Mäklare Gotland Gotland Svensk Fastighetsförmedling Visby Bernt Björkqvist
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 74 Läs vad Bernt Björkqvist

• Erik B skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-07-05

Bra och rakt på sak. Lyhörd och hjälpsam. Köpte småhusenhet på mellersta Gotland. Läs mer
  • Kjersti J skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-05-01

När det efter 17 år blev dags att sälja vårt fritidshus i Hellvi var det självklart för oss att ge Bernt Björkqvist uppdraget. Vi mindes honom som vänlig, kunnig och professionell i samband med köpet av huset. Våra förväntningar var mer än väl uppfyllda.
    Bernt har utfört sitt uppdrag på bästa tänkbara sätt och vi kan mycket varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Jens R
    Jens R skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-04-16

Sålde vårt sekelskifteshus i Visby med hjälp av Bernt Björkqvist. Vänligt och engagerat bemötande kännetecknar Bernt. Vi hade förhoppningar om ett visst slutpris, vilket Bernt hjälpte oss att få ut, och lite mer därtill. På det hela taget en lyckad affär. Läs mer
  • Thomas B skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-03-24

Hej
    Vi har köpt en lägenhet och sålt huset vi mäklare och våra förväntningar är bara positiva.
    Kan bar säga gott om dom. Läs mer
  • Sven E skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-03-14

Bernt Björkqvist på svensk fastigförmedling har fått mitt förtroende att sälja min lgh i Visby. vilket han har gjort. Han är mycket tillmötesgående, ringer ofta och berättar hur de går. Jag kommer alltid att använda Bernt i mina framtida eventuella fastighetsaffärer. Jag kan varmt rekommendera Bernt Björkqist. Läs mer
  • Janette H skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-03-02

Mycket bra och professionellt bemötande. Läs mer
  • Anette P skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-02-28

Allt har varit lättsamt och fått mycket trevligt bemötande i samband med försäljningen av min villa i Visby. Har känt mig trygg med Bernts mångåriga erfarenhet och då jag är bosatt på annan ort har det varit fantastiskt att kunna lita på mäklarens kompetens och med varm hand kunna överlåta arbetet med försäljningen. Läs mer
  • Maja H skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-02-20

Köpte och sålde samma radhus inom ett år och Bernt var mäklare i båda fallen. Vi är mycket nöjda med hans lättillgänglighet, engagemang och kunnande. Rekommenderas! Läs mer
  • Katarina B skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-02-10

En villa i Visby.
    Fick från början till slut ett mycket professionellt bemötande av Bernt.
    Vår önskan var att affären skulle bli klar innan årets slut. Seriöst intresserade kunder. Bra visningar.
    Är mycket nöjd med förberedelserna- utförandet och avslutningen av försäljningen.
    Om det skulle behövas kommer vi troligen att vända oss till Bernt igen. Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-02-06

Försäljning av bostadsrätt i Visby. Mycket bra uppstartsmöte med nyttig information och god dialog. Upplevt att mina synpunkter och önskemål tagits väl tillvara under hela ”resan”. Fotografering, marknadsföring och visningar har gått i rask takt med kontinuerlig återkoppling och försäljning kunde genomföras redan efter tre veckor.
    Ledorden är professionellt, effektivt och kundorienterat. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Visby

Bernt Björkqvist