
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen

Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.

Isabella
Skrev om Yvonnes Trafikskola

Jag rekommenderar verkligen Yvonnes trafikskola! Väldigt kunnig och trevlig personal där jag gärna vill lyfta fram Mattias som jag körde mest med. Jag körde tidigare på en annan bilskola, där mitt självförtroende kördes i botten, men Mattias hjälpte mig att få tillbaka tron på min körning med sitt stora tålamod, stöd och engagemang. Dessutom förklarade han alla moment väldigt pedagogiskt och la upp en perfekt körplan som gjorde att jag klarade uppkörningen på första försöket. Stort tack!

David H
Skrev om Yvonnes Trafikskola

Jag tog körkortet för några veckor sedan. Körskolan är väldigt pricksäker på att lära ut. Personalen är väldigt varmhjärtad och hjälper alltid till med problem -David H

Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3436 omdömen 4.5 av 3436 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

Linus F
Skrev om Yvonnes Trafikskola

Hade förmånen att få köra intensivt på skolan under ett par veckor och sedan återkomma för utbildningskontroll och några extra lektioners finslipande inför uppkörningen. Allt gick vägen och det berodde i hög grad på den kvalificerade, kompetenta och genomtrevliga personal som jag fick stifta bekantksap med på skolan. Stort tack till er alla! // Linus

Pawel M
Skrev om Yvonnes Trafikskola

Bästa skolan alltså! Jag tog mitt körkort på första försöket. Mathias var min lärare. Tack så hämskt mycket för allt du du hade lärt mig Mathias // Pawel Macieszonek

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1546 omdömen 4.8 av 1546 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko

karin s
Skrev om Yvonnes Trafikskola

Hemtrevlig känsla! Bra och ödmjuk receptionist, Tina. Pedagogiska och lugna lärare. Fokuserade på att hjälpa eleven till målet= körkortet!

Anna C
Skrev om Yvonnes Trafikskola

Individanpassad utbildning med kompetent och jättetrevlig personal!

Saltsjö Trafikskola
4.7/5 i betyg av 966 omdömen 4.7 av 966 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari

Helena E
Skrev om Yvonnes Trafikskola

Superbra skola med extremt trevlig personal! Jag har kört med alla lärare och dom är lika pedagogiska. Utan er hade jag aldrig lyckats ta mitt körkort! Tack Tobias särskilt, och alla ni andra. Och tack Tina för att du alltid la energi på att stuva om så att jag fick ett schema som passade mig! Jag klarade teoriprovet vid första försöket (2 fel) och uppkörningen på andra! Tack tack tack!

julia b
Skrev om Yvonnes Trafikskola

Alla lärare är trevliga och bemöter en alltid med ett glatt humör. Ärliga och duktiga på sin sak!

Viktor S
Skrev om Yvonnes Trafikskola

det var väl som trevligt. inga konstigheter liksom.

Joakim B
Skrev om Yvonnes Trafikskola

Trevlig miljö och atmosfär med kompetent personal. Började själv från grunden utan möjlighet att köra privat. Fick via lektionerna stadiga, väl avvägda knuffar framåt ända in i mål där personalen delade min glädje. Har åkt med samtliga lärare, inklusive genomfört Risk 1 och har hela tiden varit nöjd! Stort tack!

Malwa Shinka V
Skrev om Yvonnes Trafikskola

Jag tyckte att det var bra i helheten.

Isabelle
Skrev om Yvonnes Trafikskola

Jag skulle starkt rekommendera Yvonnes till alla jag känner. Jag kom i början på sommaren för att börja köra och trots mitt minst sagt knasiga schema så fick dom ihop en planering runt det som fungerade. Rekommenderar starkt Mattias som lärare, då han förklarar på ett logiskt sätt och efter varje lektion gick jag hem med mera kunskap, och tro på min körning. En helt underbar körskola med stort engagemang! Tusen tack alla ni på Yvonnes för en rolig och givande sommar!

Emilia W
Skrev om Yvonnes Trafikskola

Fantastiskt engagemang och ett otroligt stöd till sina elever. En körskola som inte bara är ute efter att tjäna pengar utan vill att sina elever ska lyckas! Jag tog en intensivutbildning som jag varmt rekommenderar då den gav utmärkt resultat. En uppkörning och ett teoriprov var allt som behövdes. En skola jag skulle rekommendera till mina bästa vänner och min familj. Personalen är trevlig och att köra blir roligt!

Nike
Skrev om Yvonnes Trafikskola

Jag kan varmt rekommendera Yvonnes trafikskola i Nynäshamn. Jag tog efter många år och slit mitt efterlängtade körkort tack vare dem. Personalen, framförallt Tobbe, har varit mycket trevliga och proffsiga. Jag tycker att jag har fått ett fantastiskt bemötande och Nynäshamn är en väldigt trevlig liten stad att köra upp i :) Stort tack till alla!

Helen P
Skrev om Yvonnes Trafikskola

Jag bor i Stockholm men valde att köra i Nynäshamn eftersom jag behövde körkort med kort varsel och antog att jag skulle ha större chans att klara trafiken på en mindre ort. På Yvonnes Trafikskola fick jag ett trevligt och professionellt bemötande från första stund. Yvonne och Tina lyckades pussla ihop en utbildningsplan trots mitt pressade schema. Johan var en mycket noggrann och pedagogisk lärare med stort tålamod. Jag skulle varmt rekommendera trafikskolan åt alla som går i körkortstankar.

Quamru U
Skrev om Yvonnes Trafikskola

En skola med mycket bra lärare!

X
Skrev om Yvonnes Trafikskola

Yvonne och Tobbe var riktigt bra, med olika metoder som passade mig. Johan och jag funkade inte riktigt ihop. Han hade dessutom svårt att hålla tiderna och började de flesta lektioner sent. Över lag är jag nöjd med trafikskolan där Yvonne har varit mån om att allt ska funka.

Heidi V
Skrev om Yvonnes Trafikskola

Bästa trafikskolan enligt mig! Rekommenderar varmt yvonnes trafikskola i Nynäshamn. Jag körde väldigt intensivt i en månad innan uppkörningsdagen. Tänkte innan att det skulle komma att bli en jobbig tid, men måste säga att jag hade bara roligt! Och det är tack vare bästa körskoleläraren Tobias och körskolan (resten av personalen) som sköter sitt jobb på bästa sätt! Man får verkligen ett varmt bemötande på Yvonnes trafikskola samt peppning hela vägen. Det är så mycket lättare att köra när man har en lärare som är lugn...

carolina j
Skrev om Yvonnes Trafikskola

Vill varmt rekommendera Yvonnes trafikskola i Nynäshamn, och körlärare Mattias Ringblom i synnerhet. Hans lugna och trygga bemötande, och förmåga att på ett enkelt sätt förklara hur man ska göra banade väg för att jag skulle kunna ta mitt körkort. Jag har och kommer fortsätta att tipsa om att boka in sig på körlektioner på Yvonnes trafikskola, och som sagt speciellt med Mattias Ringblom. Jag såg bilkörning som något jag aldrig skulle få in, men med rätt lärare är det möjligt!!

Kim
Skrev om Yvonnes Trafikskola

Tog körlektioner och det gick bra, hade olika lärare och vissa var bättre än andra, men genomsnittet var riktigt bra!

Kristoffer P
Skrev om Yvonnes Trafikskola

Jag vände mig till Yvonnes trafikskola när det var dags att skaffa körkort. Valet var ganska enkelt eftersom jag tidigare bott i Nynäshamn och känner väl till Yvonnes trafikskola. Nynäshamn är en trevlig stad att lära sig köra bil i. Man slipper den värsta storstadshetsen samtidigt som alla moment finns där. Under min utbildning tillkom även den sista sträckan på motorvägen som numera går hela vägen ner till Nynäshamn. På Yvonnes fick jag ett väldigt trevligt bemötande och peppning hela vägen. Mina lärare kunde på...

JOHAN H
Skrev om Yvonnes Trafikskola

Tog körkortet för två år sedan i september månad (2007) där jag tog två lektioner på Yvonnes Trafikskola innan min uppkörning (jag tränade privat). Jag fick sitta med den mest opedagogiska person jag någonsin mött. Jag fick det påpekad konstant att jag "inte kunde köra bil" och om jag "inte ens kan starta ordentligt" så är jag körd på uppkörningen som analkade. Jag fick även det påpekat att det var mitt fel när han bad mig köra upp för en igensnöad backe trots att jag frågade om det vore så klokt med tanke på all snö....

Lia
Skrev om Yvonnes Trafikskola

Mycket seriös skola med trevlig och duktig personal!