Johan Fahlstedt
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare skulle jag säga är alla möten med trevliga människor som man få uppleva.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är driven och siktar på att göra mitt allra bästa i alla lägen.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är för tillfället huset som jag bor i nu.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har utbildat mig till Skogsingenjör. Läs mer

Läs vad 73 Läs vad Johan Fahlstedt

• Johan T köpte sin bostad med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2020-03-31

Gotland
    Mycket korrekt mäklare, snabb och smidig affär. Läs mer
  • Juhan P köpte en tomt med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2020-03-17

Gotland
    Vi har köpt en tomt och Johan guidade oss på ett utmärkt sätt genom processen. Köpet hanterades proffesionellt och tryggt. Läs mer
    2020-03-17 Johan F svarar Juhan P
    Tack för det fina omdömet Juhan. Hoppas ni ska trivas på er nya tomt. Det är ett fantastiskt läge.
  • Sven Nilsson köpte sin stuga med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2020-03-17

Gotlands Tofta
    Köpte en sommarstuga som Johan Fahlstedt förmedlade. Kändes tryggt, ärligt och rakt på sak igenom hela processen. Läs mer
    2020-03-17 Johan F svarar Sven Nilsson
    Kul att du fick den känslan, då vet man att man har lyckats. Tack
  • Anna P sålde sin bostad med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2020-02-17

Vi sålde en skog.
    Johan är trevlig, enkel och smidig.
    Han fixade allt.

Jag fick tipset av en kollega att kontakta Johan och nästa gång någon frågar mig så kommer jag att tipsa om Johan. Läs mer
    2020-02-17 Johan F svarar Anna P
    Tack för det fina omdömet Anna. Kul att ni är nöjda.
  • Nilla N köpte sitt hus med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2020-01-27

Fole
    Vi köpte vårat drömhus genom Johan, enkel att kommunicera med och rakt på sak. Bara positiva saker att säga :D Läs mer
    2020-01-27 Johan F svarar Nilla N
    Hej Nilla tack för det fina omdömet, hoppas ni skall trivas i ert nya hus.
  • Anders H sålde sitt hus med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2020-01-27

Fole
    Johan arbetade snabbt och effektivt samtidigt som han hade en bra dialog med oss om vad som händer. Läs mer
    2020-01-27 Johan F svarar Anders H
    Hej Anders va roligt att du är nöjd med mitt arbete. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus.
  • Mats R köpte sin bostad med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-12-09

Gotland
    Köpt en jordbruksfastighet.Det gick fort och var proffsigt genomfört. Läs mer
  • Per-Erik H köpte sin stuga med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-11-04

Sanda
    Hej,
    Det fungerade enkelt och smidigt från början till slut.
    En önskan är att få tydligare information (gärna skriftlig) när det gäller driften av fastigheten.
    Hälsningar
    Per-Erik Hasslert Läs mer
    2019-11-05 Johan F svarar Per-Erik H
    Hej Per-Erik, tack för omdömet. Driftskostnaden finns med skriftligt i objektsbeskrivningen samt på nätet när fastigheten marknadsförs. Beskrivningen får man som intressent på visningen. Hoppas ni trivs i ert vackra hus.
  • Vera K köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-11-02

Länna
    Jämfört med andra mäklare så gav han väldigt lite information och frågor förblev obesvarade. Läs mer
    2019-11-04 Johan F svarar Vera K
    Hej Vera, vad tråkigt att du känner att du fick för lite information. Du skulle ju ha kunnat fråga mig om vad du funderade på. Jag tar din kritik till mig och skall tänka på det. Lycka till med din nya lägenhet.
  • Hanna T köpte sitt hus med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-10-31

Hörsne
    Trevlig mäklare som sålde utan att vara pushig. Kändes trovärdig. Läs mer
    2019-11-05 Johan F svarar Hanna T
    Kul att du är nöjd. Hoppas in skall trivas i ert vackra hus.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Visby

Bernt Björkqvist