Marie Nilsson
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 41 Läs vad Marie Nilsson

• Inger G sålde sin stuga med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2020-04-01

Tingstäde
    Försäljning av huset kunde inte varit smidigare! Vi hade ett proffs som mäklare, hon har skött allt på ett smidigt och bra sätt. Då vi som säljare bor på annan ort och objektet fanns på Gotland har Marie underlättat allt i vår försäljning och varit extremt serviceinriktad. Hon har verkligen överträffat våra förväntningar! Läs mer
    2020-04-01 Marie N svarar Inger G
    Tack snälla Inger för det fina omdömet. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen och kontakten med er kunde inte varit bättre. Ha det bra. MVH/Marie
  • Daniel S sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2020-03-21

Öster
    2020-04-01 Marie N svarar Daniel S
    :) Tack Daniel! Lycka till i Spanien.
  • Daniel M sålde sin stuga med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2020-03-21

Tingstäde
    Sålt vår sommarstuga och Marie har varit helt fantastiskt på många sätt, lyhörd, snabb, trevlig, ja bra på alla sätt man vill att en mäklare ska vara.
    Skulle verkligen rekommendera henne om ni ska sälja er bostad Läs mer
    2020-04-01 Marie N svarar Daniel M
    Tack snälla Daniel! Jag önskar er allt lycka till i framtiden, och kanske ses vi på Gotland någon annan gång när och om ni kommer tillbaka :). Ha det gott! MVH Marie
    Daniel M gillar detta
  • Jenny M köpte sin stuga med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2020-03-19

Tingstäde
    Tillgänglig, tydlig och trevlig. Läs mer
    2020-03-20 Marie N svarar Jenny M
    Tack snälla Jenny för omdömet! Stort lycka till med ert nya boende. MVH Marie
  • Rosa M
    Rosa M sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2020-03-04

Gnisvärd
    Sålt en fritidslägenhet i Gnisvärd. En jättetrevlig mäklare Marie Nilsson. Fick ett väldigt fint förtroende för Marie, kände oss trygga med henne och upplevde att hon var väldig trovärdig. Marie var mycket ärlig och proffsig. Kan bara rekommenderar Marie Nilsson till andra både köpare och säljare. SUPERNÖJD Läs mer
    2020-03-05 Marie N svarar Rosa M
    Tack snälla Rosa och Jan! Det har varit ett sant nöje att få samarbeta med er, och jag är så glad att jag fått möjligheten att hjälpa er med er förmedling av er bostadsrätt. Önskar er all lycka till i framtiden! / Marie
  • Roland J köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2020-03-04

Gnisvärd
    Allt mycket bra👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
    2020-03-04 Marie N svarar Roland J
    Tack själv för er smidighet! Hoppas resan hem gick bra, vi ses i april igen. MVH Marie
  • Andreas S köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2020-01-28

Visby
    Fick god hjälp att köpa vår första bostadsrätt. Förklarade och var tydlig. Läs mer
    2020-03-04 Marie N svarar Andreas S
    Tack för omdömet Andreas. Det har varit jätteroligt att få förmedla denna bostad till er, jag hoppas ni kommer trivas. MVH Marie
  • Natalie S köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2020-01-28

Visby
    Hade kontakt med Marie för att köpa en bostad hon förmedlade. Hon höll en alltid uppdaterad, var alltid trevlig och väldigt professionell. Läs mer
    2020-03-04 Marie N svarar Natalie S
    Stort tack Natalie för ditt omdöme! Jag är helt övertygad om att ni kommer stormtrivas i er nya fina lägenhet. Stort lycka till. MVH Marie
  • Christian S sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2020-01-19

Visby
    Trevligt och bra bemötande. Affären gick snabbt och smidigt vid försäljning av bostadsrätt. Ett plus är att när vi glömde någon detalj inför visning så fixade hon till det, tände även ljus på eget initiativ. Läs mer
    2020-01-28 Marie N svarar Christian S
    Hej och tack för det fina omdömet! Det var roligt att allt flöt på som planerat och det är ett sant nöje att samarbeta med säljare som är så ordningsamma som ni. Ett bra samarbete helt enkelt! MVH Marie
  • Ulf R sålde sitt hus med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2020-01-14

Havdhem
    Bra bemötande och aktivt arbete vid försäljning av vårt hus Läs mer
    2020-01-28 Marie N svarar Ulf R
    Tack snälla goa Ulf! Det är och har varit så himla trevligt och roligt att samarbeta med er. Kanske är det de gamla Ölsremma-generna! Vi hörs snart igen! MVh Marie

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Visby

Bernt Björkqvist