2TM Construction AB

2TM Construction AB

2tm.se
4.4

Välkommen till 2TM Construction AB! Vi hjälper dig med byggprojekt, takläggning och renoveringar. Våra tjänster sträcker sig till privatpersoner såväl som företag. Med över 10 års erfarenhet av bygg- och takprojekt i Kiruna med omnejd vet vi hur kvalitet i ett byggarbete skapas. Vi lägger stor vikt vid att vara tillgängliga...

7 omdömen om 2TM Construction AB

Hans A
Skrev om 2TM Construction AB

Bra utfört trots svåra förutsättningar.

Markus F
Skrev om 2TM Construction AB

Professionellt och trevligt bemötande.

Rickard S
Skrev om 2TM Construction AB

Väldigt smidig kontakt med företaget, de var här och rekade innan, diskuterade vad som skulle göras och kom sedan med en väldigt bra specificerad offert och tid på när det skulle utföras. Takbytet på garaget utfördes på sagd dag och gick väldigt smidigt och jag är helnöjd med resultatet.

Margareta S
Skrev om 2TM Construction AB

Alltid vänligt bemötande! Grävning av husgrund, dränering och isolering. Ny bro till entrén, ny balkong, snörasskydd, gjutning av nedre entré, ny dörröppning till garaget, byte av bastudörr.. Lite fördröjning på grävarbetet.

Marie S
Skrev om 2TM Construction AB

Vi blev jätte nöja med taket 2TM construction AB var och la hos oss.

Anton H
Skrev om 2TM Construction AB

Lovas mycket men hålls lite. Man är tvungen att granska arbetet då det slarvas en hel del. De säger att de skall komma ett visst datum men ofta har man fått ringa och efterlysa dem.

Roger P
Skrev om 2TM Construction AB

Bra bemötande inga problem med ändringar av offert och höll rent snyggt i arbetet med takläggning