Johan Fahlstedt
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare skulle jag säga är alla möten med trevliga människor som man få uppleva.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är driven och siktar på att göra mitt allra bästa i alla lägen.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är för tillfället huset som jag bor i nu.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har utbildat mig till Skogsingenjör. Läs mer

Läs vad 42 kunder tycker om Johan Fahlstedt

• Claes-Göran N skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Proffesionellt bemötande...
    Bostadsrätt...
    God kännedom om bostaden. Läs mer
    2018-12-16 Johan F svarar Claes-Göran N
    Kul att du är nöjd med mittt arbete.
  • Niclas J skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Har köpt ett hus och sålt ett hus. Johan kan varmt rekommenderas till andra. Är mycket tydlig ändå från första kontakt till att man skriver avtal med köparen eller säljaren. Johan levde mer än förväntat upp till förväntningarna. Läs mer
    2018-11-11 Johan F svarar Niclas J
    Tack för det fina omdömmet alltid kul med nöjda uppdragsgivare
  • Nils Fredrik L skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Mycket professionell, kunnig och snabb i återkoppling.
    Han hjälpte oss när vi köpte hus på Gotland och har skött det mycket bra. Läs mer
    2018-09-30 Johan F svarar Nils Fredrik L
    Vad roligt att du är nöjd. Hoppas ni skall trivas i ert nya hus.
  • Lina W skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Johan har sålt min gård och jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.
    Han är kompetent, engagerad, stabil och skapar trygghet för både köpare och säljare. Läs mer
    2018-10-02 Johan F svarar Lina W
    Tack för det fina omdömet Lina.hoppas ni kommer att trivas i Visby.
  • Agneta N skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Snabb och smidig affär. Bra och tydlig information Läs mer
    2018-09-20 Johan F svarar Agneta N
    Tack för det fina omdömet Agneta.
  • Emilia R skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Bra bemötande och bra organiserat. Läs mer
  • Madeleine J skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Trevligt bemötande. Snabb med att svara på mail, informativa svar. Rak och sakligt. Trevlig personlighet. Känns kompetent. Läs mer
    2018-09-01 Johan F svarar Madeleine J
    Tack för det fina omdömet. Nu får vi avvakta besiktning.
  • Gunnar S skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålt äldre sommartorp. Mycket väl bemött av mäklaren och mäklarassistenten. Mäklaren vänlig, tillmötesgående, förstående, saklig och mycket erfaren och kunnig. Mina förväntningar var att objektet skulle vara svårsålt och kräva omfattande förbättringsåtgärder och andra insatser från min sida. Mäklarens positiva bemötande var lugnande. Han tog hand om och löste alla problem på kort tid utan mitt bistånd. Annonseringen utomordentligt välformulerad och saklig. Objektet såldes på mycket kort tid till mycket nöjda köpare. Som helhet en mycket positiv upplevelse. Jag skulle definitivt vända mig till samma mäklare om jag hade andra liknande objekt att sälja. Läs mer
    2018-09-01 Johan F svarar Gunnar S
    Kul att du är nöjd. Det var ju ett trevligt fritidshus du hade och då är det extra roligt när de hamnar vid en bra köpare.
  • Patrik N skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Håller vad han lovar.
    Hjälpsam.
    Trevlig.
    Flexibel.
    Snabb. Läs mer
    2018-08-15 Johan F svarar Patrik N
    Hoppas ni skall trivas i ert nya hus.
  • Emma L skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Proffsig, seriös, trevlig! Tack från oss 😊👍 Läs mer
    2018-08-15 Johan F svarar Emma L
    Roligt att du är nöjd med affären.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Visby

Bernt Björkqvist