Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Sollentuna 24 Rör Jour AB

24 Rör Jour AB

Djupdalsvägen 7, 192 51 Sollentuna — Visa karta

— VVS & El jour dygnet runt, 365 dagar om året! —

Vårt mål är att vara på plats inom 1 timme från att du ringer, i Stockholm. Vi har fullt utrustade servicebilar och finns tillgängliga alla dygnets timmar för att hjälpa dig med akuta VVS-problem.

Vi lämnar även offert på mer planerade VVS och elarbeten, service eller reparation, vi hjälper dig att installera, serva och reparera värmepumpen, samt att vi åtar oss olika entreprenaduppdrag.

Idag är vi ett arbetslag på 11 medarbetare och vi jobbar för privatpersoner, företag och bostadsrättsföreningar. Vi är försäkrade, auktoriserade och välutbildade inom våra områden.

Välkommen att kontakta oss på 24 Rörjour när du behöver hjälp med el och VVS!

Läs vad 94 kunder tycker om 24 Rör Jour AB

• J
    J skrev om 24 Rör Jour AB
    akta er för detta oseriösa företag!!! jobb ej utfört som beställd, fakturerar för timmar de aldrig var på plats... Läs mer
  • Annika S
    Annika S skrev om 24 Rör Jour AB
    Började bra, men avslutades dåligt! Först utan värme och ganska snabbt supersupport på plats. Därefter katastrof. Vattenläckan och 29 graders inomhustemperatur...Kollega pratade illa om en annan, lovade komma och trots påminnelse kom ingen. Riktigt dåligt! Läs mer
    2018-01-01 Enrique V svarar Annika S
    Hej Annika S,
    Vad tråkigt att du känner dig missnöjd med vårt utförda arbete. Vi på 24 Rör jour AB har försökt nå dig på telefon utan framgång. Ring oss gärna på 08 - 24 24 20 så vi kan reda ut vad som har hänt och försöka hitta en lösning på problemet om det fortfarande kvarstår. Med vänlig hälsning 24 Rör jour AB.
  • Andras S
    Andras S skrev om 24 Rör Jour AB
    Helt värdelöst!! Fick ringa 24 Rör Jour AB(hittade ingen annan på nätet) på en kall januari lördag eftersom värmen i huset har gått ner. Det kom en civilklädd herre i en privatbil med en liten skruvmejsel i handen. Efter ca 5 minuter dömde han ut min värmeinstallation trots att den var ganska nyligen installerad och har fungerat i flera år. Han ville få till ett kontrakt påskrivet av mig om en ombyggnation av värmesystemet. När jag inte ville skriva på kontraktet så skrev han ut en faktura på drygt 4000 kronor på de 5-10 minuters ”arbete” utan att ha gjort någonting. Jag har en IVT bergvärmepump och jourkillen hade inte en aning om vad felet var med värmen i huset. Efter några betalningspåminnelser skickades ärendet till Kronofogden, senare till Tingsrätten. Södertörns Tingsrätt tog upp fallet men 24 Rör Jour AB vågade inte dyka upp på förhandlingen, så jag vann målet.
    Jag fick senare professionell hjälp av Rördoktorn AB i Haninge, som hittade felet (trasig elpatron och justering av golvslingor).
    Jag vill här varna andra att anlita 24 Rör Jour AB eftersom de är oseriösa i branschen och lever på
    att ingen annan rörfirma har jourverksamhet. Läs mer
    2018-01-02 Enrique V svarar Andras S
    Hej Andras S,
    Vad tråkigt att du är missnöjd med vår tjänst. Vi på 24 Rör jour AB följer kollektivavtalen och därav har vi den timtaxa under jourtid som vi har. Vi har som regel att alltid informera våra kunder om priset för ett besök under jourtid innan vi åker ut. Gällande våra servicebilar så är de välutrustade men vi kan tyvärr inte förse våra bilar med alla reservdelar eftersom det tar för mycket plats. I det här specifika fallet rörde det sig om en elpatron. Vi har elektroniska körjournaler I alla våra bilar och vi kan fastställa att det inte var någon privatbil som kom hem till er. När vi kom ut till er fastställde vi snabbt att elpatronen behövde bytas och vi informerade er om detta. Samtidigt pågick det en renovering i ert hus och det fanns luft i golvvärmeslingorna som försvårar värmeproduktionen. Vi luftar ingen golvvärme under jourtid eftersom det inte är ekonomiskt lönsamt för kunden. Tyvärr kunde vi heller inte byta elpatronen eftersom vi inte hade just den elpatronen med oss ut på jourtid. Först var vi tvungna att beställa hem elpatronen från leverantören vilket tar ett par arbetsdagar och därefter erbjöd vi en bokad tid för installation. Vi var tydliga med att informera er om detta. Vårt mål på 24 Rör jour AB är att alltid leverera kvalité och kompetens vilket vi anser att vi har gjort i det här fallet. Dock hade vi inte rätt reservdel hemma i lager den här dagen och kunde helt enkelt inte byta elpatronen på jourtid.
    Med vänlig hälsning, 24 Rör jour AB.
  • Mats H
    Mats H skrev om 24 Rör Jour AB
    Bra och snabb. Betalning via kort på plats med kvitto i emailen direkt underlättar all administration. Läs mer
  • Jesper S
    Jesper S skrev om 24 Rör Jour AB
    Stopp i avlopp i kök. 24 Rör kom enligt överenskommelse nästa dag och spolade. Snabbt och bra! Läs mer
  • Marija L
    Marija L skrev om 24 Rör Jour AB
    Trevlig och kunnig personal!
    Gjorde en grundlig genomgång av bergvärmepumpen. Förklarade vad han gjorde. Läs mer
  • Per B
    Per B skrev om 24 Rör Jour AB
    Snabb hjälp i prekärt läge. Stopp i köksavloppet straxt före gäster väntades. Löstes omgående av 24 Rör Jour av trevlig montör. De bästa vitsord för detta företag. Läs mer
  • Ia R
    Ia R skrev om 24 Rör Jour AB
    Tack för ett enastående snyggt arbete Michele. Så proffsigt och jättetrevligt bemötande. Rekommenderas!!!!!! Läs mer
  • Magnus J
    Magnus J skrev om 24 Rör Jour AB
    Snabba och kvicka att lösa mitt stopp i avloppet. Har anlitat dem vidare för att komma till botten med problemet. Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om 24 Rör Jour AB
    Akut byte av en packning till vattenledning med anslutning till diskmaskin. Läs mer
  • Patrik N
    Patrik N skrev om 24 Rör Jour AB
    Trevlig, punktlig och mycket kompetent. Klart bra! Läs mer
  • Catharina K
    Catharina K skrev om 24 Rör Jour AB
    Fick problem med ett läckande rör till min värmepanna och 24 rör fixade det, tyvärr tog inte försäkringen något :( Måste berömma Dogge för bemötandet och att alltid återkoppla vad de åtgärdat, vad som blir nästa steg samt att de alltid kommit på utsatt tid och om de blivit försenade har de återkopplar det på sms, föredömligt! Läs mer
  • lennart b
    lennart b skrev om 24 Rör Jour AB
    Kom hem igår 13.00. Efter helg i Dalarna. VV-beredaren läck. 14.00 kom Oliver. Lugn cool kille. Fixar det snabbt. Och det gjorde han. Vi fick iaf kallvatten. 12.00 idag kom Dogge och Markus med ny beredare. 15.00 var den up and running. Suverän firma med proffsig och trivsam personal. Vad kan man mer begära? Inget! Läs mer
  • Per W
    Per W skrev om 24 Rör Jour AB
    Allt utfördes till belåtenhet. Höll tiden. Utfördes snabbt Läs mer
  • Erik S
    Erik S skrev om 24 Rör Jour AB
    Inga problem gjorde sitt jobb. Läs mer
  • Bahjat H
    Bahjat H skrev om 24 Rör Jour AB
    God kommunikation, gott bemötandet och utmärkt utfört arbete.
    Lite högt pris men förståeligt. Läs mer
  • Susanne A
    Susanne A skrev om 24 Rör Jour AB
    Fantastiskt bolag. Svarade direkt när vi ringde en kväll, varmvatten beredaren hade gått sönder. Vi bokade in en tid dagen efter, de kom som planerat med ny beredare, installation och bortforsling av gamla beredare gick på några timmar. Snyggt jobbat.Tack Läs mer
  • Thomas N
    Thomas N skrev om 24 Rör Jour AB
    Behövde rörmokare akut och dom var på plats inom en kvart. Felet fixades snabbt och på tillfredsställande sätt av trevlig hantverkare. Dock så är ju jourutryckning dyrt... men fick offert innan han kom. Läs mer
  • Patrik S
    Patrik S skrev om 24 Rör Jour AB
    Snabbt och proffsigt! Problemet löste sig med varmt vatten under högt tryck👍 Läs mer
  • Lisen Z
    Lisen Z skrev om 24 Rör Jour AB
    Snabb och bra service när vi hade fått stopp i rören. Kom inom en timme och löste problemet Läs mer
  • Eric C
    Eric C skrev om 24 Rör Jour AB
    Jag kan bara berömma för den support jag fick utmärkt Läs mer
  • Pia J
    Pia J skrev om 24 Rör Jour AB
    Proffsigt anlitar gärna igen men hoppas jag aldrig behöver . Inte billigt direkt. Läs mer
  • Anil R
    Anil R skrev om 24 Rör Jour AB
    Trevligt bemötande och snabb service. Nöjd kund. Läs mer
  • Anders G
    Anders G skrev om 24 Rör Jour AB
    Har meddelat mina synpunkter per tfn. Genomgående positiva. Läs mer
  • Kristian P
    Kristian P skrev om 24 Rör Jour AB
    Fick hjälp att byta en toalett.
    Jättenöjd med bemötandet och jobbet! Läs mer
  • Jessica E
    Jessica E skrev om 24 Rör Jour AB
    När bergvärmepumpen slutade att fungera så tillkallades 24rör jour, de åkte ut och lagade pumpen. En proffsig firma med stort fokus på kvalité och service Läs mer
  • Helen A
    Helen A skrev om 24 Rör Jour AB
    Snabb service både i telefon och på plats. Mycket trevlig hantverkare som tog bort ett stopp i röret från badkaret. Kom på utsatt tid och förklarade vad som hade utförts. Läs mer
  • Krister C
    Krister C skrev om 24 Rör Jour AB
    Supertrevlig personal. Kom förbi hyfsat snabbt. Nöjd. Läs mer
  • Roland E
    Roland E skrev om 24 Rör Jour AB
    Okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkklllkkkkkkllllllllkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk Läs mer
  • Robert F
    Robert F skrev om 24 Rör Jour AB
    Jag drabbades av att tappvattnet försvann i mitt fritidshus. Det var helg och jag hade inga större förhoppningar om att få hjälp.

Jag fick till slut svar från 24 Rör Jour AB som kom ut med kort varsel trots att huset ligger ett par mil utanför stan. Det gick åt två besök innan felet var avhjälpt. Detta då det krävdes en backventil som behövdes beställas. Jag fick ett mycket positivt intryck av både företaget och den aktuella reparatören. Kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
  • Ingela L
    Ingela L skrev om 24 Rör Jour AB
    Bra bemötande, snabb återkoppling och rörmokaren som kom gav verkligen det lilla extra gällande service och information. Vi hade stopp i avloppet som inte kommit akut och fick förutom handgripligt hjälp även goda råd om förebyggande åtgärder för att det inte ska bli stopp så långt ut från huset. Mycket seriösa och förtroendeingivande. Läs mer
  • Thomas A
    Thomas A skrev om 24 Rör Jour AB
    Snabb leverans och fint bemötande! Läs mer
  • Szablocs P
    Szablocs P skrev om 24 Rör Jour AB
    Fungerade alldeles utmärkt, jobbet avslutas inte förrän stoppet i avloppet kontrollerades att det definitivt var klart.👍🏻 Läs mer
  • Danny A
    Danny A skrev om 24 Rör Jour AB
    Mycket väl utfört arbete från början till slut.
    Hög servicenivå och proffesionellt utfört. Läs mer
  • Charlie G
    Charlie G skrev om 24 Rör Jour AB
    Köp o installation värmepump.
    Mkt bra överlag. Kort svarstid, bra bemötande och smidig kommunikation via sms o tfn. Lev o installation inom 24 timmar efter inledande kontakt på en söndag. Utmärkt.
    Bra trevlig o proffessionell installatör. Inga anmärkningar. Läs mer
  • Jesper V
    Jesper V skrev om 24 Rör Jour AB
    Vi hade fått ett komplicerat stopp i avloppet från diskbänken och diskmaskinen. Egna försök hjälpte inte alls. Den mycket trevliga killen från 24 Rör Jour kom snabbt igång och jobbade mycket kunnigt för att klara av stoppet i de komplicerade krokiga röranlutningarna. När stoppet mödosamt rensats bort fick vi också bra råd om hur vi skulle undvika problem i fortsättningen. Rörkillen gjorde verkligen ett bra jobb och avloppet har fungerat perfekt sedan dess.
    Får vi nya problem ringer vi frstås 24 Rör Jour igen.
    Tack för hjälpen,
    Jesper von Segebaden Läs mer
  • Torvald L
    Torvald L skrev om 24 Rör Jour AB
    Snabb hjälp och ett väl utfört arbete. Läs mer
  • Bo B
    Bo B skrev om 24 Rör Jour AB
    Hade fått stopp i avloppet på landet under helg.
    Ringde Rörjouren på måndag och kom överens om att de skulle komma på tisdag morgon.
    De kom som som avtalat och löste problemet. Läs mer
  • Jörgen L
    Jörgen L skrev om 24 Rör Jour AB
    Bra och proffsigt och fick verkligen hjälp när vi behövde den. Läs mer
  • Tania P
    Tania P skrev om 24 Rör Jour AB
    5 av 5 stjärnor. Trevlig och serviceinriktad arbetare. Fick problemet åtgärdat. Skulle definitivt kontakta dem igen vid behov. Läs mer
  • Christel B
    Christel B skrev om 24 Rör Jour AB
    Mycket nöjda med arbetet! Rekommenderas! Läs mer
  • Anders W
    Anders W skrev om 24 Rör Jour AB
    Bra och professionell service av trevlig och kunnig personal Läs mer
  • Oscar A
    Oscar A skrev om 24 Rör Jour AB
    De var trevliga och allt fungerar som det ska. Fixade diskhonen. Läs mer
  • Isabel B
    Isabel B skrev om 24 Rör Jour AB
    Fick snabb hjälp med trasig tvättmaskinsslang av duktig, trevlig och professionell personal från 24 Rör Jour. Läs mer
  • Christina O
    Christina O skrev om 24 Rör Jour AB
    Snabb och kunnig hjälp! Rekommenderas! Läs mer
  • Jelena G
    Jelena G skrev om 24 Rör Jour AB
    Ringde och pratade med en trevlig kille i telefon efter att jag upptäckt en läcka under handfatet. Han bedömde att det inte behövdes en akut-utryckning som skulle kosta mer pengar så vi bokade tid till morgonen dagen efter. En kille som hette Danne kom prick i tid och tittade på rören i ca en minut innan han förstod att blandaren behövde bytas. Han hade en i bilen och totalt tog allt ca 30-45 minuter. Inga frågetecken eller konstigheter med pris eller betalning. Både personen jag pratade med och träffade kändes trygga och kunniga och jag är supernöjd med servicen. Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om 24 Rör Jour AB
    Vår varmvattenberedare började läcka så jag ringde 24 rör jour. De berättade hur jag skulle stänga av vattnet för att stoppa läckaget och sedan lovade de att komma kl.13 följande dag.Vid tio ringde rörmokaren och frågade om han kunde komma redan kl.11. Jag upplevde rörmokaren som mycket proffsig. När han var färdig stod en ny varmvattenberedare i tvättstugan och det var snyggt och prydligt. Tack! Läs mer
  • Pär H
    Pär H skrev om 24 Rör Jour AB
    I en förhållande akut situation då en varmvattenberädare tackar för sig är det bråttom att hitta en firma som snabbt kan åtta sig jobbet och gärna snabbt. Hittade Rör jouren och blev mycket positivt överraskad. Dom hjältar mig snabbt dvs samma dag jag ringde. En hög service i allt från beställning, installation till samtal eftet installation för att försäkra att jag som kund är nöjd världsklass Läs mer
  • Anna P
    Anna P skrev om 24 Rör Jour AB
    Professionellt bemötande. Problemet åtgärdades samma dag som jag ringt efter dem. Rörmokaren var trevlig och noggrann. Läs mer
  • Stefan P
    Stefan P skrev om 24 Rör Jour AB
    Jag har använt företaget vid tre tillfällen.
    De bytte varmvattenberedare, allt funkade bra då.
    De bytte en utkastare till trädgårdsslangen på utsidan av huset. Det gick också jättebra.
    Båda dessa arbeten utfördes bra och smidigt.

Inför det tredje tillfället valde vi samma företag för att de hade funkat bra trots att vi hade fått mycket billigare pris av ett annat företag. Men det blev sådär vid byte av kran till diskbänken i tvättstugan. Killen kom en timme försent utan nån ursäkt. Han hade glömt ballofix och åkte och hämtade det, vilket tog en timme till! Även det utan någon ursäkt. Efter att ha startat 2h för sent byttes kranen. När vi senare körde igång tvättmaskinen var den bristfälligt inkopplad så golvet var genomblött.
    Vi betalade mer, väntade i 2h extra och fick fixa om kopplingen samt torka allt som blev genomblött i tvättstugan.
    Hmmm, det verkar vara skiftande kvalitet på hantverkarna i företaget. Från jättebra till klart lägre nivå. Läs mer

Djupdalsvägen 7, 192 51 Sollentuna