Zomna

Zomna

Ring 08-551 111 15 www.zomna.se
2.6

Säljer ergonomiska madrasser och kuddar

5 omdömen om Zomna

ELLA G
Skrev om Zomna

Hej! Vi har försökt få tag på kundservice via telefon hur många gånger som helst, samt mailat. Vi behöver skicka tillbaka en bäddmadrass som var för mjuk för vår smak. Snälla återkom så vi slipper gå vidare. Vi är studenter och behöver kunna lägga pengarna på en madrass som inte förstör våra ryggar. Med det sagt kan andra säkert gilla den, men den passade ej oss och ni har en utlovad 30 dagars garanti. Hälsningar, Ella och Arvid

Christina H

Rekommenderar verkligen Zomna. Vaknar numera utvilad med en rygg som känns som ny varje morgon. Enkel och lättförståelig service med mycket hjälpsam personal. Dessutom blixt snabb leverans!

Erik E
Skrev om Zomna

Bara positivt att säga om detta företag. Föredömlig, kunnig och hjälpsam kundsupport. Snabba leveranser av kanonprodukter till mycket bra priser. Vid tidigare köp var det fel på ett blixtlås till madrassöverdraget, och man skickade då utan minsta dröjsmål eller krångel ett nytt överdrag.Det kallar jag service. Kommer definitivt att handla där igen !

Bo O
Skrev om Zomna

Riktigt rörigt företag, returer fungerar inte, har returnerat varor till dem för 2 månader sedan, de har fortfarande inte hittat paketet, har fått fakturapåminnelse från Klarna (som sköter deras fakturer) trots att vi både mailat och pratat med en förvirrad man hos Zomna som varje gång man ringer vill att man ska skicka ett mail iställer för att hålla på att ringa.

Kristoffer L

Zomna är ett företag som säljer ergonomiska kuddar och madrasser. Zomna är också ett blufföretag som ingen någonsin bör handla från. Jag ska förklara varför. Jag beställde deras kuddpaket med tre olika ergonomiska kuddar för 678 kr, inkl. frakt. Jag fick hem dem och började använda dem, och fann tyvärr snart att sovkudden inte alls höll måttet. Den var väldigt låg och sjönk ihop när man sov på den, jag fick inget stöd för nacken överhuvudtaget. En av anledningarna till att jag valde att beställa kuddarna från Zomna är...

Pentti H och 2 andra gillar detta