Svensk Fastighetsförmedling Visby, sid 2

Österväg 26, 621 45 Visby — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Visby!

Här på Gotland hittar du ruinernas och rosornas stad, Visby. Visby är en av de bäst bevarade medeltida städerna i hela Skandinavien. Här hittar du pittoreska små byar med villor och lägenheter med vacker utsikt. Vi på Svensk fastighetsförmedling finns här för att guida dig genom bostadsköpet eller försäljningen.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och brinner för att du som kund ska känna dig nöjd med ditt boende. Kontakta oss, vi vet när det är läge för bostadsaffärer.

Läs vad 224 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Visby

• 2019-10-27

Jan O skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Utmärkt hjälp vid köp av nyproducerad HSB lgh. Vi fick det vi önskade!
    Utmärkt hjälp vid privat försäljning av egen BRF lgh, med administrativt stöd från Bernt Björkvist, Visby. Läs mer
  • 2019-10-27

Thomas L skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vid försäljning av en bostadsrätt så valde jag den mäklare som tog lägsta provision för detta. Blev mycket väl bemött av en trevlig och engagerad mäklare som hjälpte till med en smidig affär. Läs mer
    2019-11-26 Marie N svarar Thomas L
    Tack för snälla ord Thomas! Önskar dig allt gott och på återhörande! /Marie
  • 2019-10-26

Liselotte L skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Köp av bostadsrätt i Visby. Mycket bra och proffsigt bemötande.
    Och ändå väldigt personligt.
    Använder honom gärna igen vid tillfälle. Läs mer

Malin A skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vid ett byte av mäklare blev vi inte informerade.
    Fotografen.. Vi skulle betala halva priset pga den röran de lämnade efter dig. Om det blev så... Jag tro att vi blev lurade. Jag blev inte informerade vid överlämningen. Det blev bara min bror. Uselt. Han sa att det gick inte föra in pengarna på två konton. Det gick jag veta vid överlämningen att det gick
    Alltså så ljög han. Nej inte helt nöjd med honom. Om jag skulle välja igen hade jag valt en annan mäklare. Läs mer
    2019-10-28 Johan F svarar Malin A
    Hej Malin,
    tack för ditt omdöme. Jag beklagar att du inte är nöjd vår kontakt i samband med försäljningen av din och din brors fastighet, där din bror var vår huvudkontakt i och med din fullmakt till honom. Jag tar lärdom av händelsen och ska framöver tänka på hur jag informerar alla parter i affärer likt denna.

Eva M skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Bernt är toppen på alla sätt! Han är lugn och inger stort förtroende. Vi sålde med hjälp av honom, allt gick smidigt! Läs mer

Christina S skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Jätte bra bemötande. Kände att hon var engagerad av att sälja min bostadsrätt Läs mer
    2019-11-26 Marie N svarar Christina S
    Tack Christina för dina fina ord! Hoppas du hittat något nytt och att allt är bra med dig. Varmt välkommen att återkomma. MVH Marie

Lotta K skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi fick hjälp att upprätta ett kontrakt när vi var överens med en person om att köpa hennes bostad. Det var hon som förmedlade kontakten med Johan. Allt gick jättebra och han lotsade oss genom affären på ett utmärkt sätt. Läs mer
    2019-10-28 Johan F svarar Lotta K
    tack för det fina omdömet Lotta. hoppas ni trivs i ert hus.
  • 2019-10-25

Eva Birgitta E skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    sålt en bostad. Fick bra med info av mäklaren. Bra med kontakt och hjälp. Fick bra positiv feed back. Läs mer
    2019-10-28 Johan F svarar Eva Birgitta E
    Tack så mycket för det fina omdömet. Det är alltid roligt när kunden är nöjd.

Göran B skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Har sålt en villa.
    Väldigt trevligt och proffsigt bemötande.
    Allt blev över förväntan, även priset! Läs mer

Frida J skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Jag köpte en lägenhet där Marie var mäklare. Marie mötte mig på ett mycket trevligt vis, hon visade mig precis allt som hade med lägenheten att göra och överträffade mina förväntningar. Jag tyckte hela processen gick väldigt bra och det kändes tryggt men Marie som mäklare. Läs mer

Inge N skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålt mitt föräldrahem på Gotland.
    Bra bemötande, mäklaren uppfyllde mina förväntningar, hela processen genomfördes på ett professionellt sätt, jag har inget att anmärka på och kan verkligen rekommendera Bernt Björkvist, han är ett föredöme för mäklar branschen. Läs mer
  • 2019-10-24

Christina Q skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålt sommarhus. Mycket trevligt och bra bemötande. Fick hjälp med allt. Mycket nöjd. Läs mer
    2019-10-25 Johan F svarar Christina Q
    Det var bara roligt att få förmånen att hjälpa till att förmedla ditt fritidshus.

Majvor Ö skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Bostadsrätt.
    Kontakterna har varit genomgående positiva och serviceinriktade. Jag uppskattar särskilt att man är negativ till den märkliga och irriterande företeelsen "borttagen före visning", dvs att någon lämnar ett bud som godtas innan andra intressenter fått möjlighet att bemöta detta. Läs mer
  • Sirkku F

2019-10-24

Sirkku F skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi sålde Vibble Ulfsparres väg 13, Visby. Kan ej ge någon bedömning då min sambo hade de mesta kontakten med Bernt. Oftast var det min sambo som ringde till honom.
    Enda negativa var Sofie Pedersens tre felräkningar på reavinstskatten har kostat oss flera tusenlappar. Läs mer

Johan S skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi köpte ett litet sommarhus i Martebo. Vi kände att mäklaren var lätt att prata med och hade en väldigt positiv och lugnande inverkan på oss när saker krånglade lite med banken.
    Positivt bemötande som motsvarade våra förväntningar. Läs mer

Jaan K skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Köpt fritidshus vid Björkhaga.
    Allt var toppen i kontakten med mäklare.
    Kommunikation med posten fungerade perfekt. Läs mer

Stephan J skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Köp av gård m 100ha mark.
    Försäljning av tomter.
    Extremt kunnig, saklig och neutral (säljare-köpare). Läs mer
    2019-10-24 Johan F svarar Stephan J
    tack för det fina omdömet Stephan. Det är alltid roligt när kunderna Är nöjda med mitt arbete´.
  • Håkan J

2019-10-24

Håkan J skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Dom lyckades inte få tag i någon köpare, trots att vi hade en förträfflig bostad till salu! Läs mer

Siv Ö skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Har sålt en gård på Gotland - upplevde att mäklaren var mycket tillmötesgående och kunnig. Har inte upplevt några problem under resans gång. Fått svar på mina frågor snabbt och rakt. Läs mer
    2019-10-24 Johan F svarar Siv Ö
    Tack för det fina omdömet hoppas ni får det fint på fastlandet.

Magnus T skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Jag har sålt en lägenhet genom nämnd mäklare, men har också varit på visningar som mäklaren haft. Min uppfattning är att mäklaren gett ett positivt och trevligt bemötande i alla led och också varit kunnig. Jag tycker dock att hon kanske hade kunnat vara mer "pushig" både när det kom till att sälja objekt som jag tittat på, samt när hon sålde mitt objekt. Mäklaren motsvarade dock mina förväntningar, då jag inte gillar säljare som är för "på". Tror dock att jag kunde ha fått ut lite mer av min lägenhet, men spelar roll … Läs mer
    2019-10-24 Marie N svarar Magnus T
    Hej Magnus! Tack för ditt fina omdöme. Vi fick utgångspriset för din lägenhet och jag känner mig nöjd med det efter de visningar vi haft samt marknaden som råder. Jag förstår såklart att du som säljare önskat mer betalt. Jag kanske skulle kunna vara mer "pushig" men jag ser alltid att kvalitet, god service, trygg köpare och nöjd säljare går framför att "pusha" någon.
    Hoppas ni trivs i ert nya hus. MVH Marie

Karin P skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Bostadsrätt.
    Korrekt, men informellt. Ett par gånger blev mäklaren FÖR personlig och gick över min bekvämlighetsgräns.
    Rent formellt sköttes uppdraget korrekt och proffsigt.
    Sammanfattningsvis är jag nöjd med hur uppdraget utfördes. Läs mer

Camilla H skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålt ett bulhus på Södra Gotland- Marie har sett till att införskaffa kunskap inför försäljningen , och varit professionell, flexibel och tillmötesgående. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar henne varmt till andra och letar ett nytt objekt på Gotland just nu . Läs mer
  • 2019-09-15

Niilo P skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Saklig, effektiv men något stel Läs mer
    2019-09-16 Johan F svarar Niilo P
    Tack för omdömet Nilo, ja lite stel var jag nog har varit liggande hela helgen i ryggskott.
  • 2019-09-13

Ingrid P skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Träffade honom personligen endast en gång men fick då ett positivt intryck av honom. Trevlig, tydlig och organiserad. Läs mer
  • 2019-09-11

Annamari T skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Bemötande i världsklass från början till slut. Marie Nilsson med kollegor har verkligen genomfört min försäljning som de proffs de är. Värdering, visningar, budgivningsprocess och kontraktsskrivning har skötts enligt alla konstens regler och med fin fingertoppskänsla. Rekommenderas varmt av mig! Läs mer
    2019-10-14 Marie N svarar Annamari T
    Tack Annamari! Det har varit härligt att ha med dig och din fina lägenhet att göra, och ett sant nöje att få förmedla den. Jag önskar dig alla lycka till i framtiden. Varma hälsningar!
  • 2019-09-09

Johan T skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har både köpt och sålt med hjälp av Bernt. En oerhört kunnig och noggrann mäklare. En skicklig förhandlare som ser möjligheter istället för hinder.
    Vi hoppas kunna anlita Bernt i våra framtida fastighetsaffärer.
    Betyg MVG Läs mer
  • 2019-09-07

Caroline T skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har både köpt och sålt bostadsrätt gm Bernt och är mycket nöjda. Han har stor erfarenhet och är en mycket professionell mäklare med trevligt bemötande. Återkopplingen har fungerat utmärkt och vi kan varmt rekommendera Bernt. Läs mer
  • 2019-09-06

Margaretha D skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålt åkermark på 4 ha. Jag tog ett beslut, som stöddes av min mäklare och som visade sig vara helt rätt. Själva affären gick snabbt och smidigt. Jag kunde följa budgivningen hela tiden och fick även rapporter per telefon. Proffsigt skött! Säljer nu även hela min gård med hjälp av Johan. Hoppas också nu på en bra affär. Läs mer
    2019-09-09 Johan F svarar Margaretha D
    tack för det fina omdömet, alltid kul med markaffärer.
  • Tove L

2019-09-03

Tove L skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Jag har köpt ett hus i Ronehamn på Gotland och jag har fått ett professionellt och trevligt bemötande av fastighetsmäklare Bernt Björkqvist.
    Tove Livered Läs mer
  • 2019-08-29

Ingemar S skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    sålt hus
    utmärkt bemött på bästa ätt som vi hoppades
    mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-08-19

Thomas M skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Jag och mina syskon har sålt en fastighet efter vår far.
    Det var en fastighet i Fårösund på norra Gotland bestående av två bostadshus med ett stort garage.
    Tyvärr fick vi inte utgångspriset! utan betydligt lägre.
    Mäklaren gjorde det bästa av försäljningen. Läs mer
  • 2019-07-10

Elisabeth R skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har sålt ett fritidshus. Bra och tydlig mäklare. Läs mer
  • 2019-07-09

Siv H skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Har köpt lägenhet, blivit väl bemött vid mina frågor och visning. Läs mer
    2019-07-09 Marie N svarar Siv H
    Tack Siv. Det känns jättebra att jag fick hjälpa just Er att få fatt i en så fin och praktisk lägenhet som kommer passa er alldeles utmärkt! Önskar er lycka till när det är dags för tillträde. MVH Marie
  • 2019-07-05

Erik B skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Bra och rakt på sak. Lyhörd och hjälpsam. Köpte småhusenhet på mellersta Gotland. Läs mer
  • 2019-07-02

Katarina S skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Marie sålde en bostadsrätt åt mig.
    Hon har skött detta ärende med bravur och jag har fått bra med återkoppling under hela tiden. Jag är jättenöjd och rekommenderar varmt Marie. Läs mer
    2019-07-09 Marie N svarar Katarina S
    Tack snälla Katarina, stort lycka till i nya huset! :)
  • 2019-06-26

Mona J skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Har köpt en villa i Lärbro. Blev bemött på ett bra sätt av mäklaren och allt gick väldigt snabbt och smidigt. Inga konstigheter och det var ganska enkelt att köpa ett hus. Läs mer
    2019-06-27 Johan F svarar Mona J
    Det är alltid roligt när hemvändare köper hus. Välkomna tillbaka och tack för det fina omdömet.
  • 2019-06-24

Björn B skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Köpt hus genom Johan Fahlstedt som visade sig vara en mycket kunnig, engagerad, professionell och dessutom, trevlig, mäklare.

Lämnar därför gärna våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-06-24 Johan F svarar Björn B
    Va kul att du är nöjd med mitt arbeta. Alltid roligt med nöja kunder
  • Linda N

2019-05-14

Linda N skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Fantastiskt bemötande och tillgänglighet. Som första gångs köpare innebar det många frågor och rädslor inför att ta beslutet. Mäklaren ställde upp och hjälpte till med allting. Det var otroligt lugnande och tryggt genom hela köp- och beslutsprocessen. Rekommenderar Fastighetsbyrån för framtida köp! Läs mer
    2019-05-15 Johan F svarar Linda N
    Vad roligt att du är nöjd med vårt arbete. Du har dock rekommenderat Fastighetsbyrån vilket är en annan firma men de är säkert duktiga med:)
  • 2019-05-02

Rebecca L skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    - Sålt: fritidshus på Gotland
    - Proffsigt bemötande av mäklaren; lugn, kunnig, alltid nåbar eller hörde av sig snabbt efter jag sökt honom.
    - Jag är helt nöjd med min mäklare, han har givit bra råd och sett till att affären blir bra för alla parter. Läs mer
    2019-05-02 Johan F svarar Rebecca L
    Va roligt att du är nöjd med mitt arbete med försäljningen av ditt hus.
  • 2019-05-01

Kjersti J skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    När det efter 17 år blev dags att sälja vårt fritidshus i Hellvi var det självklart för oss att ge Bernt Björkqvist uppdraget. Vi mindes honom som vänlig, kunnig och professionell i samband med köpet av huset. Våra förväntningar var mer än väl uppfyllda.
    Bernt har utfört sitt uppdrag på bästa tänkbara sätt och vi kan mycket varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-04-27

Niklas Lars-Olof Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Väldigt bra utförd förmedling,
    Vi köpte en 3:a i vibble och allt gick super smidigt!
    Väldigt kompetent och lyhörd!
    Tack så mycket😃 Läs mer
  • Jens R

2019-04-16

Jens R skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålde vårt sekelskifteshus i Visby med hjälp av Bernt Björkqvist. Vänligt och engagerat bemötande kännetecknar Bernt. Vi hade förhoppningar om ett visst slutpris, vilket Bernt hjälpte oss att få ut, och lite mer därtill. På det hela taget en lyckad affär. Läs mer
  • 2019-04-15

Gunnel Å skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Köpt stuga i Sproge. Nöjd med Mäklarens bemötande. Läs mer
    2019-04-16 Johan F svarar Gunnel Å
    Vad roligt att ni är nöjda. Hoppas ni skall trivas i er stuga.
  • 2019-03-24

Thomas B skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Hej
    Vi har köpt en lägenhet och sålt huset vi mäklare och våra förväntningar är bara positiva.
    Kan bar säga gott om dom. Läs mer
  • 2019-03-14

Sven E skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Bernt Björkqvist på svensk fastigförmedling har fått mitt förtroende att sälja min lgh i Visby. vilket han har gjort. Han är mycket tillmötesgående, ringer ofta och berättar hur de går. Jag kommer alltid att använda Bernt i mina framtida eventuella fastighetsaffärer. Jag kan varmt rekommendera Bernt Björkqist. Läs mer
  • 2019-03-10

Margareta P skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålt ett radhus, 3 r och k. Fin kontakt med mäklaren. Hade inte så stora förväntningar men ALLT har fungerat perfekt🤩🌹 Läs mer
    2019-03-10 Marie N svarar Margareta P
    Hej Margareta, tack för de fina omdömet och ett bra samarbete/kontakt. Det har varit fantastiskt roligt att vara med på din försäljningsresa, jag önskar dig lycka till med ditt nya boende i Visby. Vi hörs! Med vänlig hälsning, Marie
  • 2019-03-04

Sanna H skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålt en bostadsrätt, 37kvm
    Marie är alltid trevlig och glad. Hon kunde anpassa kontakten, så det blev lätt för mig, när jag har svårt i mitt jobb att prata i telefon. Hon är tillmötesgående, beskriver enkelt så jag kunde förstå.
    Mkna förväntningar var att sälja bostaden för utgångspriset vilket det blev i det här fallet. Jag kände redan från start att Marie var rätt mäklare för mig.
    Bösta mäklaren i stan!!! Tack för allt Läs mer
    2019-03-04 Marie N svarar Sanna H
    Tack snälla Sanna. Nu blev jag rörd! Så fina ord från dig. Tack för förtroendet att förmedla ditt boende - det har varit väldigt trevligt att jobba för dig. Önskar er allt gott och lycka till i er nya fina lägenhet!
    Marie N gillar detta
  • 2019-03-02

Janette H skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Mycket bra och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-02-28

Anette P skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Allt har varit lättsamt och fått mycket trevligt bemötande i samband med försäljningen av min villa i Visby. Har känt mig trygg med Bernts mångåriga erfarenhet och då jag är bosatt på annan ort har det varit fantastiskt att kunna lita på mäklarens kompetens och med varm hand kunna överlåta arbetet med försäljningen. Läs mer
  • 2019-02-20

Cristina L skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har köpt en tvåa i Visby, och är mycket nöjda över hur allting har skötts.
    De planerade visningarna blev av, och budgivningsprocessen gick rätt till.
    Vår mäklare bemötte oss och våra frågor både proffsigt och vänligt. Läs mer
    2019-03-04 Marie N svarar Cristina L
    Vad roligt att höra att ni är nöjda Christina. Det var en rafflande budgivning och jag hoppas att ni kommer trivas. Välkomna att återkomma. Allt gott till er!

Österväg 26, 621 45 Visby