Bernt Björkqvist
Registrerad mäklare sedan 1989
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att träffa olika människor.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Lång erfarenhet och kunnig.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Lugn och målmedveten, en god lyssnare.

Vad gör du helst på fritiden?
Sjunger i kör eller spelar golf.

Hur ser din drömbostad ut?
Modern villa med strandtomt på Gotland

Vad vet vi inte om dig?
Har tidigare jobbat som medicinteknisk ingenjör Läs mer

Läs vad 95 Läs vad Bernt Björkqvist

• Anders H sålde sitt hus med hjälp av Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2020-02-25

Söder
    Har sålt en villa i Visby

Professionellt och mycket bra bemötande. Märks tydligt att han har lång erfarenhet och kan använda sig av den.

Bernt har klart levererat i nivå med eller över våra förväntningar.

Vi är mycket nöjda med Bernt och det han hjälpt oss med i en av våra största affärer. Vi ser också till att det förmedlas till våra vänner. Läs mer
  • Ronny L sålde sin bostad med hjälp av Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2020-01-24

Klintehamn
    HAR HELA TIDEN HAFT EN BRA KÄNSLA AV BERNT,HAN ÄR SAKLIG NOGA OCH MÄNNSKLIG SÅ DET GICK FINT ALLT,,,SÅLDE EN GÅRD. Läs mer
  • Clas-erik S köpte sin lägenhet med hjälp av Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2020-01-18

Innerstad
    Köpt Södertorg 19 och haft 3 bra möten med Bernt, upplever honom som rak, saklig och kunnig.
    Vi känner stort förtroende för honom och hans byrå, högsta betyg av oss! Läs mer
  • Lina S köpte sitt hus med hjälp av Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-11-18

Furulund
    Tryggt och stabilt genomförande av affär! Köpt villa i Visby! Bernt har nått upp till våra förväntningar och kan rekommendera honom vidare! Läs mer
  • Roger B sålde sin lägenhet med hjälp av Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-11-13

Visby
    Vi har köpt lägenhet ocg sålt vårt hus igenom Bernt. Har är väldigt trevlig och proffsig men har kanske lite bråttom att avsluta.
    Vi är nöjda. Läs mer
  • Jan A sålde sin lägenhet med hjälp av Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-11-05

Söder
    Toppenbra; Väldigt proffsigt hanterande och högsta betyg på bemötande och högsta servicenivå med det där lilla extra utan att behöva be om det. Läs mer
  • Björn Eidsvold R sålde sin lägenhet med hjälp av Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-10-28

Tingstäde
    Bra mäklare, vi fick det bud vi hoppades på på kort tid. Läs mer
  • Jan O sålde sin lägenhet med hjälp av Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-10-27

Öster
    Utmärkt hjälp vid köp av nyproducerad HSB lgh. Vi fick det vi önskade!
    Utmärkt hjälp vid privat försäljning av egen BRF lgh, med administrativt stöd från Bernt Björkvist, Visby. Läs mer
  • Liselotte L köpte sin lägenhet med hjälp av Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-10-26

Visby
    Köp av bostadsrätt i Visby. Mycket bra och proffsigt bemötande.
    Och ändå väldigt personligt.
    Använder honom gärna igen vid tillfälle. Läs mer
  • Eva M sålde sin stuga med hjälp av Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-10-26

Klintehamn
    Bernt är toppen på alla sätt! Han är lugn och inger stort förtroende. Vi sålde med hjälp av honom, allt gick smidigt! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Visby

Bernt Björkqvist