Johan Fahlstedt
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare skulle jag säga är alla möten med trevliga människor som man få uppleva.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är driven och siktar på att göra mitt allra bästa i alla lägen.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är för tillfället huset som jag bor i nu.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har utbildat mig till Skogsingenjör. Läs mer

Läs vad 54 Läs vad Johan Fahlstedt

• Niilo P skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-09-15

Saklig, effektiv men något stel Läs mer
    2019-09-16 Johan F svarar Niilo P
    Tack för omdömet Nilo, ja lite stel var jag nog har varit liggande hela helgen i ryggskott.
  • Ingrid P skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-09-13

Träffade honom personligen endast en gång men fick då ett positivt intryck av honom. Trevlig, tydlig och organiserad. Läs mer
  • Margaretha D skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-09-06

Sålt åkermark på 4 ha. Jag tog ett beslut, som stöddes av min mäklare och som visade sig vara helt rätt. Själva affären gick snabbt och smidigt. Jag kunde följa budgivningen hela tiden och fick även rapporter per telefon. Proffsigt skött! Säljer nu även hela min gård med hjälp av Johan. Hoppas också nu på en bra affär. Läs mer
    2019-09-09 Johan F svarar Margaretha D
    tack för det fina omdömet, alltid kul med markaffärer.
  • Elisabeth R skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-07-10

Vi har sålt ett fritidshus. Bra och tydlig mäklare. Läs mer
  • Mona J skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-06-26

Har köpt en villa i Lärbro. Blev bemött på ett bra sätt av mäklaren och allt gick väldigt snabbt och smidigt. Inga konstigheter och det var ganska enkelt att köpa ett hus. Läs mer
    2019-06-27 Johan F svarar Mona J
    Det är alltid roligt när hemvändare köper hus. Välkomna tillbaka och tack för det fina omdömet.
  • Björn B skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-06-24

Köpt hus genom Johan Fahlstedt som visade sig vara en mycket kunnig, engagerad, professionell och dessutom, trevlig, mäklare.

Lämnar därför gärna våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-06-24 Johan F svarar Björn B
    Va kul att du är nöjd med mitt arbeta. Alltid roligt med nöja kunder
  • Linda N
    Linda N skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-05-14

Fantastiskt bemötande och tillgänglighet. Som första gångs köpare innebar det många frågor och rädslor inför att ta beslutet. Mäklaren ställde upp och hjälpte till med allting. Det var otroligt lugnande och tryggt genom hela köp- och beslutsprocessen. Rekommenderar Fastighetsbyrån för framtida köp! Läs mer
    2019-05-15 Johan F svarar Linda N
    Vad roligt att du är nöjd med vårt arbete. Du har dock rekommenderat Fastighetsbyrån vilket är en annan firma men de är säkert duktiga med:)
  • Rebecca L skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-05-02

- Sålt: fritidshus på Gotland
    - Proffsigt bemötande av mäklaren; lugn, kunnig, alltid nåbar eller hörde av sig snabbt efter jag sökt honom.
    - Jag är helt nöjd med min mäklare, han har givit bra råd och sett till att affären blir bra för alla parter. Läs mer
    2019-05-02 Johan F svarar Rebecca L
    Va roligt att du är nöjd med mitt arbete med försäljningen av ditt hus.
  • Gunnel Å skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-04-15

Köpt stuga i Sproge. Nöjd med Mäklarens bemötande. Läs mer
    2019-04-16 Johan F svarar Gunnel Å
    Vad roligt att ni är nöjda. Hoppas ni skall trivas i er stuga.
  • Johan L skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-01-30

Vi har köpt en tomt via Sv. Fastighetsförmedling i VIsby. Trevligt och professionell bemötande. Läs mer
    2019-01-30 Johan F svarar Johan L
    Tack för det fina omdömet. Ska bli kul att se det framtida huset.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Visby

Bernt Björkqvist