Outbound Marketing Sweden AB

1.0

6 omdömen om Outbound Marketing Sweden AB

Elizabet W
Skrev om Outbound Marketing Sweden AB

Lägg på när de ringer, de lurar dig bara. Betala aldrig en faktura från dem.

Kim J gillar detta
Sandra

Filip
Skrev om Outbound Marketing Sweden AB

Varning för 118 700. Företaget använder mycket smutsiga försäljningsmetoder. Man luras förlänga ett befintligt avtal (som inte finns). De är mycket svåra att nå. Växeln kunde inte koppla samtalet till personen som angavs som referens på fakturan. Om du får en faktura från 118 700, bestrid direkt och polisanmäl. Företaget kommer inom kort bli svartlistat hos Svensk Handel tror jag.

Jesper L
Skrev om Outbound Marketing Sweden AB

Dålig säljetik. La tillsammans med säljaren upp massa uppgifter om mitt företag på deras hemsida. Sen berättar försäljaren efteråt att det kostar pengar! Hans försvarstal var att "men om du går in på Ica så förstår du väl att det kostar pengar..." Lite annorlunda situation menar jag. Sen onödigt tjatig. Fick säga nej tack åtminstonde 10 gånger. Lyckades behålla mitt lugn, men det var precis på gränsen.

Susanne B
Skrev om Outbound Marketing Sweden AB

Uruselt företag. Skickar faktura fst jag inte lovat någonting. Mycket påstridiga

Filip gillar detta
Stefan j
Skrev om Outbound Marketing Sweden AB

Ett företag vars företagside är att lura småföretagare på pengar, tillför verkligen ingenting!! Skickar faktura på 5000kr även om du inte tackar ja till deras erbjudande om gratis nummerupplysning()