Mäklare Gotland Gotland Svensk Fastighetsförmedling Visby Bernt Björkqvist
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 67 kunder tycker om Bernt Björkqvist

• Maja H skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-02-20

Köpte och sålde samma radhus inom ett år och Bernt var mäklare i båda fallen. Vi är mycket nöjda med hans lättillgänglighet, engagemang och kunnande. Rekommenderas! Läs mer
  • Katarina B skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-02-10

En villa i Visby.
    Fick från början till slut ett mycket professionellt bemötande av Bernt.
    Vår önskan var att affären skulle bli klar innan årets slut. Seriöst intresserade kunder. Bra visningar.
    Är mycket nöjd med förberedelserna- utförandet och avslutningen av försäljningen.
    Om det skulle behövas kommer vi troligen att vända oss till Bernt igen. Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-02-06

Försäljning av bostadsrätt i Visby. Mycket bra uppstartsmöte med nyttig information och god dialog. Upplevt att mina synpunkter och önskemål tagits väl tillvara under hela ”resan”. Fotografering, marknadsföring och visningar har gått i rask takt med kontinuerlig återkoppling och försäljning kunde genomföras redan efter tre veckor.
    Ledorden är professionellt, effektivt och kundorienterat. Läs mer
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-01-09

Köp av bostadsrätt och hjälp med upprättande av överlåtelseavtal. Snabb, smidig och trevligt bemötande. Mäklaren motsvarade förväntningar och lite till. Toppenbra! Läs mer
  • Barbro H skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2018-12-22

Lättsamt effektivt tillmötesgående problemfritt Läs mer
  • Marielle C skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2018-12-06

har funkat toppen:) med försäljningen av vår lägenhet Läs mer
  • Martin N skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2018-11-01

Sålt tomt på Gotland. Är mycket nöjd med mäklarens arbete. Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2018-10-08

Jag har köpt ett litet hus/torp på Gotland, Klinte Prästgården. Jag fick ett mycket bra bemötande, tryggt och informativt.
    Det var mitt första köp av en bostad så det var ett stort steg. Men jag kände att jag fick stöd och hjälp av min mäklare som lotsade mig genom hela processen. En mäklare med kunskap och ett lugn. Läs mer
  • Christer S skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2018-09-20

En erfaren och kompetent mäklare ger som här ett bra resultat för både köpare och säljare Läs mer
  • Margareta S
    Margareta S skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2018-09-05

Försäljning av lantbruksfastighet Fröjel, Gotland.
    Kunnigt och professionellt bemötande med hög servicenivå alltid med kunden i centrum, oavsett om det gäller säljare eller köpare.
    Vill varmt rekommendera Bernt Björkqvist och övriga på Svensk Fastighetsförmedling i Visby. // Margareta Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Visby

Bernt Björkqvist