Alexander Persson

Alexander Persson

Alexander Persson är mäklare på 3etage Fastighetsmäklare

Alexander Persson har varit registrerad mäklare sedan 2013-02. Alexander Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 177 omdömen med ett betyg på 4.6. Alexander Persson har haft 8 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

177 omdömen om Alexander Persson

Sedan starten hos Reco 2015
Charlotte Helen Maria O
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Viken

Jag upplever Alexander som engagerad och rak i sin kommunikation. Träffat på några mäklare under vår försäljning och klart bäst var Alexander!

Markus L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Höganäs

Alex är är en klippa. Kändes mycket tryggt att sälja när han skötte affärerna. Stor kunskap om marknaden och erfaren. Rak och ärlig

Eva Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Höganäs

Haft en positiv kontakt med Alexander vid de relativt få gånger vi haft kontakt. Han har varit snabb med återkoppling av våra diskussioner och positiv vid vårt möte i samband med kontraktsskrivandet.

Mikael J
Rydebäck

Trevlig, engagerad och kunnig mäklare med en härlig personlighet.

Anette F
Rydebäck

Tydlig, ärlig, målmedveten och ihärdig

Jan Håkan S
Höganäs Centralt

Proffsigt och trevligt bemötande.Håller kontakten med kunden och uppdaterar en hela tiden.Har inget annat att säga än att jag varmt kan rekommendera Alexander som mäklare.Mvh/Håkan Stjärnborg.

Rebecca S
Tågaborg

Trevlig, saklig, professionell

Lars G
Råå

Med ett väldigt bemötande och proffsigt och snabbt handläggning av ärendet fick jag sålt min lägenhet på väldigt kort tid. En vecka efter överenskommelsen att Alexander skulle sälja min lägenhet var annonsen inne på Hemnet med bilder och beskrivning, kort därefter var den såld

Gunilla S
Norra Hamnen

Vänligt och tillmöteskommande. Lyssnade och åtgärdade det jag påpekade.

Jan A
Norra Hamnen

3etage och både Alexander och Martin har varit exemplariska. Kunniga, initierade, lyhörda, professionella och mycket trevliga. Arbetar hårt för att försäljningen ska lyckas. Kan varmt rekommendera 3etage!