Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Bandhagen OKQ8 Bilverkstad Bandhagen

OKQ8 Bilverkstad Bandhagen

Bärbogränd 2, 124 32 Bandhagen — Visa karta

Vi är ett tryggt val när du behöver hjälp med bilen!

Hög kvalitet och effektivitet präglar allt vi gör i verkstaden och vi vill alltid bemöta dig på ett trevligt och professionellt sätt. Vi bryr oss och vill att du ska trivas hos oss på Bandhagen Bilservice.

Här kan du lämna in bilen för service och felsökning, olika typer av underhållsarbeten som oljebyten, däckbyten osv. samt reparationer. Våra mekaniker följer alltid rekommendationer från fabrikören och skriver gärna detaljerade kostnadsförslag inför ett arbete. Du får alltid 12 månaders garanti på utfört arbete.

Välkommen in till verkstaden så ska vi ta väl hand om din bil!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 4 kunder tycker om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen

• Ivar  S
    Ivar S skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Vänligt och informativt bemötande. Bilen fick ny bränslefördelningsslang och nytt batteri. Företaget levde upp till mina förväntningar och höll sitt löfte om utlovad tid. Ivan var mycket serviceinriktad och förtjänar en eloge.
  • Isak  L
    Isak L skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Jag rekommenderar gärna OKQ8 bilverkstad i Bandhagen . Jag har känt gänget i flera år och enbart haft goda erfarenheter. En stor fördel är att de arbetar med alla bilmärken.
    Plus för servicekänslan också.dessutom man får Som OKQ8-medlem återbäring på bilservice
    WWW.OKQ8bilservice.se
  • Sandra  L
    Sandra L skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    För detta verkstad kan Jag lämna de allra bästa rekommendationerna. Alltid hjälpsamma, mycket kunniga och yrkesskickliga och mycket trevligt bemötande.Bra priser. TACK +++++
  • Rickard  s
    Rickard s skrev om OKQ8 Bilverkstad Bandhagen
    Bästa stället under mina 20 år som bilägare, förutom bra pris och fantastiskt bemötande fick jag direkt 25% på arbetet för att jag servade bilen samtidigt. Dessutom fick jag utan kostnad
    bilen tvättad, lampa bytt och läckande styrservo fixat, och till sist bilen hemkörd, DET är service!!

Bärbogränd 2, 124 32 Bandhagen