Marie Nilsson
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 16 Läs vad Marie Nilsson

• Siv H skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-07-09

Har köpt lägenhet, blivit väl bemött vid mina frågor och visning. Läs mer
    2019-07-09 Marie N svarar Siv H
    Tack Siv. Det känns jättebra att jag fick hjälpa just Er att få fatt i en så fin och praktisk lägenhet som kommer passa er alldeles utmärkt! Önskar er lycka till när det är dags för tillträde. MVH Marie
  • Katarina S skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-07-02

Marie sålde en bostadsrätt åt mig.
    Hon har skött detta ärende med bravur och jag har fått bra med återkoppling under hela tiden. Jag är jättenöjd och rekommenderar varmt Marie. Läs mer
    2019-07-09 Marie N svarar Katarina S
    Tack snälla Katarina, stort lycka till i nya huset! :)
  • Margareta P skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-03-10

Sålt ett radhus, 3 r och k. Fin kontakt med mäklaren. Hade inte så stora förväntningar men ALLT har fungerat perfekt🤩🌹 Läs mer
    2019-03-10 Marie N svarar Margareta P
    Hej Margareta, tack för de fina omdömet och ett bra samarbete/kontakt. Det har varit fantastiskt roligt att vara med på din försäljningsresa, jag önskar dig lycka till med ditt nya boende i Visby. Vi hörs! Med vänlig hälsning, Marie
  • Sanna H skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-03-04

Sålt en bostadsrätt, 37kvm
    Marie är alltid trevlig och glad. Hon kunde anpassa kontakten, så det blev lätt för mig, när jag har svårt i mitt jobb att prata i telefon. Hon är tillmötesgående, beskriver enkelt så jag kunde förstå.
    Mkna förväntningar var att sälja bostaden för utgångspriset vilket det blev i det här fallet. Jag kände redan från start att Marie var rätt mäklare för mig.
    Bösta mäklaren i stan!!! Tack för allt Läs mer
    2019-03-04 Marie N svarar Sanna H
    Tack snälla Sanna. Nu blev jag rörd! Så fina ord från dig. Tack för förtroendet att förmedla ditt boende - det har varit väldigt trevligt att jobba för dig. Önskar er allt gott och lycka till i er nya fina lägenhet!
    Marie N gillar detta
  • Cristina L skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-02-20

Vi har köpt en tvåa i Visby, och är mycket nöjda över hur allting har skötts.
    De planerade visningarna blev av, och budgivningsprocessen gick rätt till.
    Vår mäklare bemötte oss och våra frågor både proffsigt och vänligt. Läs mer
    2019-03-04 Marie N svarar Cristina L
    Vad roligt att höra att ni är nöjda Christina. Det var en rafflande budgivning och jag hoppas att ni kommer trivas. Välkomna att återkomma. Allt gott till er!
  • Lars S
    Lars S skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-02-09

Sålt bostad. Bemött på ett proffsigt sätt.
    Mäklare drev processen utan att vara påtryckande. Snabbt resultat. Naturligtvis vill man alltid ha mer betalt men det bestämmer marknaden mer. Kanske nu i efterhand skulle utgångspriset varit högre. Men man kan aldrig veta, kanske det skrämt..... Läs mer
    2019-03-04 Marie N svarar Lars S
    Tack Lasse! Det har varit roligt att få hjälpa er, och att är så glad att dom nu hittat en ny fin lägenhet. Varmt välkomna att återkomma.
  • Camilla G
    Camilla G skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-02-05

Uppmärksam och engagerad. Mycket trevligt bemötande. Köpt en bostadsrätt och är helnöjd. Läs mer
    2019-02-05 Marie N svarar Camilla G
    Tack snälla Camilla. Det var härligt att just jag kunde hjälpa dig att hitta ert nya boende. Jag är säker på att ni kommer trivas!
  • Bengt I skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-01-25

Vi har köpt ett makalöst fantastiskt ställe i Anga.
    Bemötandet av mäklaren har varit otroligt bra! Professionell och trevlig och kunnig!
    Hade inga förväntningar alls och blev glatt överraskad och har bara positiva saker att säga.
    Toppen bra! Läs mer
    2019-02-05 Marie N svarar Bengt I
    Jätteroligt att höra att ni är nöjda! Jag är så glad att ni hittat ert drömställe och önskar er all lycka till med fastigheten i framtiden.
  • Maja E skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-01-24

Marie på Gotland har varit toppen! Positiv, glad och hjälpsam! Vi är mycket nöjda :-) Läs mer
    2019-01-25 Marie N svarar Maja E
    Tack för fina ord Maja. Det har känts toppen att få ha med er att göra och jag hoppas ni kommer trivas i lägenheten.
    MVH Marie
  • Michael H skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2018-10-05

Marie sälde min avlidne morbrors lägenhet för dödsboets räkning.

Jag har haft ett väldigt trevligt bemötande och all kontakt har fungerat utmärkt.

Försäljningen och allt annat som visningar och uppdateringar har fungerat alldeles utmärkt. Jag är mycket nöjd. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Visby

Bernt Björkqvist