Elitfönster På Plats Halmstad

Elitfönster På Plats Halmstad

3.6

Välkommen till Elitfönster På Plats Halmstad! Bor du i Båstad, Halmstad, Hylte, Laholm, Ljungby, Markaryd, Älmhult, Ängelholm eller Örkelljunga? Då kan du få fast pris på ett komplett fönsterbyte. Kontaktperson i din region är Pär som har många års erfarenhet inom branschen.

5 omdömen om Elitfönster På Plats Halmstad

Sedan starten hos Reco 2020

Marine G

No problem with Pär (or Leo) themselves, as it looks like they are trying their best. My main problem is that it obviously feels like the communication between Elitfönster and Elitfönster på plats doesn't work at all. I had a reclamation on the windows installed (missing options from the factory, windows not opening). It has been 3 months I'm waiting for an option that I paid for, and no one can fix my problem. Elitfönster says it's not their problem (to me) and tells me to contact På plats. På plats tells me they...

Kjell G

Träffade aldrig Pär Pettersson. Det var hans medarbetare vi hade kontakt med, och vi var jättenöjda med den kontakten.

Carl-Johan P

Trevligt bemötande hela vägen från första samtalet till färdigt projekt.

Lars-olof E

Jag hade kontakt med Per Peterson vid köpet, men affären avslutades med Leo Peterson och han utförde det perfekt Jättebra kontaktperson. 👏👏👏

Marita B
Skrev om Elitfönster På Plats Halmstad

3 fönster samt balkongdörr. Utmärkt bemötande! Perfekt resultat. En missad beställning av fönsterbrädor blev senare en felbeställning som sedan ledde till att slutresultatet drog ut på tiden. Som kund kände jag mid dock trygg hela vägen med att min kontaktperson på företaget tog hand om detta och jag behövde aldrig stöta på eller oroa mig. Anlitar absolut företaget igen när det blir dags för fler fönsterbyten!

Elitfönster På Plats A gillar detta