Johan Fahlstedt
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare skulle jag säga är alla möten med trevliga människor som man få uppleva.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är driven och siktar på att göra mitt allra bästa i alla lägen.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är för tillfället huset som jag bor i nu.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har utbildat mig till Skogsingenjör. Läs mer

Läs vad 51 Läs vad Johan Fahlstedt

• Elisabeth R skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-07-10

Vi har sålt ett fritidshus. Bra och tydlig mäklare. Läs mer
  • Mona J skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-06-26

Har köpt en villa i Lärbro. Blev bemött på ett bra sätt av mäklaren och allt gick väldigt snabbt och smidigt. Inga konstigheter och det var ganska enkelt att köpa ett hus. Läs mer
    2019-06-27 Johan F svarar Mona J
    Det är alltid roligt när hemvändare köper hus. Välkomna tillbaka och tack för det fina omdömet.
  • Björn B skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-06-24

Köpt hus genom Johan Fahlstedt som visade sig vara en mycket kunnig, engagerad, professionell och dessutom, trevlig, mäklare.

Lämnar därför gärna våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-06-24 Johan F svarar Björn B
    Va kul att du är nöjd med mitt arbeta. Alltid roligt med nöja kunder
  • Linda N
    Linda N skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-05-14

Fantastiskt bemötande och tillgänglighet. Som första gångs köpare innebar det många frågor och rädslor inför att ta beslutet. Mäklaren ställde upp och hjälpte till med allting. Det var otroligt lugnande och tryggt genom hela köp- och beslutsprocessen. Rekommenderar Fastighetsbyrån för framtida köp! Läs mer
    2019-05-15 Johan F svarar Linda N
    Vad roligt att du är nöjd med vårt arbete. Du har dock rekommenderat Fastighetsbyrån vilket är en annan firma men de är säkert duktiga med:)
  • Rebecca L skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-05-02

- Sålt: fritidshus på Gotland
    - Proffsigt bemötande av mäklaren; lugn, kunnig, alltid nåbar eller hörde av sig snabbt efter jag sökt honom.
    - Jag är helt nöjd med min mäklare, han har givit bra råd och sett till att affären blir bra för alla parter. Läs mer
    2019-05-02 Johan F svarar Rebecca L
    Va roligt att du är nöjd med mitt arbete med försäljningen av ditt hus.
  • Gunnel Å skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-04-15

Köpt stuga i Sproge. Nöjd med Mäklarens bemötande. Läs mer
    2019-04-16 Johan F svarar Gunnel Å
    Vad roligt att ni är nöjda. Hoppas ni skall trivas i er stuga.
  • Johan L skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-01-30

Vi har köpt en tomt via Sv. Fastighetsförmedling i VIsby. Trevligt och professionell bemötande. Läs mer
    2019-01-30 Johan F svarar Johan L
    Tack för det fina omdömet. Ska bli kul att se det framtida huset.
  • Anders W skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2018-12-23

Affären gick fort
    Tycker Johan varit korrekt och seriös
    Skönt att vi fick ihop affären innan jag åkte till fastlandet Läs mer
    2018-12-23 Johan F svarar Anders W
    Va kul att du är nöjd Anders. Det var en fin och välskött villa ni hade. Hoppas ni ska trivas i ert nya boende. God Jul önskar jag er.
  • Joakim James Åke N skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2018-12-19

Vi har både sålt och köpt genom Johan (lägenhet och hus) Johan har alltid varit mån om detaljer, är alltid anträffbar och stöttar med hjälp om man behöver det. Han har god kännedom om Gotland och ger ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande för de som kommer på visningar.

Ni kommer bli nöjda om ni väljer Johan! Läs mer
    2019-01-03 Johan F svarar Joakim James Åke N
    Tack för det fina omdömet Joakim. Roligt att få hjälpa er med er fina lägenhet.
  • Claes-Göran N skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2018-12-16

Proffesionellt bemötande...
    Bostadsrätt...
    God kännedom om bostaden. Läs mer
    2018-12-16 Johan F svarar Claes-Göran N
    Kul att du är nöjd med mittt arbete.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Visby

Bernt Björkqvist