Marie Nilsson

Läs vad 11 kunder tycker om Marie Nilsson

• Lars S
    Lars S skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-02-09

Sålt bostad. Bemött på ett proffsigt sätt.
    Mäklare drev processen utan att vara påtryckande. Snabbt resultat. Naturligtvis vill man alltid ha mer betalt men det bestämmer marknaden mer. Kanske nu i efterhand skulle utgångspriset varit högre. Men man kan aldrig veta, kanske det skrämt..... Läs mer
  • Camilla G
    Camilla G skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-02-05

Uppmärksam och engagerad. Mycket trevligt bemötande. Köpt en bostadsrätt och är helnöjd. Läs mer
    2019-02-05 Marie N svarar Camilla G
    Tack snälla Camilla. Det var härligt att just jag kunde hjälpa dig att hitta ert nya boende. Jag är säker på att ni kommer trivas!
  • Bengt I skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-01-25

Vi har köpt ett makalöst fantastiskt ställe i Anga.
    Bemötandet av mäklaren har varit otroligt bra! Professionell och trevlig och kunnig!
    Hade inga förväntningar alls och blev glatt överraskad och har bara positiva saker att säga.
    Toppen bra! Läs mer
    2019-02-05 Marie N svarar Bengt I
    Jätteroligt att höra att ni är nöjda! Jag är så glad att ni hittat ert drömställe och önskar er all lycka till med fastigheten i framtiden.
  • Maja E skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2019-01-24

Marie på Gotland har varit toppen! Positiv, glad och hjälpsam! Vi är mycket nöjda :-) Läs mer
    2019-01-25 Marie N svarar Maja E
    Tack för fina ord Maja. Det har känts toppen att få ha med er att göra och jag hoppas ni kommer trivas i lägenheten.
    MVH Marie
  • Michael H skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2018-10-05

Marie sälde min avlidne morbrors lägenhet för dödsboets räkning.

Jag har haft ett väldigt trevligt bemötande och all kontakt har fungerat utmärkt.

Försäljningen och allt annat som visningar och uppdateringar har fungerat alldeles utmärkt. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Ann-Louise B skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2018-10-03

Villa/fritidshus

Mycket väl bemött och professionellt intryck. Mäklaren intresserad av huset.
    Ja, mycket.
    Mkt bra mäklaren samt att jag kan rekommendera Svensk Fastighets förmedling m en mkt seriös mäklarföretag. Läs mer
  • Sven-Erik B skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2018-10-03

Villafastighet/fritidshus Mycket bra bemötande vänligt och mycket professionellt. Mina förväntningar motsvarades helt
    och jag är helt n Läs mer
  • Christer C
    Christer C skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2017-02-02

Snabbt, enkelt o proffsigt, rekommenderas Läs mer
  • Christer S skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2016-10-21

Jag är väldigt nöjd med Mari Nilsson svensk fast. Visby Läs mer
  • Lennart N skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby

2016-09-06

Proffesionellt och effektivt genomfört säljuppdrag till belåtenhet för mig som säljare. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Visby

Bernt Björkqvist