Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Sollentuna 24 Rör Jour AB

24 Rör Jour AB

Djupdalsvägen 7, 192 51 Sollentuna — Visa karta

— VVS & El jour dygnet runt, 365 dagar om året! —

Vårt mål är att vara på plats inom 1 timme från att du ringer, i Stockholm. Vi har fullt utrustade servicebilar och finns tillgängliga alla dygnets timmar för att hjälpa dig med akuta VVS-problem.

Vi lämnar även offert på mer planerade VVS och elarbeten, service eller reparation, vi hjälper dig att installera, serva och reparera värmepumpen, samt att vi åtar oss olika entreprenaduppdrag.

Idag är vi ett arbetslag på 11 medarbetare och vi jobbar för privatpersoner, företag och bostadsrättsföreningar. Vi är försäkrade, auktoriserade och välutbildade inom våra områden.

Välkommen att kontakta oss på 24 Rörjour när du behöver hjälp med el och VVS!

Läs vad 80 kunder tycker om 24 Rör Jour AB

• Bahjat H
    Bahjat H skrev om 24 Rör Jour AB
    God kommunikation, gott bemötandet och utmärkt utfört arbete.
    Lite högt pris men förståeligt.
  • Jonas H
    Jonas H skrev om 24 Rör Jour AB
    Stopp i avlopp i badrum, min fru ringde och fråga vad det skulle kosta att fixa. Var omöjligt att svara på över telefon.

24 Rörjour kom ut och var där en timme och fixade problemet.

Faktura:
    625kr Servicebil
    8.500kr Reparation stamstopp - fastpris
    1.250kr Arbetstid 1tim
    150kr Administrationsavgift

10.525kr för en timmes jobb plus lite bilresa inom Sollentuna.

Ni tar betalt för jobbet två gånger i fakturan och ni har ju dessutom ett fastpris som ni hade kunnat uppge över telefon. Fast hade ni uppgett det hade ni ju inte fått några jobb.

Tjuvar, skurkar och bedragare är vad ni är.
    2017-10-16 Enrique V svarar Jonas H
    Hej Jonas,

Vi har letat bland våra fakturor men vi kan inte hitta någon faktura som ser ut så som du beskriver.
    Vänligen återkom med kontaktuppgifter till dig så vi kan kontakta dig och lösa detta, vilket självklart är vår målsättning.

Du når oss på 08-24 24 20 eller via mail på info@24jour.se

Med vänliga hälsningar, 24 Rörjour AB
  • Susanne A
    Susanne A skrev om 24 Rör Jour AB
    Fantastiskt bolag. Svarade direkt när vi ringde en kväll, varmvatten beredaren hade gått sönder. Vi bokade in en tid dagen efter, de kom som planerat med ny beredare, installation och bortforsling av gamla beredare gick på några timmar. Snyggt jobbat.Tack
  • Thomas N
    Thomas N skrev om 24 Rör Jour AB
    Behövde rörmokare akut och dom var på plats inom en kvart. Felet fixades snabbt och på tillfredsställande sätt av trevlig hantverkare. Dock så är ju jourutryckning dyrt... men fick offert innan han kom.
  • Patrik S
    Patrik S skrev om 24 Rör Jour AB
    Snabbt och proffsigt! Problemet löste sig med varmt vatten under högt tryck👍
  • Lisen Z
    Lisen Z skrev om 24 Rör Jour AB
    Snabb och bra service när vi hade fått stopp i rören. Kom inom en timme och löste problemet
  • Eric C
    Eric C skrev om 24 Rör Jour AB
    Jag kan bara berömma för den support jag fick utmärkt
  • Pia J
    Pia J skrev om 24 Rör Jour AB
    Proffsigt anlitar gärna igen men hoppas jag aldrig behöver . Inte billigt direkt.
  • Anil R
    Anil R skrev om 24 Rör Jour AB
    Trevligt bemötande och snabb service. Nöjd kund.
  • Anders G
    Anders G skrev om 24 Rör Jour AB
    Har meddelat mina synpunkter per tfn. Genomgående positiva.
  • Kristian P
    Kristian P skrev om 24 Rör Jour AB
    Fick hjälp att byta en toalett.
    Jättenöjd med bemötandet och jobbet!
  • Jessica E
    Jessica E skrev om 24 Rör Jour AB
    När bergvärmepumpen slutade att fungera så tillkallades 24rör jour, de åkte ut och lagade pumpen. En proffsig firma med stort fokus på kvalité och service
  • Helen A
    Helen A skrev om 24 Rör Jour AB
    Snabb service både i telefon och på plats. Mycket trevlig hantverkare som tog bort ett stopp i röret från badkaret. Kom på utsatt tid och förklarade vad som hade utförts.
  • Krister C
    Krister C skrev om 24 Rör Jour AB
    Supertrevlig personal. Kom förbi hyfsat snabbt. Nöjd.
  • Roland E
    Roland E skrev om 24 Rör Jour AB
    Okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkklllkkkkkkllllllllkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
  • Robert F
    Robert F skrev om 24 Rör Jour AB
    Jag drabbades av att tappvattnet försvann i mitt fritidshus. Det var helg och jag hade inga större förhoppningar om att få hjälp.

Jag fick till slut svar från 24 Rör Jour AB som kom ut med kort varsel trots att huset ligger ett par mil utanför stan. Det gick åt två besök innan felet var avhjälpt. Detta då det krävdes en backventil som behövdes beställas. Jag fick ett mycket positivt intryck av både företaget och den aktuella reparatören. Kan varmt rekommendera företaget.
  • Ingela L
    Ingela L skrev om 24 Rör Jour AB
    Bra bemötande, snabb återkoppling och rörmokaren som kom gav verkligen det lilla extra gällande service och information. Vi hade stopp i avloppet som inte kommit akut och fick förutom handgripligt hjälp även goda råd om förebyggande åtgärder för att det inte ska bli stopp så långt ut från huset. Mycket seriösa och förtroendeingivande.
  • Thomas A
    Thomas A skrev om 24 Rör Jour AB
    Snabb leverans och fint bemötande!
  • Szablocs P
    Szablocs P skrev om 24 Rör Jour AB
    Fungerade alldeles utmärkt, jobbet avslutas inte förrän stoppet i avloppet kontrollerades att det definitivt var klart.👍🏻
  • Danny A
    Danny A skrev om 24 Rör Jour AB
    Mycket väl utfört arbete från början till slut.
    Hög servicenivå och proffesionellt utfört.
  • Charlie G
    Charlie G skrev om 24 Rör Jour AB
    Köp o installation värmepump.
    Mkt bra överlag. Kort svarstid, bra bemötande och smidig kommunikation via sms o tfn. Lev o installation inom 24 timmar efter inledande kontakt på en söndag. Utmärkt.
    Bra trevlig o proffessionell installatör. Inga anmärkningar.
  • Jesper V
    Jesper V skrev om 24 Rör Jour AB
    Vi hade fått ett komplicerat stopp i avloppet från diskbänken och diskmaskinen. Egna försök hjälpte inte alls. Den mycket trevliga killen från 24 Rör Jour kom snabbt igång och jobbade mycket kunnigt för att klara av stoppet i de komplicerade krokiga röranlutningarna. När stoppet mödosamt rensats bort fick vi också bra råd om hur vi skulle undvika problem i fortsättningen. Rörkillen gjorde verkligen ett bra jobb och avloppet har fungerat perfekt sedan dess.
    Får vi nya problem ringer vi frstås 24 Rör Jour igen.
    Tack för hjälpen,
    Jesper von Segebaden
  • Torvald L
    Torvald L skrev om 24 Rör Jour AB
    Snabb hjälp och ett väl utfört arbete.
  • Bo B
    Bo B skrev om 24 Rör Jour AB
    Hade fått stopp i avloppet på landet under helg.
    Ringde Rörjouren på måndag och kom överens om att de skulle komma på tisdag morgon.
    De kom som som avtalat och löste problemet.
  • Jörgen L
    Jörgen L skrev om 24 Rör Jour AB
    Bra och proffsigt och fick verkligen hjälp när vi behövde den.
  • Tania P
    Tania P skrev om 24 Rör Jour AB
    5 av 5 stjärnor. Trevlig och serviceinriktad arbetare. Fick problemet åtgärdat. Skulle definitivt kontakta dem igen vid behov.
  • Christel B
    Christel B skrev om 24 Rör Jour AB
    Mycket nöjda med arbetet! Rekommenderas!
  • Anders W
    Anders W skrev om 24 Rör Jour AB
    Bra och professionell service av trevlig och kunnig personal
  • Oscar A
    Oscar A skrev om 24 Rör Jour AB
    De var trevliga och allt fungerar som det ska. Fixade diskhonen.
  • Isabel B
    Isabel B skrev om 24 Rör Jour AB
    Fick snabb hjälp med trasig tvättmaskinsslang av duktig, trevlig och professionell personal från 24 Rör Jour.
  • Christina O
    Christina O skrev om 24 Rör Jour AB
    Snabb och kunnig hjälp! Rekommenderas!
  • Jelena G
    Jelena G skrev om 24 Rör Jour AB
    Ringde och pratade med en trevlig kille i telefon efter att jag upptäckt en läcka under handfatet. Han bedömde att det inte behövdes en akut-utryckning som skulle kosta mer pengar så vi bokade tid till morgonen dagen efter. En kille som hette Danne kom prick i tid och tittade på rören i ca en minut innan han förstod att blandaren behövde bytas. Han hade en i bilen och totalt tog allt ca 30-45 minuter. Inga frågetecken eller konstigheter med pris eller betalning. Både personen jag pratade med och träffade kändes trygga och kunniga och jag är supernöjd med servicen.
  • Johanna S
    Johanna S skrev om 24 Rör Jour AB
    Vår varmvattenberedare började läcka så jag ringde 24 rör jour. De berättade hur jag skulle stänga av vattnet för att stoppa läckaget och sedan lovade de att komma kl.13 följande dag.Vid tio ringde rörmokaren och frågade om han kunde komma redan kl.11. Jag upplevde rörmokaren som mycket proffsig. När han var färdig stod en ny varmvattenberedare i tvättstugan och det var snyggt och prydligt. Tack!
  • Pär H
    Pär H skrev om 24 Rör Jour AB
    I en förhållande akut situation då en varmvattenberädare tackar för sig är det bråttom att hitta en firma som snabbt kan åtta sig jobbet och gärna snabbt. Hittade Rör jouren och blev mycket positivt överraskad. Dom hjältar mig snabbt dvs samma dag jag ringde. En hög service i allt från beställning, installation till samtal eftet installation för att försäkra att jag som kund är nöjd världsklass
  • Anna P
    Anna P skrev om 24 Rör Jour AB
    Professionellt bemötande. Problemet åtgärdades samma dag som jag ringt efter dem. Rörmokaren var trevlig och noggrann.
  • Stefan P
    Stefan P skrev om 24 Rör Jour AB
    Jag har använt företaget vid tre tillfällen.
    De bytte varmvattenberedare, allt funkade bra då.
    De bytte en utkastare till trädgårdsslangen på utsidan av huset. Det gick också jättebra.
    Båda dessa arbeten utfördes bra och smidigt.

Inför det tredje tillfället valde vi samma företag för att de hade funkat bra trots att vi hade fått mycket billigare pris av ett annat företag. Men det blev sådär vid byte av kran till diskbänken i tvättstugan. Killen kom en timme försent utan nån ursäkt. Han hade glömt ballofix och åkte och hämtade det, vilket tog en timme till! Även det utan någon ursäkt. Efter att ha startat 2h för sent byttes kranen. När vi senare körde igång tvättmaskinen var den bristfälligt inkopplad så golvet var genomblött.
    Vi betalade mer, väntade i 2h extra och fick fixa om kopplingen samt torka allt som blev genomblött i tvättstugan.
    Hmmm, det verkar vara skiftande kvalitet på hantverkarna i företaget. Från jättebra till klart lägre nivå.
  • Sverre Ö
    Sverre Ö skrev om 24 Rör Jour AB
    Byte av trasig säkerhetsventil i värmeväxlare. Helt ok i kontakter, tidsangivelser och arbetet verkar bra utfört. Vi har synpunkter på att den nya ventilen inte var med från början, krävde en lång bilfärd som debiterades oss.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om 24 Rör Jour AB
    24 Rörjour AB hjälpte mig ett ordentligt stopp i avloppet. Snabb respons även om det var på midsommarafton när det i normalfallet inte går att få tag på någon alls. Väldigt trevlig och professionell tekniker som snabbt löste problemet så att vi slapp skrota våra midsommarplaner. Rekommenderas varmt!
  • Mikael L
    Mikael L skrev om 24 Rör Jour AB
    Vid installation av en nya tvättmaskin gick kranen till tvättmaskinen sönder. Vi fick mycket bra hjälp av 24 Rör och när tvättmaskinsinstallatören kom tillbaka och den nya kranen vreds sönder kom 24 Rör tillbaka och rättade till problemet utan svårighet. Bra service!
    2017-08-14 Enrique V svarar Mikael L
    Hej Mikael,
  • HANS GÖRAN ANDREAS R
    HANS GÖRAN ANDREAS R skrev om 24 Rör Jour AB
    Mycket snabb, tydlig bokning. Framför allt mycket nöjd med själva arbetet. Michal var både trwvlig och professionell.
    2017-08-14 Enrique V svarar HANS GÖRAN ANDREAS R
    Hej,
  • Magnus W
    Magnus W skrev om 24 Rör Jour AB
    Vi hade problem med pannan till vår bergvärmeanläggning, som hade slutat att fungera. Problemet löstes snabbt och sakkunnigt av 24 Rör Jour AB. (Det visade sig att vi hade missst att göra service på anläggningen under de senaste åren.)
    //MW, Bromma
    2017-08-14 Enrique V svarar Magnus W
    Hej Magnus.
    Vad roligt att du är nöjd med vår tjänst. Vi på 24 Rörjour har som målsättning att alltid leverera högsta service till våra kunder. Vi servar gärna dina pump i framtiden.
  • Henrik L
    Henrik L skrev om 24 Rör Jour AB
    Bestäld värmepanna kom och monteringen skedde enligt överenskommelse. Logistiken perfekt.
    2017-08-14 Enrique V svarar Henrik L
    Hej Henrik,.
  • Annika D
    Annika D skrev om 24 Rör Jour AB
    Utmärkt service och trevligt bemötande! Både vid beställningen och när arbetet utfördes.
    2017-08-14 Enrique V svarar Annika D
    Hej Annika.
  • Tony S
    Tony S skrev om 24 Rör Jour AB
    Vill tacka för mycket bra service. Upptäckte en sen kväll att varmvatten beredaren läckte som ett såll. Ringde och fick hjälp direkt via telefon vilka kranar mm man skulle vrida utav för att minimera ev vattenskador. Nästa eftermiddag stod en ny beredare på plats + ny panna den gamla var dax att byta sedan länge.
    Stort + för trevligt bemötande överkomligt pris proffsigt utfört jobb tack Abbe!!
    Tony.
    2017-08-09 Enrique V svarar Tony S
    Hej Tony,
    Vad roligt att du är nöjd med vår tjänst. Vi på 24 Rörjour har som målsättning att alltid leverera högsta service till våra kunder. Vår prissättning baseras på att vi kan vara på plats hos våra kunder med väldigt kort varsel samtidigt som vi ska hålla hög kvalitet på våra utförda jobb.
  • Johan S
    Johan S skrev om 24 Rör Jour AB
    Reparation av vattenrör till värmepump som hoppat ur sitt fäste.
    2017-08-09 Enrique V svarar Johan S
    Hej Johan,
    Tack för det höga betyget på utfört arbete.Vi på 24 Rörjour har som målsättning att alltid leverera högsta service till våra kunder.
  • Ove R
    Ove R skrev om 24 Rör Jour AB
    Snabbt, proffsigt och kortekt!
    2017-08-09 Enrique V svarar Ove R
    Hej Ove,
  • Axel A
    Axel A skrev om 24 Rör Jour AB
    Superhärlig kille som hjälpte oss. Väldigt förstående och givmild men också väldigt rolig! Väldigt högt, men förståeligt pris
    2017-07-20 Enrique V svarar Axel A
    Hej Axel,
  • Alf B
    Alf B skrev om 24 Rör Jour AB
    Fick bekymmer med min IVT bergvärme mycket sent på kvällen innan midsommarafton. Ringde 24 Rör Jour som snabbt kollade om de hade delar till min anläggning hemma och sedan var de på plats inom ca en timme. Fick upplevelsen att de verkligen visste vad de snackade om. Tack för att ni kunde rycka ut med så kort varsel :)
    2017-07-20 Enrique V svarar Alf B
    Hej Alf,
  • Christian S
    Christian S skrev om 24 Rör Jour AB
    Dom gjorde ett mycket bra jobb med vår utekran och han var väldigt trevlig. Vi kommer säkert att anlita dem igen.
    2017-07-20 Enrique V svarar Christian S
    Hej Christian,
    Vad roligt att du är nöjd med vår tjänst. Vi på 24 Rörjour har som målsättning att alltid leverera högsta service till våra kunder. Du är välkommen åter.
  • Oskar L
    Oskar L skrev om 24 Rör Jour AB
    Fick hjälp snabbt och smidigt. Vi hade stam stopp utanför huset och killen som kom utförde arbetet effektivt och löste problemet 👍
    2017-07-20 Enrique V svarar Oskar L
    Hej Oskar,